+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    2.249
    28-05-2002

Ik Mis Haar

Missen doe ik je hier elke dag
    Want verdwenen is jou naam
    Ook ik ga dan weer verder
    Hier ver .. bij Yasmina vandaan

Ik weet dat je misschien stiekem kijkt
    Niet vaak meer hier iets zegt
    Ik begrijp het nu wel je verhaal
    Jij hebt alles aan me uitgelegd

Weet dat hier altijd jou plekje is
    En dat we heel veel van je houden
    Juf Nora .. voor jou is dit gedichtje
    Bedankt voor alles .. in het bijzonder .. JOU vertrouwen :tranen:
    O, gij die gelooft! Vermijdt in het algemeen verdenking want achterdocht is een zonde. En spionneert niet, noch belastert elkander. Lust iemand onder u het vlees van zijn dode broeder? Gij verafschuwt het zekerlijk. Vreest Allah voorzeker, Allah is Berouwaanvaardend, Genadevol. 49.12

Me Against Myself

Reacties
    2.160
    25-11-2002

aaahhh zo lief
    ........

Bijna Lid

Reacties
    647
    28-05-2002

Noraaaaa neee ben je weg ???
    hoe kand at ??

dat maaaag niet ! we gaan je zekerr missen.......aaah ik krijg er taren van weet je dat ?

Ik spreek je hoop ik snep op MSN !

Love you !!
    Heel veel liesf en dikke kus van Letizia

MVC Lid

Reacties
    2.249
    28-05-2002

JAAAAAAAAAAAAAAA ze is wegggg
    O, gij die gelooft! Vermijdt in het algemeen verdenking want achterdocht is een zonde. En spionneert niet, noch belastert elkander. Lust iemand onder u het vlees van zijn dode broeder? Gij verafschuwt het zekerlijk. Vreest Allah voorzeker, Allah is Berouwaanvaardend, Genadevol. 49.12

Bijna Lid

Reacties
    647
    28-05-2002

ooooow echt uitgebluist...heeft ze dat achtergeal;ten bij marokko.nl ??? ik heb niks gelezen, ik had examens....geen tijd om te kijken,...nou voel ik me echt schuldig weet je dat ! Echt jammer, gelukkig ben jij wel gebleven !

Ik ga maar evenzoeken....

MVC Lid

Reacties
    2.249
    28-05-2002

Ze heeft geen gedag gezegd omdat ze weet dat ze dan zwak is en toch blijft.

IK MIS HAAR ECHT WALLAH

zonder haar is het niet echt leuk meer

blabla

Reacties
    817
    14-03-2002

Ik mis haar ook heel erg .............ik wil dat ze terugkomt!!!!!!!!!!!!
    [SIZE="1

Bijna Lid

Reacties
    647
    28-05-2002

Zeker....het zal niet meer hetzelfde zijn. Jullie dichten echt heel leuk ook als stel zeg maar....zucht.....echt raar......jammer hoor....misshcien komt ze weer terug net als jij ?

MVC Lid

Reacties
    2.249
    28-05-2002

INSCHA ALLAH, INSCHA ALLAH

blabla

Reacties
    817
    14-03-2002

Juf _ Noraaaaaaaaaaaaaaaa kooooooooommmmmmmmmmmm terugggggggggggggggggggg, ik mis jou
    [SIZE="1

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport