+ Reageer
Pagina 660 van 662 EersteEerste ... 610 635 650 658 659 660 661 662 LaatsteLaatste
9.886 tot 9.900 van 9929
  1. #9886
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Nee brinta is wat anders maar dat is ook wel voedzaam.

    Ja klopt dat sowieso. Maar met juiste voeding + training kan dat dus zeker.
    The original.

  2. #9887
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    [QUOTE=Praline;133078077]Je bent hetzelfde als mij. Tussen al mn klusjes door kom ik amper toe aan rustig zitten en eten.
    Heb ook maar vandaag tot nu toe

    1 boterham met kaas op en kopje koffie
    Tussendoor 1banaan
    En 1 glas vruchtensap

    Ja ik weet t soms vergeet je letterlijk te eten omdat je gwn druk bent en uitgebreid ontbijten of lunchen lukt never nimmer ben net thuis en nu nog koken moet je nagaan hahaha maar geloof dat wij zelfde lengte en gewicht hebben toch welkom trouwen

  3. #9888
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    @freya dat is inderdaad een mooi figuur haha ben helemaal plat

  4. #9889
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Dankjewel nawal. Nou kan dus wel nog meer worden, zwaar trainen voor je achterkant en voldoende eten!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

  5. #9890
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Ben nu op de sportschool. 2e x deze week. Morgen en/of zondag nog

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

  6. #9891
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    Freya Hoelang train jij voordat je dat resultaat kreeg en hoe doe jij het als je zo een dag hebt dat je hele dag honger hebt?

    Ik train zondag in sha Allah voor de 2e keer deze week zit beetje krap want ik werk 6 dagen.

  7. #9892
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Freya Hoelang train jij voordat je dat resultaat kreeg en hoe doe jij het als je zo een dag hebt dat je hele dag honger hebt?

    Ik train zondag in sha Allah voor de 2e keer deze week zit beetje krap want ik werk 6 dagen.
    Na een paar maanden zag je wel verschil al. Maar ik trainde toen wel minimaal 4x. Belangrijkste is billen en benen zwaar trainen, squats, lunges, leg press, deadlifts, goodmornings, donkey kicks, glute bridge etc. En rug goed trainen dan komen de billen ook beter uit. En natuurlijk voldoende (eiwitten) eten erbij anders verbrand je je spieren alleen. At vaak kwark en nam ook regelmatig een eiwit shake omdat t soms lastig is aan de eiwitten te komen.

    Ja heb ook weleens die dagen ik probeer het gewoon gezond te houden fruit, kwark, noten etc maar soms snoep ik ook wel moet kunnen af en toe

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

  8. #9893
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Middag tonijnsalade, avond gehakt en boekweit platbrood. Vanmiddag getraind, met de resistance band o.a. ff weer wat afwisseling

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

  9. #9894
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Vandaag.. teveel vetten, komt door het gehakt wel aardig wat eiwitten gelukkig. Afgelopen weken zat ik ook echt op te weinig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

  10. #9895
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    Lekker ontbeten met pure olijfolie bruin stokbrood, smeerkaas drie blokjes en 2 glazen thee met suiker

  11. #9896
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    zit nog steeds vol van dat ontbijt haha echt raar.

  12. #9897
    MVC Lid

    Reacties
    2.196
    11-03-2010

    Vanochtend getraind was echt heerlijk alle stres uit heb niet kunnen ontbijten omdat k snel door moest naar werk.

    Lunch: koffie met melk en 2 boterhammen (tosti) heb halve liter water op.
    Dinsdag in sha Allah weer trainen.

  13. #9898
    MVC Lid

    Reacties
    988
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vanochtend getraind was echt heerlijk alle stres uit heb niet kunnen ontbijten omdat k snel door moest naar werk.

    Lunch: koffie met melk en 2 boterhammen (tosti) heb halve liter water op.
    Dinsdag in sha Allah weer trainen.
    Heerlijk het trainen! Hoeveel wil je afvallen?

    Ik zit nu op de 751 calorieen. Honing, 4 sneetjes, 1 banaan, 200 ml chocomelk.

    Bijna op de helft voor vandaag!

  14. #9899
    MVC Lid

    Reacties
    750
    06-10-2017

    Ik heb ook vanochtend heerlijk getraind weer zie echt goede progressie. 30min cardio en 45min kracht
    The original.

  15. #9900
    MVC Lid

    Reacties
    988
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik heb ook vanochtend heerlijk getraind weer zie echt goede progressie. 30min cardio en 45min kracht
    Jullie ziin lekker actief tbrkaeallah!

Stap nu over!