1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Mijn ontbijt vandaag, vult goed haha



    griekse yoghurt (0% fat) met halve avocado geprakt, raw cacao poeder, schepje whey, kaneel, klein beetje honing en raw cacao nibs erop.
    The world is nothing without my coffee

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    2.386
    06-12-2010

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ik vind AH Zaanse hoeve t lekkerst, maar ik koop deze een enkele keer en hergebruik die gewoon. Want meestal koop ik de goedkoopste en die is niet afsluitbaar idd.

    Uhm mengen met water kan geen kwaad lijkt me.
    Ik ook idd, maar als ik bij de lidl kom dan neem ik die van de lidl, die is ook heel lekker.
    Ik ga zo brood maken ladies (tashnieft, kan me dan zo moeilijk inhouden) mijn lunch wordt waarschijnlijk iets makkelijks met ei of zo. Heb net lekkere kwark op met noten, muesli en zaden etc. En ik ga straks een lange wandeling maken met de kids inshaAllah....

    Oh ja, dames die banaan eten, hebben jullie geen last van verstoppingen (sorry for asking). Maar als ik een banaan eet, nou dan kan ik echt niet naar het toilet. Daarom begin ik altijd in de ochtend met kiwi, ik heb namelijk al een beetje moeilijke darmen...

  3. #153
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Heel goed, echt een boef! Hij wordt al weer bijna 4 joh mashAllah..en met jouw kleine?
    masha Allah amai al 4 tbark Allah allah i slah tijd vliegt ze is vandaag 2,5 jaar en maandag gaat ze naar school in sha ALlah

    Ze ziet het al allemaal zitten t'is ook een deugeniet nie normaal

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door packy Bekijk reactie
    Ik ook idd, maar als ik bij de lidl kom dan neem ik die van de lidl, die is ook heel lekker.
    Ik ga zo brood maken ladies (tashnieft, kan me dan zo moeilijk inhouden) mijn lunch wordt waarschijnlijk iets makkelijks met ei of zo. Heb net lekkere kwark op met noten, muesli en zaden etc. En ik ga straks een lange wandeling maken met de kids inshaAllah....

    Oh ja, dames die banaan eten, hebben jullie geen last van verstoppingen (sorry for asking). Maar als ik een banaan eet, nou dan kan ik echt niet naar het toilet. Daarom begin ik altijd in de ochtend met kiwi, ik heb namelijk al een beetje moeilijke darmen...


    Nee dat heb ik niet.. kan juist heel goed naar de wc met alles wat ik eet haha, en veel water erbij + sport, beste voor de stoelgang.
    The world is nothing without my coffee

  5. #155
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door packy Bekijk reactie
    Ik ook idd, maar als ik bij de lidl kom dan neem ik die van de lidl, die is ook heel lekker.
    Ik ga zo brood maken ladies (tashnieft, kan me dan zo moeilijk inhouden) mijn lunch wordt waarschijnlijk iets makkelijks met ei of zo. Heb net lekkere kwark op met noten, muesli en zaden etc. En ik ga straks een lange wandeling maken met de kids inshaAllah....

    Oh ja, dames die banaan eten, hebben jullie geen last van verstoppingen (sorry for asking). Maar als ik een banaan eet, nou dan kan ik echt niet naar het toilet. Daarom begin ik altijd in de ochtend met kiwi, ik heb namelijk al een beetje moeilijke darmen...
    bsaha schat !

    Ik ga ook straks naar lidl zien naar die magere kwark

    neen geen last lieverd ! wel gek allah i chafiek!

    Ik heb meer last van gasvorming hachakoum dus ik moet oppassen met spruiten en erwtjes enzo

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door wafalicious Bekijk reactie
    masha Allah amai al 4 tbark Allah allah i slah tijd vliegt ze is vandaag 2,5 jaar en maandag gaat ze naar school in sha ALlah

    Ze ziet het al allemaal zitten t'is ook een deugeniet nie normaal
    Ja vd zomer he..en dan gaat hij naar school.

    Hij is al verliefd op de creche zit hij altijd naast een meisje en ze doen alles samen en gaan samen knuffelen en elkaar kusjes geven Als ik praat over haar (Kaitlin) dan zie ik hem echt zo verlegen lachen als ik vraag of ze lief is zegt hij jaaaa
    The world is nothing without my coffee

  7. #157
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ja vd zomer he..en dan gaat hij naar school.

    Hij is al verliefd op de creche zit hij altijd naast een meisje en ze doen alles samen en gaan samen knuffelen en elkaar kusjes geven Als ik praat over haar (Kaitlin) dan zie ik hem echt zo verlegen lachen als ik vraag of ze lief is zegt hij jaaaa
    in sha Allah grote jongen tbark Allah

    tbegint al vroeg jaak

  8. #158
    whatevaaahhh

    Reacties
    83
    28-07-2012

    Dames, ik ga zo boodschappen doen. Moet een lijstje opstellen, help me!

  9. #159
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    groenten en fruit!

    kwark

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Bubbaloo Bekijk reactie
    Dames, ik ga zo boodschappen doen. Moet een lijstje opstellen, help me!
    magere kwark, fruit, groenten, tonijn, rijstwafels, (zuurdesem) knackebrod, speltbrood eventueel
    kipfilet (als je ook naar de slager gaat), vis
    eieren! havermout, lijnzaad
    The world is nothing without my coffee

  11. #161
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    freya denk dat ik weet wat ik ga eten !

    groenten stomen en dan in de pan met een ei erover ! Hoeveel eieren mag ik benutten dat het niet te veel word?

    op heb nu voor lunch ook een hardgekookte ei is dat dan niet te veel ?????????

  12. #162
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    hier zitten jullie dus..

  13. #163
    Passenger

    Reacties
    1.285
    25-08-2013

    Citaat Geplaatst door Marocaine_ Bekijk reactie
    Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik letterlijk elke dag kwark eet. Heerlijke dingen vol met eiwitten! Vaak zo'n bak on m'n tas mee naar school ofz haha. (Incl lepel, lol) Eet t vaak gwn naturel, maar ook met fruit of zaden erdoorheen! Koelkast zit altijd vol met kwark.. En mensen kijken me altijd gek aan in de winkel als ze me hayek veel van die bakken zien afrekenen. Zelfde geldt trouwens voor Cottage cheese haha! Love it!

















    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    welke kwark koop jij?

    ik koop die van de aldi is onder mij huis hahah dus ik koop steeds per 2 pakken. maar om de dag zien ze mij binnen lopen voor kwark alleen die ik koop is best prijzig 1,70 of 1,80 euro.weet niet meer precies het is wel magere biologische kwark.
    welke koop jij? en waar en hoeveel kost die??

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door wafalicious Bekijk reactie
    freya denk dat ik weet wat ik ga eten !

    groenten stomen en dan in de pan met een ei erover ! Hoeveel eieren mag ik benutten dat het niet te veel word?

    op heb nu voor lunch ook een hardgekookte ei is dat dan niet te veel ?????????
    zou dan 1 gebakken ei erover doen in de avond
    The world is nothing without my coffee

  15. #165
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    zou dan 1 gebakken ei erover doen in de avond
    ok thanks zine