1. #751
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-08-2013

    Citaat Geplaatst door sofiya Bekijk reactie
    Ben je gaan sporten?
    Nee man, voel me echt gaar. Gisteren laat gemaakt bij een vriendin. Ik had gisteren wel de voornemen om vandaag vroeg op te staan om te gaan sporten, maar ik lag zo lekker te slapen

    Daarnaast lijkt het mij eerst verstandig om (hardloop) sportschoenen aan te schaffen. Ik wil geen blessures oplopen. Tot nu toe alleen maar sneakers hier die niet verantwoord zijn voor het echte sporten buiten denk ik.

    En jij? X

  2. #752
    MVC Lid

    Reacties
    52
    11-01-2012

    Citaat Geplaatst door sofiya Bekijk reactie
    Morning dolls! Gisteten mijn cheatdag gehad, vandaag back on basic!
    Morgenvroeg weer sporten, vandaag rustdag lazyday
    Sbah elgairrr

    Wat eet jij op zo'n cheatday? En vind je t dan niet moeilijk om de volgende dag weer hard te zijn voor je zelf?

    Ik wil voor mezelf 1 x per maand een cheatday omdat ik best veel kilo's kwijt wil.

    Iemand ideeen voor t avond eten vandaag

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    921
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door CutieLina Bekijk reactie
    Nee man, voel me echt gaar. Gisteren laat gemaakt bij een vriendin. Ik had gisteren wel de voornemen om vandaag vroeg op te staan om te gaan sporten, maar ik lag zo lekker te slapen

    Daarnaast lijkt het mij eerst verstandig om (hardloop) sportschoenen aan te schaffen. Ik wil geen blessures oplopen. Tot nu toe alleen maar sneakers hier die niet verantwoord zijn voor het echte sporten buiten denk ik.

    En jij? X
    Herkenbaar ja
    En daarnaast zondag is ook sowieso moeilijk

    Ja klopt je moet echte hardlooschoenen hebben


    Citaat Geplaatst door Alhamdoulillah. Bekijk reactie
    Sbah elgairrr

    Wat eet jij op zo'n cheatday? En vind je t dan niet moeilijk om de volgende dag weer hard te zijn voor je zelf?

    Ik wil voor mezelf 1 x per maand een cheatday omdat ik best veel kilo's kwijt wil.

    Iemand ideeen voor t avond eten vandaag

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Dit was mijn cheatday dagje:




    Mag ik dat wel plaatsen hier

  4. #754
    MVC Lid

    Reacties
    12
    16-11-2012

    Dames ik heb een vraagje...is Brinta pap ook havermout? Of is dat iets anders? Want is Brinta ook gezond? Vind dat echt heerlijk.

  5. #755
    MVC Premium

    Reacties
    6.528
    21-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door CutieLina Bekijk reactie
    Doutzen Kroes is 1.78m en weegt 54 kg.

    http://healthyceleb.com/doutzen-kroe...tatistics/2392

    Ik wil ook echt super slank zijn én fit.
    Vind dat dun.. vind mezelf zelfs te dun.. 173 en 59kg.. wil echt paar kilo aankomen..
    La vie est belle!!

  6. #756
    MVC Premium

    Reacties
    6.528
    21-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Eefje25 Bekijk reactie
    Dames ik heb een vraagje...is Brinta pap ook havermout? Of is dat iets anders? Want is Brinta ook gezond? Vind dat echt heerlijk.
    Brinta is merk volgens mij heb je daar ook havermout van.. pap is weer anders.
    La vie est belle!!

  7. #757
    MVC Premium

    Reacties
    6.528
    21-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dames heb geprobeerd zo clean mogelijk te eten maar ben al 2 dagen ziek zware diarree... kan het daardoor komen?
    La vie est belle!!

  8. #758
    MVC Lid

    Reacties
    921
    31-12-2013

    Eetschema van vandaag:

    Ochtend
    1 Cracker met 20+ smeerkaas en kipfile
    1 Cracker met sandwich spread
    Mandarijntje

    Tussendoor
    1 volkoren beschuit 20 + smeerkaas en augurken erop

    Lunch
    Kommetje yoghurt met aardbei/ sinaasappel en rozijntjes
    2 lepels cruesli

    Tussendoor
    Handje gemende noten/ zonnepittrn ( zonder zout en niet gebrand)

    Avond
    Gekookte Bloemkool met kabeljauw uit oven

    Hele dag veel thee gedronken zit nu al op 2 liter

  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    921
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Mayssa Bekijk reactie
    Dames heb geprobeerd zo clean mogelijk te eten maar ben al 2 dagen ziek zware diarree... kan het daardoor komen?
    Kan zijn idd dat je lichaam hieraan moet wennen

  10. #760
    MVC Premium

    Reacties
    6.528
    21-07-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sofiya Bekijk reactie
    Kan zijn idd dat je lichaam hieraan moet wennen
    Het is best heftig.. denk dat het een virusje is ofzo
    La vie est belle!!

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Salaam dames hoe was t weekend?

    Ik heb dus zwaar gecheat tot de avond ging het goed, roti gekozen ipv patat.. maar we hebben tot 5 uur in de nacht lopen pokeren en op gegeven moment kon ik alle chips en nootjes en chocolaatjes niet meer weerstaan

    en blijven slapen dus, vandaag tot nu toe alleen wat koekjes enz op nu een appel...ga als avondeten alleen een smoothie nemen met avocado banaan enz..zit nog propvol, normaal eet ik nooit zowat na 8en en al helemaal niet tot diep in de nacht haha.

    Wel 45min buiten gewandeld met vriendin (rustig tempo/met buggy) wil vanavond nog half uur tot uur op hometrainer.

    Voor zover mijn weekend moet ff weer dingen bestellen bij bodyenfitshop..

    Veel mensen zeiden wel dat ik echt ben afgevallen en dat ik nu goed zo ben enz dat doet me wel goed! Maar we gaan door!
    The world is nothing without my coffee

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door On-bekende Bekijk reactie
    Freyaa, jij bent precies wat ik op dit moment nodig heb!
    Vertel baby
    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Freyaa, een vraagje over het pannetje van de Action. Zijn dat die kleine pannetjes in verschillende kleurtjes?
    Ik heb ze bij de Action gezien en vind het een handig formaat, alleen twijfelde ik of de anti aanbak laag wel goed zou zijn.
    Jup.. je hebt ook diepere, gewoon de platte met kleurtjes. Ik heb er 2, als ik pancakes bak ben ik zo klaar.
    Citaat Geplaatst door Eefje25 Bekijk reactie
    Dames ik heb een vraagje...is Brinta pap ook havermout? Of is dat iets anders? Want is Brinta ook gezond? Vind dat echt heerlijk.
    Nee brinta is geen havermout maar tarwe
    The world is nothing without my coffee

  13. #763
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Dit was mn lunch vandaag

    Stroopwafel latté van Douwe Egberts

    The world is nothing without my coffee

  14. #764
    FHEM NENEM

    Reacties
    1.419
    02-05-2010

    hoi dames,

    allereerst een leuke topic. ik ben ook niet van het diëten en shakes. maar wil wel mijn eetgewoontes omgooien naar gezond eten zoals de ts beschrijft. ben ook van plan om te gaan sporten, morgen me rondleiding op de sportschool. mijn vraag aan jullie dames is: kan iemand mij vertellen wat goed is om te eten. voorbeelden? hoeven geen recepten te zijn, maar wat je absoluut moet vermijden en wat je echt moet eten?

    ben niet van de brood. was wel echt een suiker en zware warme maaltijden. maar wil het dus nu gezond doen. hoe??

    Meerdere gebruikers....


  15. #765
    Mele3yoen ~.~

    Reacties
    5.070
    09-02-2011

    Citaat Geplaatst door Freyaa070 Bekijk reactie
    Vertel baby
    Nou Nems het zit zo, ik wil ook beginnen met gezond leven. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo extreem bezig ben met slecht leven, maar op het gebied van voeding en beweging kan en moet er heel wat verbeterd worden. Ik ben echt iemand die dol is op zoetigheden, dus ik moet dat echt gaan minderen.

    That's my story . Echt goed wat jij al hebt bereikt, Tbark'Allah! Deze topic en die van Parasonica wat betreft sport ga ik echt in de gaten houden In shaa Allah.

    Faire plus que seulement exister ~ Vivre