1. #3301
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Babyboom27 Bekijk reactie
    Dank je wel schat voor je link, is een handige site en leuk om te weten dat af en toe goed cheaten kan werken in afvalproces
    hele mooie site! Ook veel inspiratie voor eten. En ook voor oefeningen.
    The world is nothing without my coffee

  2. #3302
    -

    Reacties
    604
    21-05-2006

    Dag dames,

    Gisteren een cheatday gehad en voelde me zo belabberd einde van de dag. Merk ook dat mn lichaam niet meer zo goed tegen al die suikersn troep tegen kan. Vandaag weer met een schone lei beginnen incha Allah. Vanochtend kop koffie op met 1 bruine boterham met smeerkaas. Lunch kommetje fruit, aardbei banaan en stukjes ananas en een grote glas groene thee.
    Dames, hoeveel kilo willen jullie kwijt en hoeveel zijn jullie tot nu toe kwijt? Ikzelf wil incha Allah 15 kilo kwijt maar met 10 kilo ben ik al heel blij. Tot nu toe 2,5 kilo kwijt geraakt. Gaat me veel te traag haha.

  3. #3303
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door nisrinazina19 Bekijk reactie
    Dag dames,

    Gisteren een cheatday gehad en voelde me zo belabberd einde van de dag. Merk ook dat mn lichaam niet meer zo goed tegen al die suikersn troep tegen kan. Vandaag weer met een schone lei beginnen incha Allah. Vanochtend kop koffie op met 1 bruine boterham met smeerkaas. Lunch kommetje fruit, aardbei banaan en stukjes ananas en een grote glas groene thee.
    Dames, hoeveel kilo willen jullie kwijt en hoeveel zijn jullie tot nu toe kwijt? Ikzelf wil incha Allah 15 kilo kwijt maar met 10 kilo ben ik al heel blij. Tot nu toe 2,5 kilo kwijt geraakt. Gaat me veel te traag haha.
    Jammer dat je daar zo op gefocused bent.. Je eet ook echt veeel te weinig. 1 boterham en wat fruit?? Je moet niet minder gaan eten, maar het juiste gaan eten meid echt, geloof me maar, heb jaren ervaring. Met minder eten en op je weegschaal letten kom je er niet. Dan kom je alleen maar in een jojo, je lichaam gaat in de spaarstand en houd juist je vetten vast enz..

    je moet echt die knop omdraaien, tot die tijd blijft het heel lastig..
    The world is nothing without my coffee

  4. #3304
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Kijk wat jij hebt gegeten, 1 boterham met met smeerkaas en wat fruit = enkel koolhydraten.

    Wat ik bv op heb tot nu toe:
    350gr magere kwark met frambozen en whey (eiwitpoeder) = eiwitten en koolhydraten

    tussendoor een manderijn

    middageten 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 2 gekookte eieren = vetten, eiwitten en koolhydraten
    The world is nothing without my coffee

  5. #3305
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    The world is nothing without my coffee

  6. #3306
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013



    Wat heb je nodig voor 10 muffins?
    •100 gram havermout
    •100 gram amandelmeel
    •80 – 90 gram banaan (kleine)
    •100 gram dadels, ontpit
    •300 gram plantaardig melk (waarom ik grammen heb uitgerekend?)
    •50 gram gedroogd fruit
    •25 gram cacao nibs (optioneel)
    •2 theelpeles bakpoeder
    •snufje zout

    Verwarm de oven voor op 200 graden Celcius

    Doe de havermout eerst in de keukenmachine en maal dit fijn tot het een “meel” wordt. Vervolgens doe je dit in een kom met de amandelmeel, cacao nibs, zout, bakpoeder en het gedroogde fruit. Roer dit met een vork door.
    Doe daarna de dadels en de banaan in de keukenmachine en maal dit helemaal fijn en glad, doe vervolgens de plantaardige melk erbij en mix dit ook met de keukenmachine goed door. Doe vervolgens beetje bij beetje het beslag uit de keukenmachine in de kom bij de droge ingrediënten.

    Meng het allemaal met een vork tot het ongeveer deze substantie heeft aangeomen.
    Verdeel het beslag over de muffinbakjes. Let wel, de muffins blijven (vooral als ze war zijn) best plakken aan de papiertjes. Wil je dit niet? Doe dan een klein beetje kokosvet in de muffin bakplaat en doe vervolgens, zonder papiertje, het mengsel erin. Ik neem mijn muffins vaak mee (onderweg, werk, etc.) dus heb liever altijd het papiertje eromheen! Voor 20-40 (afhankelijk van je oven) minuten in de voorverwarmde oven en klaar is kees!
    The world is nothing without my coffee

  7. #3307
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Kommetje griekse yoghurt met pruim
    Banaan

    Mandarijn
    Pinda's

    Twee crackers met kaas
    Druiven
    Ziet er al een stuk beter uit Zou alleen 2-3 fruitstuks max per dag aanhouden.
    The world is nothing without my coffee

  8. #3308
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Bedankt! Wat raad je aan om meer tussendoortjes te eten of extra? Welke etenswaren?

