+ Reageer
Pagina 607 van 609 EersteEerste ... 557 582 597 605 606 607 608 609 LaatsteLaatste
9.091 tot 9.105 van 9128
    Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Klopt. Ik kan goed dieten en ben dan ook heel fanatiek maar zodra ik mijn streefgewicht bereikt heb.. val ik weer terug... wordt er moe van.
    Ik denk dat ik me ga aanmelden bij een diƫtiste...
    Eerlijk meeste diƫtisten zijn echt onzin, volgen schijf van vijf en het voedingscentrum..zonde van je geld..
    Je moet niet te extreem gaan dieeten, je moet kleine aanpassingen maken en deze blijvend blijven toepassen.
    Als je eenmaal je streefgewicht het bereikt kan je bv 1 vasten dagje of 1 low carb dagje aanhouden, dat helpt vaak goed.
    En echt dezelfde keuzes blijven maken qua eten maar dan gewoon meer en je mag ook wat meer cheatdaagjes hebben.

MVC Lid

Reacties
    259
    27-01-2016

Lieff thnx voor je reactie jij bent altijd zo behulpzaam vind ik

Maar kan je afvallen door niet intensief te sporten. Maar wel veel oefeningen doe iedere ochtend wel zumba enzo via youtube dansen enzo.. en veel wandelen buiten. Helpt dit ook?

Qua voeding zit ik wel goed ik eet echt kha arm en geen brood etc en drink alleen water en twee keer per dag koffie

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Citaat Geplaatst door moslima14 Bekijk reactie
    Lieff thnx voor je reactie jij bent altijd zo behulpzaam vind ik

Maar kan je afvallen door niet intensief te sporten. Maar wel veel oefeningen doe iedere ochtend wel zumba enzo via youtube dansen enzo.. en veel wandelen buiten. Helpt dit ook?

Qua voeding zit ik wel goed ik eet echt kha arm en geen brood etc en drink alleen water en twee keer per dag koffie
    Veel denken dat ze kharm eten maar weten niet dat in fruit, melk, peulvruchten (dus bv linzen, kikkererwten etc) ook veel kh zit. En veel vervangen brood dan door crackers maar dat is in feite gewoon hetzelfde haha, en zitten ook meestal net zoveel koolhydraten in. Maar koolhydraatbeperkt vind ik ook het beste hoor.

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

@Rasiel weet niet of ik de juiste persoon ben om een man te adviseren haha..misschien dat 1 vd mannen hier kan adviseren?

Wat ik in ieder geval zou adviseren is natuurlijk stoppen met foute dingen zoals suikers etc, gewoon de Obvious..
    ik zie op ander fora zoals bodybuilding.com ook wel schema's voorbij komen, zal eens kijken of ik 1 voorbeeld kan vinden voor je.
    Want het verschilt heel erg pp wat je nodig hebt voor je specifieke doelen.. het ligt ook echt aan je lengte en gewicht. Wat voor jou genoeg is kan voor de ander te weinig of teveel is..dus je moet eerst uitrekenen wat je ong nodig hebt.. en voor spieren voldoende eiwitten eten, ik dacht dat de meeste mannen 1,5x eiwitten in grammen per kilo (gewicht) aanhouden dus dat zou je kunnen bijhouden met de app myfitnesspal

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

https://powerliften.wordpress.com/author/stanvk/page/2/

Hier staat een goede uitleg en een voorbeeldschema

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

eenvouding schema spieropbouw

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Een cut schema

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

http://www.simplyshredded.com/catego...men-interviews

Praline dit lees en bekijk ik altijd voor inspiratie en motivatie haha.

Ze geven trainingsschema's en eetschema's maar is allemaal dus echt extreem. Maar je kan er wel dingen uit halen

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

En dit moet je eigenlijk uitrekenen voor je begint. Wil je op gewicht blijven houd je het kcal aan, wil je afvallen trek je er wat kcal vanaf..

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

http://www.fitsociety.nl/afvallen/be...loriebehoefte/

Hier kan je het uitrekenen en doe dit onder kopje

Harris-Benedict Formule

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Links alleen cardio

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    3
    07-01-2017

Ik meld me hier aan, wil 15kg kwijt, heb wat werk, vanaf morgen.
    Elke dag meld ik me hier.

Gzenaya(L)

Reacties
    40.344
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    http://www.simplyshredded.com/catego...men-interviews

Praline dit lees en bekijk ik altijd voor inspiratie en motivatie haha.

Ze geven trainingsschema's en eetschema's maar is allemaal dus echt extreem. Maar je kan er wel dingen uit halen
    deze is zeker motiverend sommige wauw Maar sommige overdreven te gespierd is okk niet mooi.

Hoe lang doe je meestal die oefeningen?

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    deze is zeker motiverend sommige wauw Maar sommige overdreven te gespierd is okk niet mooi.

Hoe lang doe je meestal die oefeningen?
    Ja ze doen vaak mee aan wedstrijden en dan telt de hoeveelheid spieren haha. Het is ook wel verslavend het geeft een soort kick dus tis ook moeilijk als je er eenmaal in zit om te stoppen.

Ik doe per oefening altijd 3/4 sets van 10 a 15 herhalingen. Ben op de sportschool meestal een half uur bezig met kracht oefeningen

Freyaa

Reacties
    1.552
    15-08-2008

Heb je gepmd praline kan de foto's niet hier zetten haha. Armen ofzo kan nog wel maar de rest vindt m'n man niet zo leuk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk