1. #16
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Moge Allah jullie kinderen beschermen.

    Jij en alle andere moeders en vooral de moeders van die jngens waar hij achterna zat te rennen , zou ik morgen ff langs de pilitie bureau gaan. Dt alles vertellen enof de politie een oogje in het zeil kan houden bij die school en andere scholen in de buurt..
    amin

    De politie is al geweest op school en heeft met de meisjes gepraat.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Citaat Geplaatst door nietvergeten Bekijk reactie
    Ja dit had ik ook idd gehoord. Wij wonen ook in Rotterdam. Alleen werd ons verteld dat het om een rode bus gaat.
    Wel raar dat er verder niets na buiten is gebracht. Zou je mij de mail per pm kunnen geven?
    Want vind het heel eng, mijn twee kinderen gaan ook alleen na school. Ze hoeven maar een straat over te steken maar toch...

    1 van de meiden die dutroux heeft overleefd werd zo bij het huis van haar fietsmaatje geplukt en in de bus gegooid.

    ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar zie niet in waarom ze alleen naar school zouden moeten lopen zelfs al is het maar de straat over
    Shaloom

  3. #18
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door nietvergeten Bekijk reactie
    Ja dit had ik ook idd gehoord. Wij wonen ook in Rotterdam. Alleen werd ons verteld dat het om een rode bus gaat.
    Wel raar dat er verder niets na buiten is gebracht. Zou je mij de mail per pm kunnen geven?
    Want vind het heel eng, mijn twee kinderen gaan ook alleen na school. Ze hoeven maar een straat over te steken maar toch...

    Beste ouders,

    Afgelopen vrijdagmiddag zijn 3 van onze leerlingen onderweg van huis naar school (tussen de middag) aangesproken door een man. De meiden werden gevraagd in een busje te stappen, omdat er iets met hun moeders aan de hand zou zijn. De man liep achter de meiden en het busje reed op gelijke hoogte. De meiden hebben prima gehandeld, door het op een rennen te zetten. De man rende er nog even achteraan en stapte vervolgens in het busje en reed weg.

    De politie is op school geweest om het verhaal van de meiden op te nemen. De politie heeft ons laten weten dat identieke incidenten de afgelopen dagen / weken hebben plaatsgevonden in de regio (Schiedam, Lansingerland & Gouda). Het betreft hier een man met een zwarte lange jas, gezicht deel bedekt, waardoor alleen de ogen zichtbaar zijn. Ze rijden in een witte bestelwagen (zonder achterramen).

    Mocht u hen zien, dan verzoekt de politie u om direct 112 te bellen en het kenteken te noteren.

    Het lijkt mij verstandig om met uw kinderen te bespreken wat te doen, wanneer je op straat in een soortgelijke situatie terecht komt.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

  4. #19
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    @ nietvergeten dit incident was in de omgeving Blijdorp. De man is ook gesignaleerd in Rotterdam Noord en het centrum.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Iemand had ooit een link hier geplaats waar de pedofielen actief zijn. In heel veel steden waren ze actief, waaronder
    rotterdam. Als iemand die link nog heeft? plaats.

  6. #21
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Heb net een berichtje gehad van school dat er een kinderlokkers rondloopt.



    Ouders met kinderen in de omgeving Rotterdam, Schiedam, Lansingerland & Gouda.



    Hij rijd in een wit bestelbusjes rond, zonder achterramen. Man draagt lange zwarte jas en gezicht deels bedekt.


    Vrijdag liep hij 3 klasgenootjes van mijn kind achterna en zei tegen ze : dat er iets met hun moeder aan de hand was, dat ze moeten instappen zo snel mogelijk, dan kon hij ze naar hun moeder brengen. Ze vertrouwde het niet en gelukkig zijn ze hard weg gewend. Hij rende ze nog een tijdje achterna, maar keerde daarna snel terug en reed met zijn busje hard weg.


    ayemma zo eng hou je kinderen goed in de gaten allah hfad oe safi

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb genoeg kleine nichtjes en neefjes in Gouda wonen die heel vaak buiten spelen... Zal het ze wel zeggen als ze het nog niet gehoord hebben aan mijn tantes en ooms
    Happiness is an inside job


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.667
    03-11-2010

    Erg joh!! het is niet alleen in rotterdam het is echt op meerdere plaatsen waar kinderlokkers weer actief zijn!!
    Dus geld voor alle moeders let op jullie kids zodat ze niks overkomt

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Kinderen moet je ook niet alleen laten spelen..

