1. #9121
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ja hebt echt spierpijn nu.. kan moeilijk lopen armen omhoog doen of iets gaat moeilijk. Even rust tot vrijdag

    Ik doe van alles 10 reps en soms 3e setje 8 als ik niet meer kan

    Zeker dit soort dingen kunnen allemaal thuis!

  2. #9122
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    2kg in 4 weken is netjes. Ik snap de haast niet want de echte strijd komt pas nadat je op gewicht bent. Je hebt het ook al meerdere keren ondervonden maar blijft redelijk koppig doorgaan op dezelfde manier riannah why? Probeer het te begrijpen maar snap t niet

    Zou proberen minimaal 1400kcal te eten zeker icm cardio

    Zomer duurt sowieso nog een tijd dus met 2,5kg per maand bijvoorbeeld ben je er ook voor de zomer
    ik zou het liefst een kg per week willen afvallen... maar zoals het er nu na uit ziet zal het max. 500 gram per week zijn.
    ik wil altijd snel mijn doel bereiken dan is mijn aard gewoon kan er niks aan doen.
    ik doe het nu al veel beter dan voorheen, toen at ik echt heel slecht.
    nu super gezond en echt veel en kom dan rond de 1300kcal uit.
    smorgen een shake : 2 scoops proteine ( ben nog herstellende van een operatie) , magere melk, 1 eetlepel lijnzaad, 1 dadel, verse spinazie en bosvruchten uit de vriezer. super vullend





    smiddags paar crackers en een beschuitje met vers gebakken kipfilet/kaas en soms pindakaas.
    verder doe ik wat soepgroenten koken en voeg dit aan een kop hete boulion op werk, zo heb ik toch iets van een groente soepje.




    verder nog een gekookt ei
    een klein zakje ( 15 gram ) of nootjes ( amandelen macademia, walnoten etc ) of ik neem 15 gram van die kleine crackertjes als tussendoor.

    savond eet ik met de pot mee, maak niet uit wat zelfs pizza maar ik doe dan groenten stomen vul daar de helft van mijn bord mee en neem dan een stukje van het avond eten wat ik heb klaar gemaakt voor de rest.

    later op de avond : bakje griekse yoghurt of kwark soms met een beetje muesli en een beetje echte honing.

    verder probeer ik 1,5 liter water te drinken ( dit lukte me voor mijn operatie makkelijk omdat ik koolzuurhoudend water dronk, daar ben ik nu mee gestopt) gewoon water is wat lastiger voor mij, soms voeg ik een beetje limonade siroop toe om het wat makkelijker weg te krijgen. ik heb ook deze zakjes gekocht in duitsland ,soort ijsthee krijg je hier mee, zonder suiker, erg lekker.



    ik mag pas over een week beginnen met licht sporten, ik kan niet wachten zo een zin weer in sporten... ik wandel wel veel.

  3. #9123
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Succes rihanna ziet in ieder geval strak uitm ook goed dat je soort van schema hebt
    Mag ik vragen hoeveel je nu weegt en wat je streefgewicht is. Je mag me ook punten als je wilt
    ik heb je gepunt,

  4. #9124
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Rihanna puntje niet ontvangen meis? ?

    Verder ziet je smhootie er lekker eruit smaakt het ook lekker? Ik moet helaas ook rustig aan doen met sporten ik heb een navelbreuk tijdens mijn zwangerschap opgelopen en bij intensief sporten doet het pijn dan puilt het zo eruit en moet ik het terug duwen. Maar met een band erom heen kan ik wel even sporten.

    Maar voeding vind ik belangrijker zodat ik me ook gezond ga voelen.

    Hier 3 kg in ongeveer 5 weken kwijt. Nog 7 kg te gaan

  5. #9125
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Schema klinkt in ieder geval een stuk beter riannah!

    Waar moest je voor geopereerd worden?

