1. #796
    MVC Lid

    Reacties
    13
    22-05-2013

    Hallo meid
    Ik vind je verhaal echt top en zou het graag verder willen lezen op wattpad , maar ik vind het niet op wattpad en met die link ook niet.
    Mag ik vragen hoe je heet op wattpad mss vind ik het wel zo
    alvast bedankt xxx

  2. #797
    Tekzenayt-Thabdarst

    Reacties
    293
    20-12-2008

    Oh nee! Ik wil het zo graag verder kunnen lezen. Helaas kan ik het ook niet meer op Wattpad vinden..

  3. #798
    MVC Lid

    Reacties
    94
    30-12-2014

    Al jou verhalen zijn fantastisch, jou schrijfwijze vind ik zo leuk en vooral de manier hoe je het uitbrengt. Ik zat helemaal in dit verhaal tot dat je besloot te stoppen. Echt ik ben teleurgesteld, ik bleef gister zolang op enkel om dit verhaal af te lezen om mijn problemen te vergeten. Dit verhaal is echt leuk even als je andere verhalen. Heb je nog andere verhalen op andere sites en hoe heet je daarop. Ik heb me doodgelachen en traantjes weggevinkt. Ik dacht ook steeds van "Inara wees niet zo goedkoop en laat hem niet tot je dringen" aangezien haar zus zijn vrouw was. Uiteindelijk hele misverstand en het einde kwam in zicht en dan stop je! Super zonde. Ik vind dit ook een succesvol boek echt geloof me. Jou boeken zijn mijn lievelings boeken. Laat snel van je horen! Bizoeeee en vertrouw opjezelf want je schrijft master. 2jaar geleden. Whoow tijd vliegt. En zou kapot leuk zijn als je hem nu afmaakt, aangezien je meer hebt geleerd en inspiratie kunt pakken. Echt onwijs leuk als je nu 2jaar later verder schrijft. Laat aub snel van je horen. Topschrijfster ❤️

  4. #799
    MVC Lid

    Reacties
    2
    10-12-2013

    Hey meid. Je MOET dit verhaal echt afmaken en als je dat niet doet, maak ik mezelf af hoor! Ik smeek echt zelden iemand, maar dit is een van de beste verhalen die ik ooit heb gelezen. Kun je nagaan.. Ik snak nog meer naar je vervolg dan naar water?! Dus hup hup , bewegen met die vingers, ik wil een vervolgje zien. Dit kun je me echt niet aandoen hoor, stoppen bij het leukste stukje. Kijk hoe laat het is en ik zit nog je verhaal te lezen. UPPPPPPPP begin een vervolg te typen, jallah!!

  5. #800
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-01-2014

    Doorgaaan! Aub of kun je anders het verhaal naar mij sturen

  6. #801
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-05-2016

    Gaat dit verhaal nog verder? Ik zoek op watpadd maar kn niks vinden heb je een link aubbb je schrijft echt top!

  7. #802
    MVC Lid

    Reacties
    89
    26-01-2014

    Hoe heet je op Wattpad.com?

  8. #803
    MVC Lid

    Reacties
    98
    15-05-2012

    Aub schrijfster mag ik de titel op Wattpad. De correcte want wat je opgaf vikdbik niet terug. Dank je!

  9. #804
    MVC Lid

    Reacties
    1.064
    16-03-2013

    Hey Dames en heer (die ik heb zien reageren)

    Dit vervloekt verhaal is na al die jaren eindelijk af. Het volledige verhaal staat op Wattpad (de link staat hierbeneden).
    Het is wel belangrijk dat je eerst het voorwoord leest voordat je het verhaal leest. Sorry dat het zo lang geduurd heeft!

    https://www.wattpad.com/story/550532...ehind-his-eyes

    Groetjes

  10. #805
    MVC Lid

    Reacties
    94
    30-12-2014

    Prachtig verhaal afgesloten x