+ Reageer
Pagina 659 van 664 EersteEerste ... 609 634 649 657 658 659 660 661 ... LaatsteLaatste
9.871 tot 9.885 van 9953
    MVC Lid

Reacties
    804
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ben gesloopt
    Ontbijt: 2 koffie met melk
    Lunch: 2 bruine bolletjes met kaas
    Ts: 1 koffie met melk

Heb t echt druk op werk en oow ja water en thee zonder suiker!
    Vanavond wordt t iets simpels en kan pas maandag trainen helaas volgende week minimaal 4 keer in shallah deze week lukt echt maar alleen gister
    erg weinig nawal, is het geen idee om avond ervoor al wat klaar te zetten bijvoorbeeld?
    een rijstsalade met tonijn en mais augurk etc bijvoorbeeld.. of een bakje kwark/yoghurt om mee te nemen
    The original.

MVC Lid

Reacties
    2.209
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    erg weinig nawal, is het geen idee om avond ervoor al wat klaar te zetten bijvoorbeeld?
    een rijstsalade met tonijn en mais augurk etc bijvoorbeeld.. of een bakje kwark/yoghurt om mee te nemen
    Had t niet in huis ben nu boodschappen aan t doen ja ik weet t maar pff drama met mij doe t avond sta ook half 6 op en snel snel

MVC Lid

Reacties
    994
    05-09-2011

met alleen brood als ochtend en lunch krijg je ook niet heel veel kcal binnen zou dat ook proberen te veranderen of idd echt dik beleggen reken je wel boter etc allemaal mee?

zit wel voorlopig propvol nu, alhamdolilah. Heb nog 500 over voor avondeten, dat lukt makkelijk. Misschien nog 100 voor een tussendoortje
    Ik dacht dus brood zit veel calorieen in vandaar dat ik veel brood eet maar dus niet haha. Ik eet de meeste sneetjes met chocoladepasta en dat reken ik niet mee want weet niet hoe eerlijk gezegd.

Alhamdoulilah. Haha doen! geniet ervan

MVC Lid

Reacties
    994
    05-09-2011

Citaat Geplaatst door Koopje Bekijk reactie
    Geen dank. Gezond eten mag en kan zeker ook. Maar je gezonde producten kun je eventueel een ongezonde twist geven. Je fruit bijv met slagroom erbij. Je roerbakgroente met noten erbij.
    Een salade aanvullen met avocado, kaas, nootjes, gekookt ei en dressing.

Als snack een snicker nemen is al 240 kcal of van die chocolade cakejes met caramel en noten ongetwijfeld ook een calorie├źn bom.

En als je van de pasta's bent extra veel kaas erop en gehakt zoals freya al aangaf.

Ik heb geen moeite met aankomen maar weet heel goed waar veel kcal inzitten.

Als je aanvullingen wilt op je eet lijstje wil ik er best naar kijken voor je.
    Ah ja begrijp het. Hele goede tips, thanks!!

Ja zal even de tips meenemen en dan zal ik nog wel mn lijstje hier zetten om te checken. Even zelf proberen eerst, shokran.

MVC Lid

Reacties
    994
    05-09-2011

Ik heb even opgezocht zie dat je met 1 portie brinta op 120 calorieen ziet. En met 2 sneetjes brood zit ik op de 206. Dan is brood toch een beter idee?

MVC Lid

Reacties
    804
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ik heb even opgezocht zie dat je met 1 portie brinta op 120 calorieen ziet. En met 2 sneetjes brood zit ik op de 206. Dan is brood toch een beter idee?
    Uh nee kan niet kloppen denk ik dat is nog zonder melk neem volle plus wat suiker erop.
    The original.

MVC Lid

Reacties
    576
    01-11-2013

Freya wat zie je er goed uit Allahouma bareek.

MVC Lid

Reacties
    2.209
    11-03-2010

hoi hoi, haha mijn man maakte opmerking dat ik botje was. ik dacht nadat ik in sha allah kindje krijg denk je er vast anders over dacht ik

MVC Lid

Reacties
    44.104
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Had t niet in huis ben nu boodschappen aan t doen ja ik weet t maar pff drama met mij doe t avond sta ook half 6 op en snel snel
    Je bent hetzelfde als mij. Tussen al mn klusjes door kom ik amper toe aan rustig zitten en eten.
    Heb ook maar vandaag tot nu toe

1 boterham met kaas op en kopje koffie
    Tussendoor 1banaan
    En 1 glas vruchtensap

En ik geef bv. Moet echt veeel beter gaan eten
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    44.104
    14-07-2013

K heb de foto gemist!

MVC Lid

Reacties
    804
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Ajdig Bekijk reactie
    Freya wat zie je er goed uit Allahouma bareek.
    Dankjewel. Mag ook wel na het harde werken
    The original.

MVC Lid

Reacties
    804
    06-10-2017

Praline ben je er nu? Dan plaats ik t nog ff snel.

En idd voldoende eten is goed vooral als je echt strakker wil worden dat gaat heel moeilijk als je weinig eet en vooral als je weinig eiwitten eet. Vind kwark zelf altijd makkelijk en snel. Met borstvoeding ontbeet ik meestal met havermout ook erg goed voor dr productie
    The original.

MVC Lid

Reacties
    44.104
    14-07-2013

Praline ben je er nu? Dan plaats ik t nog ff snel.

En idd voldoende eten is goed vooral als je echt strakker wil worden dat gaat heel moeilijk als je weinig eet en vooral als je weinig eiwitten eet. Vind kwark zelf altijd makkelijk en snel. Met borstvoeding ontbeet ik meestal met havermout ook erg goed voor dr productie
    Yes ben er..

Voor nu is ff belangrijk eerst beter eten en dan oefeningen doen, anders gaat het helemaal niet goed
    Maar ik heb t toch nog druk nu en als ik wat ritme heb kan ik alles herpakken.
    Ze is ook nog maar een maandje oud.

Havermout vind ik niet lekker. Yoghurt met alles erin vind ik heerlijk.

MVC Lid

Reacties
    804
    06-10-2017

Ja ik was pas begonnen met trainen ook na 6 weken ervoor raden ze af. En dan moet je idd helemaal voldoende eten.

Ook niet havermout met bv kaneel en appeltjes? Moest het ook leren eten maar vind het nu wel lekker. In yoghurt zitten minder eiwitten dan kwark. Skyr is ook heel goed en wel lekker vooral met smaakje. Echt heel goed te doen en bomvol eiwitten

Ga wel before zoeken ooit voor t duidelijke verschil [quote]

Was altijd sceptisch over dat building a booty maar het kan echt. Had al wel wat natuurlijk maar niet zo [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171207/d8ec3e0485edc673e072e2cda4948656

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The original.

MVC Lid

Reacties
    44.104
    14-07-2013

Ja ik was pas begonnen met trainen ook na 6 weken ervoor raden ze af. En dan moet je idd helemaal voldoende eten.

Ook niet havermout met bv kaneel en appeltjes? Moest het ook leren eten maar vind het nu wel lekker. In yoghurt zitten minder eiwitten dan kwark. Skyr is ook heel goed en wel lekker vooral met smaakje. Echt heel goed te doen en bomvol eiwitten

Ga wel before zoeken ooit voor t duidelijke verschil

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mooi..ziet er goed uit

Ik heb daar ook aanleg voor, maar dan moet het wel strak ziijn anders hoeft een maatje groter voor mij niet
    Binnenkort beginnen!

Ga het proberen is dat gewoon Brinta ja toch

Stap nu over!