1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Eerste stapjes!

    Hallo meiden,

    Mijn kleine mannetje heeft gisteren voor het eerste zijn eerste stapjes gedaan. Hij loopt wel vaker rond de tafel en tegen de bankstel en dat hij even een paar seconden loslaat, maar gisteren gingen ineens die handjes weer los een liep hij een paar stapjes en paff weer op de grond. Hij vond het super leuk want hij lach helemaal krom van het lachen. Ben helemaal verliefd op mijn mannetje. Zoooo lieffff was dat. Hij wordt op 1 maart 1 jaar.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    283
    02-01-2004

    ahhh wat lieffff

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    930
    18-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door een_Rotterdamse
    Hallo meiden,

    Mijn kleine mannetje heeft gisteren voor het eerste zijn eerste stapjes gedaan. Hij loopt wel vaker rond de tafel en tegen de bankstel en dat hij even een paar seconden loslaat, maar gisteren gingen ineens die handjes weer los een liep hij een paar stapjes en paff weer op de grond. Hij vond het super leuk want hij lach helemaal krom van het lachen. Ben helemaal verliefd op mijn mannetje. Zoooo lieffff was dat. Hij wordt op 1 maart 1 jaar.


    Hoi Rotterdamse,

    oooooooh wat lief ik vind dat zo schattig als ze proberen te lopen eigenlijk met alles zijn ze schattig ik heb een dochtertje van bijna 5 maanden en kan niet wachten tot ze kan lopen of kruipen

  4. #4
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Wat lief, ik zie het al helemaal voor me!


    .:UcA:.


  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    930
    18-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    een klein vraagje nog weet jij ongeveer wanneer ze beginnen met kruipen?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Citaat Geplaatst door Dina03
    een klein vraagje nog weet jij ongeveer wanneer ze beginnen met kruipen?
    Verschilt bij ieder kind, maar meestel met een maandje of zeven.

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    930
    18-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik moet nog effe geduld hebben bedankt

  8. #8
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Wat leuk! Ik heb ook zo'n lekker ding van nu zeven maanden en hij probeert inderdaad al te kruipen. Echt geweldig om te zien! Het is zo'n lekker dikkertje, ben ook helemaal verliefd op hem.
    He meiden, moge Allah ons en onze kinderen op de goede weg leiden en behoeden voor al het slechte in deze wereld, insha Allah.

    Liefs,

    Riffia

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Citaat Geplaatst door riffia1978
    Wat leuk! Ik heb ook zo'n lekker ding van nu zeven maanden en hij probeert inderdaad al te kruipen. Echt geweldig om te zien! Het is zo'n lekker dikkertje, ben ook helemaal verliefd op hem.
    He meiden, moge Allah ons en onze kinderen op de goede weg leiden en behoeden voor al het slechte in deze wereld, insha Allah.

    Liefs,

    Riffia
    amien ya rab

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    27-07-2004

    Wat leuk, ik wil ook zo graag kinderen, maar het zit er voor nu even niet in

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Citaat Geplaatst door killerBabe
    Wat leuk, ik wil ook zo graag kinderen, maar het zit er voor nu even niet in
    Hey meid,

    Ben je getrouwd?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9
    27-07-2004

    Citaat Geplaatst door een_Rotterdamse
    Hey meid,

    Ben je getrouwd?
    ja, alleen kinderen zit er voor mij op dit moment niet in

    zie mijn topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=496839

  13. #13
    Getrouwd

    Reacties
    951
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door killerBabe
    Wat leuk, ik wil ook zo graag kinderen, maar het zit er voor nu even niet in
    kijk zuster killerbabe wat je hier op bijna alle topic doet is jouw eigen afbreken jouw eigen kapot maken je eigen kwetsen, awel ik zal zeggen, stop ermee welah dat verergert gewoon je angst welah denk positief denk positief en heb vertrouwen in Allah en alles komt inorde hou je goed

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Citaat Geplaatst door killerBabe
    ja, alleen kinderen zit er voor mij op dit moment niet in

    zie mijn topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=496839
    Hey meid,

    Moge allah je bijstaan. Ik weet zeker dat het goed gaat komen.
    Moge allah ook jou incha allah blij maken met kindjes. En meid heb sabr, voor alles is een oplossing.

    groetjes Rotterdamse

  15. #15
    salaam aleikoem

    Reacties
    5.005
    12-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door riffia1978
    Wat leuk! Ik heb ook zo'n lekker ding van nu zeven maanden en hij probeert inderdaad al te kruipen. Echt geweldig om te zien! Het is zo'n lekker dikkertje, ben ook helemaal verliefd op hem.
    He meiden, moge Allah ons en onze kinderen op de goede weg leiden en behoeden voor al het slechte in deze wereld, insha Allah.

    Liefs,

    Riffia
    Salaam Aleikoem ,

    Amien.

    Die van mij word over 2 weken inshaAllah 1 jaar en doet ook al hard zijn best om rond te stappen.
    los laten durf ie nog niet vind ie eng die kleine lieve schat

    wa aleikoem asalam wa rahmtallah wa baraktuh OumYAssine