1. #8956
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door crazy_lina Bekijk reactie
    Lichaam strakker krijgen en buikvet wegkrijgen, hoe begin je daaraan?
    Gewoon the usual: gezond eten en krachttraining + cardio

  2. #8957
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    @freyaa: ben een complete noob, dus wat dat betreft weet ik niet wat gezond eten basically means etc.

  3. #8958
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door crazy_lina Bekijk reactie
    @freyaa: ben een complete noob, dus wat dat betreft weet ik niet wat gezond eten basically means etc.
    Nooou dat geloof ik niet iedereen weet wat gezond eten is! Een specifiek eetschema is natuurlijk wat anders. Of laat ik het zo zeggen, de meeste meesten wel wat ongezond voedsel is..

    Begin met suikers te mijden, minder je koolhydraten, geen zoetigheden, frisdranken en allerlei andere snacks.
    Gezonde voeding is een balans tussen goede koolhydraten (dus geen witte pasta, rijst etc), eiwitten (vlees, vis, kip, kwark, eieren enz) en goede vetten (noten, avocado, vette vis, olijfolie bv)

    weet niet of je naar een sportschool gaat?

  4. #8959
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Helloooo hoe gaat t nu?

  5. #8960
    MVC Lid

    Reacties
    96
    21-06-2016

    Lieff_c wat raad jij aan, eerst kracht dan cardio of andersom?
    Rabbi la tadharni fardan wa anta gayrul waritheen*
    Rabbi hab lie min ladunka dhuriyetten tayibattan innaka sami3oe du3ae **

  6. #8961
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    @freyaa: you know what I mean.
    Suikers bv. Ik weet dat dat in veel fruit zit, maar zijn ditgoede suikers etc. of niet en moet ik deze dan maar sporadisch eten?
    Rijst bv. dacht ik dat gern kwaad kon, zelfs in grote hoeveelheden but apparantly not...

    Neen, geen sportdchool. Heb het een jaar geprobeerd, ben toen 4 keer geweest ofzo.

  7. #8962
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    fruitsuikers zijn altijd beter als toegevoegde suikers

  8. #8963
    Bijna Lid

    Reacties
    5.595
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Helloooo hoe gaat t nu?
    Nou ik ben eigenlijk wel wat kilo's kwijt Probeer nu juist op gewicht te blijven haha maar ik wil het wel mooi houden en strak maar is gewoon niet te doen als je niet sport.

  9. #8964
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door crazy_lina Bekijk reactie
    @freyaa: you know what I mean.
    Suikers bv. Ik weet dat dat in veel fruit zit, maar zijn ditgoede suikers etc. of niet en moet ik deze dan maar sporadisch eten?
    Rijst bv. dacht ik dat gern kwaad kon, zelfs in grote hoeveelheden but apparantly not...

    Neen, geen sportdchool. Heb het een jaar geprobeerd, ben toen 4 keer geweest ofzo.
    Even slecht als je het bekijkt vanuit suiker oogpunt. Maar het ligt aan in welke vorm je het binnen krijgt. Een glas sinaasappelsap bevat veel suiker vers geperst en heb je zo weg gedronken en kost ongeveer 8 sinaasappels om dit goed te vullen. Probeer nu eens 8 sinaasappels te eten. Even veel suikers. Enige is dat je die 8 sinaasappels niet op krijgt.

    Snap je me.

  10. #8965
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    , wel eens het 5.3.1 schema geprobeerd?
    vertel erover...
    Citaat Geplaatst door crazy_lina Bekijk reactie
    Lichaam strakker krijgen en buikvet wegkrijgen, hoe begin je daaraan?
    om te beginnen
    je bent mooi omdat je traint ,los van hoe je objectief uitziet
    de volgende stappen mogen de anderen je vertellen....vergeet niet te rekken want je bent ook mooi omdat je rekt
    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Ik ben nu anderhalve week bezig met krachttraining heerlijk joh dat sporten.
    heeeeel goed bezig.
    welke oefeningen deed je ?
    blijf in elkaar geloven

  11. #8966
    MVC Premium

    Reacties
    3.833
    13-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    He allemaal,

    Ik ben ook weer begonnen met sporten! jeej!
    Ik doe nu nog 30 day shred (jillian Micheals) opnieuw, daarna wil ik ripped in 30 doen.
    Mijn doel is om me beter te voelen, zelfverzekerder en gezonder te zijn.
    Ik eet sinds ik ermee begonnen ben ook erg gezond. Ik ben bij dag 13 (dag 3 van level 2) en ik vind het echt zwaar.
    En ik train gewoon thuis.. tot ik een goed balans heb gevonden in conditie en kracht, vanaf januari wil ik naar de sportschool.

    In deze 30 day shred doet ze van alles wat, abs kracht en cardio binnen 20 minuten maar.
    Maar ik ben wel echt doodmoe erna.
    Mijn vraag is of iemand misschien weet of ik eiwit-schake moet drinken voor spieropbouw/herstel. Ik weet het niet zeker omdat het maar 20 minuten per dag, elke dag, is.
    Proud Mama

  12. #8967
    MVC Premium

    Reacties
    3.833
    13-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Wat vinden jullie van chocolademelk na het sporten, ik had gelezen dat dat ook zou helpen met spierherstel en opbouw.

    http://www.healthylives.nl/nieuws/ch...ouw-na-sporten

    Ik ben er niet heel zeker van maar ik drink wel een halve beker direct na het sporten en daarna alleen nog een beetje kwark met appel en kaneel.
    Proud Mama

  13. #8968
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Fatimahh Bekijk reactie
    Wat vinden jullie van chocolademelk na het sporten, ik had gelezen dat dat ook zou helpen met spierherstel en opbouw.

    http://www.healthylives.nl/nieuws/ch...ouw-na-sporten

    Ik ben er niet heel zeker van maar ik drink wel een halve beker direct na het sporten en daarna alleen nog een beetje kwark met appel en kaneel.
    Als je iets van eiwitten wil binnen krijgen kun je beter proteïnen shake pakken. Als je dat niet wilt zou ik je melk of karnemelk aanraden ipv chocomelk

  14. #8969
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    GymShark, wel eens het 5.3.1 schema geprobeerd?
    Nee wel over gelezen. Misschien volgende stap

  15. #8970
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Hoe lang zijn jullie, hoeveel kg en hoeveel vetprecentage?
    Elhamdoulileh