1. #9061
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Lieff kun jij mij misschien helpen? Er moet bij mij 10 kg vanaf. Trainen bij een sportschool lukt me sowieso niet heb geen oppas. Dus alle oefeningen moet ik thuis doen.

    Maar me voeding wat moet ik eten?

    Ik ontbijt meestal met twee volkoren crackers of kwark
    Middag speltcracker met gekookt eitje of omelet.
    Avond eten gezond en hele kleine portie

    Drink water alleen of koffie sws 1 fruit stuk per dag maar de rest geen tussendoortjes. Noten etc bevat teveel koolhydraten

  2. #9062
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Nee ik moet nog 5kg ong. Als dat eraf is ga ik cardio beperkten tot ff opwarmen en 10min uitlopen. Nu doe ik ook niet superlang meestal een half uur

    Als ik straks op de pc zit zal ik wat schema's plaatsen hier zowel eten als trainen. Zal je eens een schema laten zien qua eten van fitness bikini proffs haha dat is echt veeel eiwitten. Ochtend eiwit omelet middag kip avond vis enz en daarbij dan groenten en goede koolhydraten zoals zilvervliesrijst zoete aardappel enz. En dan nog eiwitshake Is niet te doen joh

    Je kan uitrekenen hoeveel kcal je moet binnen krijgen om op gewicht te blijven zal straks ff die website plaatsen waar je het kan invullen. Dan heb je een idee
    Zal wel een eitje worden die laatste 5 kg. Je bent volgens mij al best wat kwijt van de zwangerschap..

    Graag als je dit wilt plaatsen. Thanks alvast.
    En ja hoe doen ze dat toch. Dan zou ik heel de dag bezig zijn met eten en het voorbereiden ervan en met niks anders
    Happiness is an inside job


  3. #9063
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Lieff kun jij mij misschien helpen? Er moet bij mij 10 kg vanaf. Trainen bij een sportschool lukt me sowieso niet heb geen oppas. Dus alle oefeningen moet ik thuis doen.

    Maar me voeding wat moet ik eten?

    Ik ontbijt meestal met twee volkoren crackers of kwark
    Middag speltcracker met gekookt eitje of omelet.
    Avond eten gezond en hele kleine portie

    Drink water alleen of koffie sws 1 fruit stuk per dag maar de rest geen tussendoortjes. Noten etc bevat teveel koolhydraten
    Nee noten bevatten juist weinig koolhydraten en zijn een goed tussendoortje. Fruit bevat juist veel meer koolhydraten dan noten

    Ik zou koolhydraten beperken en wat je aan koolhydraten eet alleen gezonde langzame. Dus havermout volkoren producten peulvruchten quinoa zilvervliesrijst zoete aardappel enz.

    Verder 3 hoofdmaaltijden met een goede combinatie van eiwitten goede vetten en wat goede koolhydraten

    Tussendoor eieren rauwkost, een handje noten, 1 stuk fruit bijvoorbeeld

  4. #9064
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zal wel een eitje worden die laatste 5 kg. Je bent volgens mij al best wat kwijt van de zwangerschap..

    Graag als je dit wilt plaatsen. Thanks alvast.
    En ja hoe doen ze dat toch. Dan zou ik heel de dag bezig zijn met eten en het voorbereiden ervan en met niks anders
    Ja over de kilo's maak ik me ook niet echt zorgen dat lukt wel en nu hopen dat het zo blijft dan (dus geen zwangerschap meer ) echt toen november 2014 was er eindelijk zo goed als en toen de positieve test echt het allereerste wat m'n man toen zei was daar gaat je getrainde lichaam maar ben nu bijna hetzelfde ondanks de kilo's, qua centimeters bijna gelijk

    Ja die zijn daar echt 24/7 mee bezig mja ze krijgen er vaak geld voor dan zou ik ook wel gemotiveerd zijn haha

    Was er laatst niet aan toe gekomen en tis nu ook wat druk op werk maar zal zo ff proberen tussendoor wat dingen te plaatsen

  5. #9065
    MVC Lid

    Reacties
    283
    22-04-2012

    Update maandag gewogen zit nu op de 67 kg (-11.9 kg) bij 1.67m
    (Eerste goal 65kg en hierna rond 60 beginnen met spieren opbouwen; doe nu al sowieso veel krachttraining)

  6. #9066
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Yep daar ben ik weer... van de 20 kg was ik 12 aangekomen. Jep eigen schuld dikke bult... gestopt met sport en alles vreten en niet vasten.
    Dus ik ga weer beginnen.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  7. #9067
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Onepair heel goed bezig!!

    Riannah zonde!! Ik denk dat voor jou t belangrijkste is dat je gaat kijken hoe je het gaat aanpakken nadat het eraf is.. het afvallen is niet zo moeilijk maar wel het eraf houden en kijken hoe je iets jezelf kan maken wat je kan blijven volhouden..

  8. #9068
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Onepair heel goed bezig!!

    Riannah zonde!! Ik denk dat voor jou t belangrijkste is dat je gaat kijken hoe je het gaat aanpakken nadat het eraf is.. het afvallen is niet zo moeilijk maar wel het eraf houden en kijken hoe je iets jezelf kan maken wat je kan blijven volhouden..
    Klopt. Ik kan goed dieten en ben dan ook heel fanatiek maar zodra ik mijn streefgewicht bereikt heb.. val ik weer terug... wordt er moe van.
    Ik denk dat ik me ga aanmelden bij een diëtiste...

  9. #9069
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Klopt. Ik kan goed dieten en ben dan ook heel fanatiek maar zodra ik mijn streefgewicht bereikt heb.. val ik weer terug... wordt er moe van.
    Ik denk dat ik me ga aanmelden bij een diëtiste...
    Eerlijk meeste diëtisten zijn echt onzin, volgen schijf van vijf en het voedingscentrum..zonde van je geld..
    Je moet niet te extreem gaan dieeten, je moet kleine aanpassingen maken en deze blijvend blijven toepassen.
    Als je eenmaal je streefgewicht het bereikt kan je bv 1 vasten dagje of 1 low carb dagje aanhouden, dat helpt vaak goed.
    En echt dezelfde keuzes blijven maken qua eten maar dan gewoon meer en je mag ook wat meer cheatdaagjes hebben.

  10. #9070
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Lieff thnx voor je reactie jij bent altijd zo behulpzaam vind ik

    Maar kan je afvallen door niet intensief te sporten. Maar wel veel oefeningen doe iedere ochtend wel zumba enzo via youtube dansen enzo.. en veel wandelen buiten. Helpt dit ook?

    Qua voeding zit ik wel goed ik eet echt kha arm en geen brood etc en drink alleen water en twee keer per dag koffie

  11. #9071
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Lieff thnx voor je reactie jij bent altijd zo behulpzaam vind ik

    Maar kan je afvallen door niet intensief te sporten. Maar wel veel oefeningen doe iedere ochtend wel zumba enzo via youtube dansen enzo.. en veel wandelen buiten. Helpt dit ook?

    Qua voeding zit ik wel goed ik eet echt kha arm en geen brood etc en drink alleen water en twee keer per dag koffie
    Veel denken dat ze kharm eten maar weten niet dat in fruit, melk, peulvruchten (dus bv linzen, kikkererwten etc) ook veel kh zit. En veel vervangen brood dan door crackers maar dat is in feite gewoon hetzelfde haha, en zitten ook meestal net zoveel koolhydraten in. Maar koolhydraatbeperkt vind ik ook het beste hoor.

  12. #9072
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    @Rasiel weet niet of ik de juiste persoon ben om een man te adviseren haha..misschien dat 1 vd mannen hier kan adviseren?

    Wat ik in ieder geval zou adviseren is natuurlijk stoppen met foute dingen zoals suikers etc, gewoon de Obvious..
    ik zie op ander fora zoals bodybuilding.com ook wel schema's voorbij komen, zal eens kijken of ik 1 voorbeeld kan vinden voor je.
    Want het verschilt heel erg pp wat je nodig hebt voor je specifieke doelen.. het ligt ook echt aan je lengte en gewicht. Wat voor jou genoeg is kan voor de ander te weinig of teveel is..dus je moet eerst uitrekenen wat je ong nodig hebt.. en voor spieren voldoende eiwitten eten, ik dacht dat de meeste mannen 1,5x eiwitten in grammen per kilo (gewicht) aanhouden dus dat zou je kunnen bijhouden met de app myfitnesspal

  13. #9073
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    https://powerliften.wordpress.com/author/stanvk/page/2/

    Hier staat een goede uitleg en een voorbeeldschema

  14. #9074
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    eenvouding schema spieropbouw


  15. #9075
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Een cut schema