    Heb je recept van je wraps? Ziet er goed uit!
    Dadels, olijven, zelfgemaakte dingen zoals die clafoutis, of bv zelf ontbijtkoek maken of mueslireep ofzo..
    gekookt ei'tje, tonijn, rauwkost

    Heb t op gevoel gedaan, niet echt afgewogen..weet niet of je een beetje feeling hebt met deegproducten

    Heb gebruikt:
    water, eetlepel zout, scheutje olijfolie, gist, speltmeel (volkoren)

    eerst lauwwarm water met half zakje gist in een kom doen, hoeveelheid water maakt nog niet zoveel uit, daarna speltmeel erbij doen, heb zelf niet zoveel gebruikt ik denk max 200gram.. snufje zout erbij, scheutje olijfolie, en dan gewoon net zo lang lauwwarm water tot goed is. ff apart zetten.. half uurtje ong (had zelf maar 15min gedaan, was niet erg gerezen maar maakt niet zoveel uit voor wraps)

    heb t op bakpapier uitgerold (met mn handen) en daarna in de pan gebakken.
    The world is nothing without my coffee

  9. #3309
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Dit wil ook nog echt eens proberen:

    Pizza van bloemkoolbodem. Ideaal

    Wat heb je nodig?
    •300 gram bloemkool
    •2 bollen mozzarella
    •300 gram geraspte kaas
    •1 blikje tomatenpuree
    •1,5 eetlepel olijfolie
    •oregano
    •champignons
    •uien
    •1 ei

    Voor de bodem:

    Snijd de bloemkool in grote stukken en dompel ze in kokend water voor 4 tot 5 minuten. Giet ze daarna af en doe ze in een keukenmachine. Mix het geheel tot de bloemkool een beetje op rijst lijkt. Doe dan een heel bolletje mozzarella in stukken gesneden in de keukenmachine en mix dit nogmaals goed door, doe nu nog een halve bol mozzarella erbij en mix het geheel weer.

    Doe het mengsel in een kom en voeg er een ei en 20 gram geraspte kaas aan toe. Meng het geheel met een spatel tot het dik is.

    Schep met een lepel wat van het mengsel op de ovenplaat die bedekt is met bakpapier. Je kunt net zoals ik 4 kleine pizza’s maken.



    Meng in een kleine kom de tomatenpuree, olijfolie en oregano. Besmeer de pizzatjes hiermee.

    Daarna is het een kwestie van geraspte kaas, champignon en uitjes erop!

    Doe ze voor ongeveer 15 minuten in de oven op 220 graden Celcius. En.. Eetsmakelijk!
    The world is nothing without my coffee

  10. #3310
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Voor de cold days..

    Zelfgemaakte chocolademelk

    Mocht je vaak last hebben van een opgeblazen gevoel, vervang dan de koemelk door sojamelk, amandelmelk of kokosmelk Ik drink altijd het liefst sojamelk.
    •Zoek een mok of beker uit waar je uit wilt drinken en doe eerst melk daarin.
    •Giet dit over in een steelpan en zit dit op het vuur.
    •Verwarm de melk, laat de melk niet koken! Houd de warmte in de gaten door met een lepeltje even in de melk te gaan en daarna met je vinger het melk even aan te voelen.
    •Als de melk opgewarmd is, giet deze dan weer terug in de mok.
    •Doe nu ongeveer 50 gram pure chocolade in je warme melk en roer dit goed door.
    •De chocolade smelt nu in de warme melk en je krijgt langzamerhand chocolademelk.
    •Doe een heel klein snufje zout in de warme melk en roer dit ook goed door.
    •Speciale gelegenheid? Oke, vooruit: pak de slagroombus en spuit wat slagroom op je chocolademelk.

    The world is nothing without my coffee

  11. #3311
    MVC Lid

    Reacties
    884
    06-02-2013

    hmmm lekker

    Kan je ook magere melk proberen?

  12. #3312
    Verbannen

    Reacties
    1.290
    14-10-2014

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Voor de cold days..

    Zelfgemaakte chocolademelk

    Mocht je vaak last hebben van een opgeblazen gevoel, vervang dan de koemelk door sojamelk, amandelmelk of kokosmelk Ik drink altijd het liefst sojamelk.
    •Zoek een mok of beker uit waar je uit wilt drinken en doe eerst melk daarin.
    •Giet dit over in een steelpan en zit dit op het vuur.
    •Verwarm de melk, laat de melk niet koken! Houd de warmte in de gaten door met een lepeltje even in de melk te gaan en daarna met je vinger het melk even aan te voelen.
    •Als de melk opgewarmd is, giet deze dan weer terug in de mok.
    •Doe nu ongeveer 50 gram pure chocolade in je warme melk en roer dit goed door.
    •De chocolade smelt nu in de warme melk en je krijgt langzamerhand chocolademelk.
    •Doe een heel klein snufje zout in de warme melk en roer dit ook goed door.
    •Speciale gelegenheid? Oke, vooruit: pak de slagroombus en spuit wat slagroom op je chocolademelk.

    Dit deden we in de bajes maar dan hagelslag pure chocola. Je weet niet wat je proeft.

  13. #3313
    My girls ❤

    Reacties
    705
    04-08-2013

    Vanochend: 2 eieren speltbrood en half blikje tonijn. Middag eiwit shake en mandarijn. Avond wordt charmilla met kipfilet en gestoomde bloemkool.

    Loopband 30 min helling gerend

    Leg press single leg 3x 20 eerst rechts daarna link.

    3x30 borst spieren getraind

    80x squat.
    Meerdere gebruikers!!

  14. #3314
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-06-2013

    Ik ga zo een halve pak bladspinazie eten.. Zonder iets toe te voegen.

    Ontbijt was melk met brinta en meusli.
    3 GEBRUIKERS VERDEELD OVER DRIE LANDEN.

  15. #3315
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Bedankt!!!

    Zou je meer etenswaren kunnen opnoemen?


    Kommetje griekse yoghurt met pruim
    Banaan

    Mandarijn
    Pinda's

    Twee crackers met kaas
    Druiven

    2 Dadels

    Pasta met zelfgemaakte saus
    Courgette champignons
    Sla en tomaat
    Wat voor etenswaren? Voor tussendoor?

    Geen stuk vis kip of vlees bij je pasta? Daar zitten de eiwitten in.
    The world is nothing without my coffee