1. #31
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door A.C. Bekijk reactie
    Hier in Schiedam heeft ook een man geprobeerd om een kind mee te nemen op een school tegenover de school van mijn zoontje, hij liep hem achterna. maar toen ging een moeder naar dat kind toe (weet niet of het om zijn eigen moeder ging of een andere moeder), eerst dacht ik waren praatjes, maar het is door verschillenden bevestigd. Er rijdt superveel politie rond hier nu. Maar zie er naar mijn gevoel nog teveel kinderen zelfstandig buiten spelen. Hier gaat het om een bordeauxrode busje met bulgaars kenteken geloof ik. Wat ik had vernomen is dat het niet pedofielen zijn, maar kinderen proberen te ontvoeren omdat ze handelen in organen.

    Dat busje met zonder ramen, wat moet ik me hierbij voorstellen, gewoon een bus dat van achter wit is, dus geen achterbanken maar grotere kofferbak?

    Moge Allaah onze kinderen beschermen, ik ben ook alerter geworden sinds ik dit heb gehoord, al was ik al alert genoeg, nu alleen nog meer extra omdat ik las/hoorde dat er zelfs ergens iemand een kind uit een buggy probeerde te trekken.

    Allaahul Musta'aan
    oh wat erg, zou het dan niet om dezelfde mannen kunnen gaan, maar die dan alleen van busjes veranderen? Brrrr


    Ja, van die grote bestelbusjes waarvan er geen ramen aan de achterkant zitten zeg maar(zoals je het beschrijft)

    @DIaDya ja, klopt

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door A.C. Bekijk reactie
    Hier in Schiedam heeft ook een man geprobeerd om een kind mee te nemen op een school tegenover de school van mijn zoontje, hij liep hem achterna. maar toen ging een moeder naar dat kind toe (weet niet of het om zijn eigen moeder ging of een andere moeder), eerst dacht ik waren praatjes, maar het is door verschillenden bevestigd. Er rijdt superveel politie rond hier nu. Maar zie er naar mijn gevoel nog teveel kinderen zelfstandig buiten spelen. Hier gaat het om een bordeauxrode busje met bulgaars kenteken geloof ik. Wat ik had vernomen is dat het niet pedofielen zijn, maar kinderen proberen te ontvoeren omdat ze handelen in organen.

    Dat busje met zonder ramen, wat moet ik me hierbij voorstellen, gewoon een bus dat van achter wit is, dus geen achterbanken maar grotere kofferbak?

    Moge Allaah onze kinderen beschermen, ik ben ook alerter geworden sinds ik dit heb gehoord, al was ik al alert genoeg, nu alleen nog meer extra omdat ik las/hoorde dat er zelfs ergens iemand een kind uit een buggy probeerde te trekken.

    Allaahul Musta'aan

    Dit klopt inderdaad...
    Als het goed is worden deze bulgaren volgende week insallah opgepakt....

    En deze bulgaren handelen inderdaad in kinderorganen en kinderhandel...
    Dit is tevens een groot netwerk, wat nu Nederland binnen is gekomen...
    De kinderen worden bedwelmd en als het kind levend veel oplevert, verkopen ze het door, is dit niet het geval, dan gebruiken ze hun organen...


    LET AUB OP JULLIE KINDEREN!!!!!!!
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Gisteren heb ik een mega ruzie met een moeder gehad, wiens kinderen( 11 en 13 jaar) nog buiten speelden om 23.30!!!!
    Wat is er ingodsnaam met je aan de hand als moeder als je jouw kinderen nog zo laat buiten laat spelen!.
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    638
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Dit klopt inderdaad...
    Als het goed is worden deze bulgaren volgende week insallah opgepakt....

    En deze bulgaren handelen inderdaad in kinderorganen en kinderhandel...
    Dit is tevens een groot netwerk, wat nu Nederland binnen is gekomen...
    De kinderen worden bedwelmd en als het kind levend veel oplevert, verkopen ze het door, is dit niet het geval, dan gebruiken ze hun organen...


    LET AUB OP JULLIE KINDEREN!!!!!!!
    subhanAllaah, ik word al misselijk als ik dit lees, en al helemaal als ik mijn kinderen inbeeld voor me. Duivels dat ze zijn

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    638
    30-08-2009

    En Neda wat bedoel je met: als het goed is worden deze bulgaren volgende week opgepakt inshallah?
    Hoop je dat of..

    Eigenlijk moet je in dit geval een pistool bij je hebben en hem in zijn enkels schieten ofzo zodat ie nergens heen kan

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door A.C. Bekijk reactie
    subhanAllaah, ik word al misselijk als ik dit lees, en al helemaal als ik mijn kinderen inbeeld voor me. Duivels dat ze zijn

    Er is een duistere wereld wat betreft kinderen waar de meeste mensen nog echt heel onschuldig over denken...
    Maar dit is echt niet het geval, je moet je kinderen tegenwoordig echt in de gaten houden en als je dat al deed, nog meer in de gaten houden...

    En natuurlijk, als iets Almakteb is,dan is het inderdaad zo, alles is Allah's wil, echter je kan jezelf dan nooit iets kwalijk nemen als je gewoon alert bent wat betreft je kinderen.

    En onthou: jouw moederinstinct heeft altijd gelijk! Negeer het niet,als iets niet goed is, dan is het ook ECHT NIET goed...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door A.C. Bekijk reactie
    En Neda wat bedoel je met: als het goed is worden deze bulgaren volgende week opgepakt inshallah?
    Hoop je dat of..

    Eigenlijk moet je in dit geval een pistool bij je hebben en hem in zijn enkels schieten ofzo zodat ie nergens heen kan
    Nee, insallah volgende week wordt de eerste "kruimeldief" gepakt in deze zaak...
    Ik noem ze kruimeldieven, omdat deze personen zich onderaan in de ladder bevinden...
    Bovenaan verkeren de daders die zich de Elite noemen...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  8. #38
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Gisteren heb ik een mega ruzie met een moeder gehad, wiens kinderen( 11 en 13 jaar) nog buiten speelden om 23.30!!!!
    Wat is er ingodsnaam met je aan de hand als moeder als je jouw kinderen nog zo laat buiten laat spelen!.

    Vreselijk vind ik dat, heb dat nooit begrepen, wat bezield zulke moeders die hun kroost de straat op gooien en niet om ze bekommeren.
    Deze kinderen worden opgevoed door de straat en achteraf janken dat het niet aan hen ligt als er iets fouts gaat,

  9. #39
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Dit klopt inderdaad...
    Als het goed is worden deze bulgaren volgende week insallah opgepakt....

    En deze bulgaren handelen inderdaad in kinderorganen en kinderhandel...
    Dit is tevens een groot netwerk, wat nu Nederland binnen is gekomen...
    De kinderen worden bedwelmd en als het kind levend veel oplevert, verkopen ze het door, is dit niet het geval, dan gebruiken ze hun organen...

    LET AUB OP JULLIE KINDEREN!!!!!!!
    Pffffff kippenvel organen verkopen van kinderen oh mijn Allah wat erg

    Zieke zieke mensen

  10. #40
    Down to earth.

    Reacties
    432
    05-02-2014

    Brrr, krijg er rillingen van..



    “Allah does not burden any soul with more than it can bear.” - Al Baqarah [2:286]

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Pffffff kippenvel organen verkopen van kinderen oh mijn Allah wat erg

    Zieke zieke mensen

    De orgaanhandel is een hele lucratieve handel, er gaat zo veel geld in om..
    De handel had altijd wel een kinderafdeling gehad, echter de vraag is gigantisch gestegen!...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  12. #42
    Hamdoelillah

    Reacties
    1.901
    15-01-2004

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    Gisteren heb ik een mega ruzie met een moeder gehad, wiens kinderen( 11 en 13 jaar) nog buiten speelden om 23.30!!!!
    Wat is er ingodsnaam met je aan de hand als moeder als je jouw kinderen nog zo laat buiten laat spelen!.
    Ik snap deze moeders niet:-( hoe kon jouw eigen kinderen zo laat laten spelen.
    Bij mij hier is ook zo jong dame die laat haar konderen van 3/5/6 echt letterlijk de hele dag buiten spelen en schreeuwen.

  13. #43
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Neda Bekijk reactie
    De orgaanhandel is een hele lucratieve handel, er gaat zo veel geld in om..
    De handel had altijd wel een kinderafdeling gehad, echter de vraag is gigantisch gestegen!...
    Heb dit serieus nooit geweten tot dit incident en jij en A.C. dit aankaarten.
    Zijn er al slachtoffers gevallen hier in Nederland dan?
    Waarom brengen ze dit dan niet onder de aandacht in de media?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009

    Citaat Geplaatst door hidaya1 Bekijk reactie
    Ik snap deze moeders niet:-( hoe kon jouw eigen kinderen zo laat laten spelen.
    Bij mij hier is ook zo jong dame die laat haar konderen van 3/5/6 echt letterlijk de hele dag buiten spelen en schreeuwen.

    Ik was echt zo woedend!...
    Ik snap dat echt niet, ik wil niemand aanvallen of wat dan ook, maar het tijdstip is echt te gek voor woorden...
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    638
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Heb dit serieus nooit geweten tot dit incident en jij en A.C. dit aankaarten.
    Zijn er al slachtoffers gevallen hier in Nederland dan?
    Waarom brengen ze dit dan niet onder de aandacht in de media?
    Ik weet het ook niet waarom. Er zijn geen slachtoffers gevallen denk ik nog, anders hadden we het wel gezien op tv of in de krant of middels een amberalert of hoe dan ook. Eigenlijk moeten ze op tv heel Nederland waarschuwen, en per wijk politie laten surveilleren, ook in burger (plekken waar ze gespot zijn dan he)