1. #9841
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat ik op heb vandaag tot nu toe:
    ochtend 150gr magere kwark, 1 kiwi, stukje volkoren pizza van gisteren (klein stuk )

    tussendoor eiwit muffin

    middageten net
    2 kharme broodjes, gekookt ei, soepje, nasischijf

    zometeen nog een banaan

    vanavond weet ik nog niet. Zit tot nu toe op 1000kcal.
    Wat goed! Ik zit nu pas op de 700.

    Banaan, 5 sneetjes, 1 manderijnn. Straks broodje garnalen en nog avondeten.

    Ga zo even chocomelk hale voor erbij

  2. #9842
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Wat goed! Ik zit nu pas op de 700.

    Banaan, 5 sneetjes, 1 manderijnn. Straks broodje garnalen en nog avondeten.

    Ga zo even chocomelk hale voor erbij
    met alleen brood als ochtend en lunch krijg je ook niet heel veel kcal binnen zou dat ook proberen te veranderen of idd echt dik beleggen reken je wel boter etc allemaal mee?

    zit wel voorlopig propvol nu, alhamdolilah. Heb nog 500 over voor avondeten, dat lukt makkelijk. Misschien nog 100 voor een tussendoortje

  3. #9843
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Bedankt voor de tips! Snacks ben ik niet van, eet best gezond van mezelf. Maar miss moet ik mezelf maar even aanleren komende periode.

    Je laatste tip is echt top! Denk at ik daarmee moet gaan beginnen ja en dan het lijstje afgaan.
    Had jij ook problemen met aankomen?

    Shokran
    Geen dank. Gezond eten mag en kan zeker ook. Maar je gezonde producten kun je eventueel een ongezonde twist geven. Je fruit bijv met slagroom erbij. Je roerbakgroente met noten erbij.
    Een salade aanvullen met avocado, kaas, nootjes, gekookt ei en dressing.

    Als snack een snicker nemen is al 240 kcal of van die chocolade cakejes met caramel en noten ongetwijfeld ook een calorieën bom.

    En als je van de pasta's bent extra veel kaas erop en gehakt zoals freya al aangaf.

    Ik heb geen moeite met aankomen maar weet heel goed waar veel kcal inzitten.

    Als je aanvullingen wilt op je eet lijstje wil ik er best naar kijken voor je.

  4. #9844
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Jammer dat ik geen before heb , haal m zo weer weg. Maar dit is puur spieren/training. Was echt niet zo

    -

  5. #9845
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Ben gesloopt
    Ontbijt: 2 koffie met melk
    Lunch: 2 bruine bolletjes met kaas
    Ts: 1 koffie met melk

    Heb t echt druk op werk en oow ja water en thee zonder suiker!
    Vanavond wordt t iets simpels en kan pas maandag trainen helaas volgende week minimaal 4 keer in shallah deze week lukt echt maar alleen gister

  6. #9846
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ben gesloopt
    Ontbijt: 2 koffie met melk
    Lunch: 2 bruine bolletjes met kaas
    Ts: 1 koffie met melk

    Heb t echt druk op werk en oow ja water en thee zonder suiker!
    Vanavond wordt t iets simpels en kan pas maandag trainen helaas volgende week minimaal 4 keer in shallah deze week lukt echt maar alleen gister
    erg weinig nawal, is het geen idee om avond ervoor al wat klaar te zetten bijvoorbeeld?
    een rijstsalade met tonijn en mais augurk etc bijvoorbeeld.. of een bakje kwark/yoghurt om mee te nemen

  7. #9847
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    erg weinig nawal, is het geen idee om avond ervoor al wat klaar te zetten bijvoorbeeld?
    een rijstsalade met tonijn en mais augurk etc bijvoorbeeld.. of een bakje kwark/yoghurt om mee te nemen
    Had t niet in huis ben nu boodschappen aan t doen ja ik weet t maar pff drama met mij doe t avond sta ook half 6 op en snel snel

  8. #9848
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    met alleen brood als ochtend en lunch krijg je ook niet heel veel kcal binnen zou dat ook proberen te veranderen of idd echt dik beleggen reken je wel boter etc allemaal mee?

    zit wel voorlopig propvol nu, alhamdolilah. Heb nog 500 over voor avondeten, dat lukt makkelijk. Misschien nog 100 voor een tussendoortje
    Ik dacht dus brood zit veel calorieen in vandaar dat ik veel brood eet maar dus niet haha. Ik eet de meeste sneetjes met chocoladepasta en dat reken ik niet mee want weet niet hoe eerlijk gezegd.

    Alhamdoulilah. Haha doen! geniet ervan

  9. #9849
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Koopje Bekijk reactie
    Geen dank. Gezond eten mag en kan zeker ook. Maar je gezonde producten kun je eventueel een ongezonde twist geven. Je fruit bijv met slagroom erbij. Je roerbakgroente met noten erbij.
    Een salade aanvullen met avocado, kaas, nootjes, gekookt ei en dressing.

    Als snack een snicker nemen is al 240 kcal of van die chocolade cakejes met caramel en noten ongetwijfeld ook een calorieën bom.

    En als je van de pasta's bent extra veel kaas erop en gehakt zoals freya al aangaf.

    Ik heb geen moeite met aankomen maar weet heel goed waar veel kcal inzitten.

    Als je aanvullingen wilt op je eet lijstje wil ik er best naar kijken voor je.
    Ah ja begrijp het. Hele goede tips, thanks!!

    Ja zal even de tips meenemen en dan zal ik nog wel mn lijstje hier zetten om te checken. Even zelf proberen eerst, shokran.

  10. #9850
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Ik heb even opgezocht zie dat je met 1 portie brinta op 120 calorieen ziet. En met 2 sneetjes brood zit ik op de 206. Dan is brood toch een beter idee?

  11. #9851
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ik heb even opgezocht zie dat je met 1 portie brinta op 120 calorieen ziet. En met 2 sneetjes brood zit ik op de 206. Dan is brood toch een beter idee?
    Uh nee kan niet kloppen denk ik dat is nog zonder melk neem volle plus wat suiker erop.

  12. #9852
    MVC Lid

    Reacties
    575
    01-11-2013

    Freya wat zie je er goed uit Allahouma bareek.

  13. #9853
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    hoi hoi, haha mijn man maakte opmerking dat ik botje was. ik dacht nadat ik in sha allah kindje krijg denk je er vast anders over dacht ik

  14. #9854
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Had t niet in huis ben nu boodschappen aan t doen ja ik weet t maar pff drama met mij doe t avond sta ook half 6 op en snel snel
    Je bent hetzelfde als mij. Tussen al mn klusjes door kom ik amper toe aan rustig zitten en eten.
    Heb ook maar vandaag tot nu toe

    1 boterham met kaas op en kopje koffie
    Tussendoor 1banaan
    En 1 glas vruchtensap

    En ik geef bv. Moet echt veeel beter gaan eten
    Happiness is an inside job


  15. #9855
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    K heb de foto gemist!
    Happiness is an inside job