1. #1
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Wie van de getrouwde dames draagt "geen" hijab?

    Salaamalikoem leden,

    Ik ben hier erg benieuwd naar.........

    Liefs,
    Profiela.....
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door Profiela
    Salaamalikoem leden,

    Ik ben hier erg benieuwd naar.........

    Liefs,
    Profiela.....

    ik draag helaas geen hijab, ben er niet bepaald trots op, maar incha'allah zal ik in de toekomst er een dragen.

  3. #3
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Ik draag nog geen Hijab, maar ben wel van plan om hem te gaan dragen. Insha Allah nog voordat ik aan kinderen begin.


    .:UcA:.


  4. #4
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Ben dus niet de enige

    Ik hoop op meer reacties
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Ik draag wel een hijaab en alhamdoelillah !
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.604
    14-10-2003

    Ik draag ook nog een hijaab Maar ik wil er inchAllah gauw mee beginnen want ik voel me namelijk best wel schuldig tegenover Allah swt.

  7. #7
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Citaat Geplaatst door Ouissam
    Ik draag ook nog een hijaab Maar ik wil er inchAllah gauw mee beginnen want ik voel me namelijk best wel schuldig tegenover Allah swt.

    "best wel"....

    Gair inshallah
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  8. #8
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Citaat Geplaatst door sahab
    Ik draag wel een hijaab en alhamdoelillah !
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.604
    14-10-2003

    Citaat Geplaatst door Profiela
    "best wel"....

    Gair inshallah

    haha..ja echt ! We zitten toch wel heel de dag door in zonde, en daar ben ik me wel erg van bewust InshAllah binnenkort

  10. #10
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Citaat Geplaatst door Ouissam
    haha..ja echt ! We zitten toch wel heel de dag door in zonde, en daar ben ik me wel erg van bewust InshAllah binnenkort
    Inshallah
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    Salaam alaikoem dames, moge Allah Soehbanawatahalla jullie leiden om z.s.m. eraan te beginnen zie hier een prachtig voorbeeld!!


  12. #12
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Citaat Geplaatst door alhoceima
    Salaam alaikoem dames, moge Allah Soehbanawatahalla jullie leiden om z.s.m. eraan te beginnen zie hier een prachtig voorbeeld!!


    Masha Allah..

    Het enige wat mij tegenhoud is mijn werk. Ik heb nu een jaarcontract die duurt tot eind juli en ben bang dat ze hem dan niet gaan verlengen. Op zich zou het niet zoveel uitmaken maar het is zo moeilijk om ander werk te vinden. Insha Allah zal ik hem gaan dragen als ik een vast contract heb gekregen en mocht dat niet het geval zijn dan ga ik daarna Insha Allah solliciteren met mijn Hijab op.


    .:UcA:.


  13. #13
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallam, ik draag me hijaab al meer dan 6 jaar nu, en voel me er heel goed bij, op me werk hebben ze dat ook geaccepteerd (gaat om me kwaliteiten niet om me hijaab zeggen ze).

    Voor de meiden die getrouwd zijn en nog geen hijaab dragen, adviseer ik om zosnel mogelijk mee te beginnen, want elke dag zonder hijaab is een zonde, en wie zegt nog dat je morgen leeft? Succes meiden en maak die stap, jullie zijn nu oud genoeg om dat te beslissen (tenslotte zijn jullie ook hamdoulillah getrouwd).


    Wa Sallaam Alikoum

  14. #14
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Citaat Geplaatst door Atlas_Gebergte
    Sallam, ik draag me hijaab al meer dan 6 jaar nu, en voel me er heel goed bij, op me werk hebben ze dat ook geaccepteerd (gaat om me kwaliteiten niet om me hijaab zeggen ze).

    Voor de meiden die getrouwd zijn en nog geen hijaab dragen, adviseer ik om zosnel mogelijk mee te beginnen, want elke dag zonder hijaab is een zonde, en wie zegt nog dat je morgen leeft? Succes meiden en maak die stap, jullie zijn nu oud genoeg om dat te beslissen (tenslotte zijn jullie ook hamdoulillah getrouwd).


    Wa Sallaam Alikoum
    Ik zou het alle meiden adviseren en niet alleen de getrouwde meiden. Hun begaan tenslotte ook een zonde als ze geen hoofddoek dragen.

    Het lijkt heel makkelijk om die stap te zetten maar dat is het niet. Insha Allah zal Allah ons (alle meiden die hem nog niet dragen) de kracht geven om de hoofddoek snel en op een correcte manier te gaan dragen..


    .:UcA:.


  15. #15
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Citaat Geplaatst door UndercoverAngel
    Masha Allah..

    Het enige wat mij tegenhoud is mijn werk. Ik heb nu een jaarcontract die duurt tot eind juli en ben bang dat ze hem dan niet gaan verlengen. Op zich zou het niet zoveel uitmaken maar het is zo moeilijk om ander werk te vinden. Insha Allah zal ik hem gaan dragen als ik een vast contract heb gekregen en mocht dat niet het geval zijn dan ga ik daarna Insha Allah solliciteren met mijn Hijab op.


    .:UcA:.


    Ik dacht dat je zei dat je zou beginnen met een hijab als je aan kinderen zou beginnen..??
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....