1. #9301
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ik denk dat ik meer spieren heb dan jij dus ksshtt aub terug je hok in
    wallahila

  2. #9302
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Lieff heb gisteren avond voor het eerst overnight oats gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het smaak straks.

    Ik ga nu een uur cardio doen en hopelijk een half uur gewichten.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  3. #9303
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Tfoe manwijven met een dickclitoris

  4. #9304
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Riannah wat vond je ervan?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  5. #9305
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Vanochtend



    Middag was 2 Adams broodjes met kaas

    Tussendoor wasa cracker

    Wat (teveel) geproefd van m'n merengue botercreme

    Daarna getraind, m'n benen zijn kapottt. Met de Smiths machine m'n benen getraind, squats lunges, liggende leg press, voor mn kuiten 1, voor schouders (upright row), biceps triceps deadlifts & planken/buikspieren en 25min cardio



    En avondeten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  6. #9306
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Maar hoeveel androgel smeren jullie op die behaarde rug? En hoe groot is de clitoris al?

  7. #9307
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Maar hoeveel androgel smeren jullie op die behaarde rug? En hoe groot is de clitoris al?
    Niet zo onzeker jochie.. Maar ik denk dat m'n clitoris groter is dan jouw "ding" aangezien je dat met een vergrootglas moet vinden

    Nou toedels laatste beetje aandacht van mijn kant

  8. #9308
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Niet zo onzeker jochie.. Maar ik denk dat m'n clitoris groter is dan jouw "ding" aangezien je dat met een vergrootglas moet vinden

    Nou toedels laatste beetje aandacht van mijn kant
    Heb je ook zo n zware stem als je typt

    Ga op zwemles, waarom wil je man worden? Beste is om gewoon wat baantjes te trekken en het huishouden doen.

  9. #9309
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zucht een man die zoiets typt? Dan heb je 0,0 verstand van trainen & spieren en ben je hier op de verkeerde plek NEXT

  10. #9310
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Nee, ik heb zelf een afgetrainde lichaam, maar ik gebruik niks. Wat ik wel weet dat een vrouw heel moeilijk spiermassa opbouwt, en zij die het wel hebben gebruiken hormonen.

    Ga banen trekken, slanke lange " spieren " is je doel neem ik aan. En geen hulk worden

  11. #9311
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Riannah wat vond je ervan?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Heerlijk ! Ik heb net weer 2 combi's gemaakt 1 met oats/amandelmelk/chia zaad/honing en diepvries fruit. Frambozen en aardbeien.

    1 met alles hier boven behalve fruit. En daarvoor in de plaats een eetlepel biologische pindakaas/ beetje lijnzaad en walnoten.

    1 voor ontbijt en 1 voor lunch.

    Ik moet wel uitkijken met de hoeveelheid want het is zo gecombineerd best wel hoog in kcal.
    Maar het vult goed.

  12. #9312
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Vanochtend



    Middag was 2 Adams broodjes met kaas

    Tussendoor wasa cracker

    Wat (teveel) geproefd van m'n merengue botercreme

    Daarna getraind, m'n benen zijn kapottt. Met de Smiths machine m'n benen getraind, squats lunges, liggende leg press, voor mn kuiten 1, voor schouders (upright row), biceps triceps deadlifts & planken/buikspieren en 25min cardio



    En avondeten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ziet er goed uit! En je trainig ook.
    Ik wilde een uur cardio doen maar na 45 minuten kon ik niet meer. Heb 20 min squats/deadlifts/ en buikspieren gedaan.

  13. #9313
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Niet zo onzeker jochie.. Maar ik denk dat m'n clitoris groter is dan jouw "ding" [emoji38] [emoji38] aangezien je dat met een vergrootglas moet vinden

    Nou toedels laatste beetje aandacht van mijn kant
    Wuhahahahaha! [emoji38] [emoji38]

  14. #9314
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Geen reactie, dacht ik al. Ik hoop dat je je hart/lever niet aan gort heb geholpen of je nieren.

    De groeten " mannen "

  15. #9315
    MVC Lid

    Reacties
    1.461
    21-03-2004

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ja hoor dames, we weten allemaal al dat jullie gewoon tientonners zijn. Koeien waar nog een stal voor moet gebouwd worden.

    Dieet my ass

    En trouwens, naar de McDonalds lopen is GEEN training

    Broer, waarom zo een reactie, kifesh? We leven in een tijd dat iedereen ongezonder en obeser wordt (vooral wij Marokkanen en Turken), we horen elkaar juist tot een gezonde levensstijl aan te moedigen.

    Be3da zijn ze er mee bezig, tientonner of niet, ze zijn fysiek actief en proberen bewuster te eten, daar zou je juist respect voor moeten hebben.


    Image courtesy of Metgezel