    A daughter is just a little girl who grows up to be mom's best friend..

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Heb net een berichtje gehad van school dat er een kinderlokkers rondloopt.



    Ouders met kinderen in de omgeving Rotterdam, Schiedam, Lansingerland & Gouda.

    Hij rijd in een wit bestelbusjes rond, zonder achterramen. Man draagt lange zwarte jas en gezicht deels bedekt.


    Vrijdag liep hij 3 klasgenootjes van mijn kind achterna en zei tegen ze : dat er iets met hun moeder aan de hand was, dat ze moeten instappen zo snel mogelijk, dan kon hij ze naar hun moeder brengen. Ze vertrouwde het niet en gelukkig zijn ze hard weg gewend. Hij rende ze nog een tijdje achterna, maar keerde daarna snel terug en reed met zijn busje hard weg.
    Gatverdamme, het zal wel een varken zijn! Geen enkele kind is nog veilig anno 2014

  11. #26
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door elhobje Bekijk reactie
    Kinderen moet je ook niet alleen laten spelen..
    deze engerd rijd langs de school, dus kan ook gebeuren tijdens de pauze als de overblijfjuf even niet alle 30 leerlingen in de gaten houd.

  12. #27
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door YSME Bekijk reactie
    Gatverdamme, het zal wel een varken zijn! Geen enkele kind is nog veilig anno 2014
    Niet normaal, kotsmisselijk word ik ervan. Alsof ze willen dat kinderen geen kinderen meer zijn. Pedos die rondsluipen en op scholen nemen ze hun onschuld en schaamte weg, door al jong te beginnen met sexvoorlichting.

    Stuur je ze naar school zijn ze er niet veilig, buiten zijn ze niet veilig!


  13. #28
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Hmidouchh_ Bekijk reactie
    Erg joh!! het is niet alleen in rotterdam het is echt op meerdere plaatsen waar kinderlokkers weer actief zijn!!
    Dus geld voor alle moeders let op jullie kids zodat ze niks overkomt
    Klopt,maar even een waarschuwing dat er 1 zeer actief is de laatste tijd in Rotterdam. Moeders die al opletten, moeten nu extra goed opletten.

  14. #29
    Forever You and Me

    Reacties
    3.570
    18-11-2004

    Dus dit mailtje heb je van de schoolleiding gekregen....echt goed....wou dat meer basisscholen het voorbeeld zouden volgen.
    There is so much evil in the best of us,
    And so much good in the worst of us.
    That it wouldn't be fair of any of us,
    To talk about the rest of us.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    638
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    @ nietvergeten dit incident was in de omgeving Blijdorp. De man is ook gesignaleerd in Rotterdam Noord en het centrum.
    Hier in Schiedam heeft ook een man geprobeerd om een kind mee te nemen op een school tegenover de school van mijn zoontje, hij liep hem achterna. maar toen ging een moeder naar dat kind toe (weet niet of het om zijn eigen moeder ging of een andere moeder), eerst dacht ik waren praatjes, maar het is door verschillenden bevestigd. Er rijdt superveel politie rond hier nu. Maar zie er naar mijn gevoel nog teveel kinderen zelfstandig buiten spelen. Hier gaat het om een bordeauxrode busje met bulgaars kenteken geloof ik. Wat ik had vernomen is dat het niet pedofielen zijn, maar kinderen proberen te ontvoeren omdat ze handelen in organen.

    Dat busje met zonder ramen, wat moet ik me hierbij voorstellen, gewoon een bus dat van achter wit is, dus geen achterbanken maar grotere kofferbak?

    Moge Allaah onze kinderen beschermen, ik ben ook alerter geworden sinds ik dit heb gehoord, al was ik al alert genoeg, nu alleen nog meer extra omdat ik las/hoorde dat er zelfs ergens iemand een kind uit een buggy probeerde te trekken.

    Allaahul Musta'aan