  6. #9126
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Thnx voor de tip lieff over de app gebruik het nu ook

  7. #9127
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    In wat bak jij je eitjes? Wil straks voor de lunch gebakken ei maken? Olijfolie.. kokosolie of normale zonnebloemolie

  8. #9128
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Rihanna puntje niet ontvangen meis? ?

    Verder ziet je smhootie er lekker eruit smaakt het ook lekker? Ik moet helaas ook rustig aan doen met sporten ik heb een navelbreuk tijdens mijn zwangerschap opgelopen en bij intensief sporten doet het pijn dan puilt het zo eruit en moet ik het terug duwen. Maar met een band erom heen kan ik wel even sporten.

    Maar voeding vind ik belangrijker zodat ik me ook gezond ga voelen.

    Hier 3 kg in ongeveer 5 weken kwijt. Nog 7 kg te gaan
    ik pm je zo, ik kan geen puntjes versturen, heel raar.
    ja smaakt erg lekker want de spinazie proef je niet, ik proef het fruit zeg maar lekker zoet. het ziet er niet erg smakelijk uit maar dat is het wel.
    ow vervelend een navelbreuk, gaat dat ooit nog over ?
    3kg al super zeg

  9. #9129
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Schema klinkt in ieder geval een stuk beter riannah!

    Waar moest je voor geopereerd worden?
    accute blinde darm.. hij stond op ontploffen.

  10. #9130
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    accute blinde darm.. hij stond op ontploffen.
    Oooh heftig. Alhamdulilaah ala slamaa. Wat voelde je? Ik ben daar altijd bang voor bij mijn kinderen. Ik heb echt van die drama-kinderen, die liggen te kreunen en krom van buikpijn en denk dan gelijk daar aan. Maar het is tot nu altijd maar een buikgriepje geweest

    @moslims: netjes hoor, die drie kg. En gaat die navelbreuk ooit over...dat moet toch geopereerd worden?

    Ik kijk overigens gewoon mee uit interesse. Ik wil vooral mijn core strakker hebben, maar dan moet ik echt veel harder trainen..doe nu zo'n 15 minuten per dag, zon 5 x per week. All body, maar met extra nadruk op core...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  11. #9131
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    @ inoe jaa het gaat de goeie kant op. Alle zwangerschapskilos zijn nu wel weg. Maar ik wil terug naar mijn gewicht voordat ik kinderen had.

    Ja alleen met een operatie door een matje te plaatsen kan het verholpen worden. Maar dan moet je gee kinderwens meer hebben want dan kan het namelijk weer terug komen. Bij mij ontstaan tijdens het veeel super veel overgeven tijdens mijn zwangerschap. En ik weet niet of ik nog kinderen wil. Ik heb dochter en zoon komende 5 jaar BiIniAllaah geen kids eigenlijk voel me gezegend zo maar ben bang dat het toch ooit weer gaat kriebelen. Ben hardstikke jong nog om nu al te beslissen geen kinderen te willen.

  12. #9132
    MVC Lid

    Reacties
    354
    27-01-2016

    Rihanna ik ga het ook maken lijky me erg lekker. Kan het ook als een maaltijd vervanger? Dus zon gevulde drankje als lunch

  13. #9133
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ik wil ook geen kinderen meer maar u never know. Al kan ik mij echttt niet voorstellen dat als m'n dochtertje ook wat zelfstandiger is ik ooit nog denk om weer opnieuw te beginnen

    Ben nu trouwens juist slanker dan voor m'n kids haha was vroeger juist altijd mollig.

    Ik bak m'n eieren meestal in wat olijfolie

  14. #9134
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Riannah dat lijkt me heftig zegt! Hamdoulilah dat het nu beter gaat lekker rustig aandoen met sporten

  15. #9135
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Vandaag ging mwah mwah kon beter maar het valt mee

    Ochtend vroeg
    2 wasa crackers zuurdesem met smeerkaas

    Later op de ochtend voor het sporten nog 4 zuurdesem crackers met kaas

    Een uur getraind

    Middag wat fetakaas en komkommer, stukje cake

    Avondeten 1 pannenkoek met kaas en 2 kipburgers en sla




    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk