1. #9661
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Okeey freyaa ik merk wel dat ik een vreetkick heb. Ben bezig met mn studie nu achter mijn laptop en ik heb continu zin om iets te eten. Heb na mn ommeletje heel klein stukje komkommer gegeten 1 worteltje en 2 meergranen crackers met houmouss.

  2. #9662
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lepidoptera Bekijk reactie
    Okeey freyaa ik merk wel dat ik een vreetkick heb. Ben bezig met mn studie nu achter mijn laptop en ik heb continu zin om iets te eten. Heb na mn ommeletje heel klein stukje komkommer gegeten 1 worteltje en 2 meergranen crackers met houmouss.
    Ik had dat ook heel erg tijdens mijn studie woog toen ook wel 7 kilo meer heb dat afgeleerd. Uit verveling een vreetkick krijgen, saai stof en vooral veel stof bah. Heb nu geen vreetkicks meer hmd, heb leren omgaan met mijn emoties ook als ik boos ben of whatever. is maar een tip haahaha

  3. #9663
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik had dat ook heel erg tijdens mijn studie woog toen ook wel 7 kilo meer heb dat afgeleerd. Uit verveling een vreetkick krijgen, saai stof en vooral veel stof bah. Heb nu geen vreetkicks meer hmd, heb leren omgaan met mijn emoties ook als ik boos ben of whatever. is maar een tip haahaha
    Ja dankjewel schat. Ja klopt ben sws emotionele eter.. Het is dan niet ongezond wat ik heb gegeten, maar toch wil ook niet teveel eten. Wil graag afvallen namelijk.

    Ja ik wil er toch wel graag 10 kilo af het liefst. Ik weeg op dit moment 68kg. Wil gewoon lekker fit zijn.

  4. #9664
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lepidoptera Bekijk reactie
    Ja dankjewel schat. Ja klopt ben sws emotionele eter.. Het is dan niet ongezond wat ik heb gegeten, maar toch wil ook niet teveel eten. Wil graag afvallen namelijk.

    Ja ik wil er toch wel graag 10 kilo af het liefst. Ik weeg op dit moment 68kg. Wil gewoon lekker fit zijn.
    hahaha dat woog ik ook ben 168m. Zat totaal niet lekker in mijn vel.

  5. #9665
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Lepidoptera Bekijk reactie
    Okeey freyaa ik merk wel dat ik een vreetkick heb. Ben bezig met mn studie nu achter mijn laptop en ik heb continu zin om iets te eten. Heb na mn ommeletje heel klein stukje komkommer gegeten 1 worteltje en 2 meergranen crackers met houmouss.
    Is toch goed? Beter dan chips etc

  6. #9666
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Freya een kleine opmerking over dat gerechtje met bonen. HEt probleem bij peulvruchten is dat ze vanzelf al verschillende voedingsstoffen bevatten die groente en eiwitten vervangen. Er wordt aangeraden om ze alleen te eten. Veel mensen krijgen daardoor last van.

  7. #9667
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Verzet_ Bekijk reactie
    Wauw Freya! Jij hebt zo een doorzettingsvermogen. Ben al maanden niet meer online geweest en zie pas dat jouw topic nog leeft. Goed bezig!!
    Dankjewel!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #9668
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Freya een kleine opmerking over dat gerechtje met bonen. HEt probleem bij peulvruchten is dat ze vanzelf al verschillende voedingsstoffen bevatten die groente en eiwitten vervangen. Er wordt aangeraden om ze alleen te eten. Veel mensen krijgen daardoor last van.
    Ja bonen zou ik ook niet zo snel voor kiezen in die combi maar andere langzame koolhydraten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #9669
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Avondeten is aubergine ovenschotel geworden met een beetje zilvervliesrijst. Heerlijk gegeten alhamdolilah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #9670
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ontbijtje plus een wasa cracker.

    Mm broek en zelfs onderbroek zakt af

  11. #9671
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Hoi hoi, lekker uurtje getraind. Geen tijd on avond eten voor mijzelf te maken ben nu aan t ontbijten: halve bruine stokbrood met worst en een cappuccino hmmm hmdl. Avondeten voor mijn man is wel klaar haha. Mijn buikvet is minder geworden, pas weer in mijn broek van voordat ik getrouwd was. Toen was ik echt mager haha maar hij staat nu beter met een lange trui erboven eerst zag je beetje van die lovehandles, heb overigens halve liter water op. Ga nu naar werk.

  12. #9672
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Hai hai, lekker uurtje getraind en anderhalve liter water op. Nooit gedacht dat ik een sportieve persoon was eenmaal bezig

  13. #9673
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Hoi hoi, weer getraind ruim half uur alle stress eruit. Ben nu aan t ontbijten met olijfolie en brood + Marokkaanse thee hmmm en denk dat ik nog een koffiebroodje pak. Cappucino heb ik al op.

  14. #9674
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Goed bezig! Ik heb vrijdag getraind en gisteren ook.

  15. #9675
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Ola, vanochtend getraind ga zo ontbijten met koffiebroodje, olijfolie met brood en lekkere cappuccino manderijn en een banaan