1. #3286
    MVC Lid

    Reacties
    50
    29-10-2013

    Ik heb afgelopen dagen "gezondigd" veel msmen met honing, verschillende soorten toetjes en andere koolhydraatrijke voedsel
    gegeten. Ik voel me belabberd, maar geef de hoop niet op. Morgen nieuwe ronde......

  2. #3287
    MVC Lid

    Reacties
    50
    29-10-2013

    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    Ontbijt:
    Omelet van 2 eitjes (in cocosolie) topped off met lijnzaad
    1 banaan
    3 dikke dadels
    Kop koffie

    ben iemand die niet zo regelmatig eetschema's noteert en foto's maakt, ik hou het een tijdje goed vol en daarna komt het er niet meer echt van
    je bent niet de enige hoor hier nog zo één.

  3. #3288
    My girls ❤

    Reacties
    705
    04-08-2013

    Eat clean - train hard!

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Het is een fabel dat je na een bepaalde tijd niet meer moet eten.
    Je kan prima na het avondeten nog een tussendoortje nemen. Handjw noten, kommetje yoghurt bv..
    Bet maakt niet uit hoe laat je iets eet het gaat er uiteindelijk om wat je over de hele dag binnnenkomt en hoeveel je verbrand.
    Ow dat wist ik niet bedankt voor het delen

    Vanmorgen wezen joggen 5 km

    Daarna 250 gram kwark honing appel rozijnen en lijnzaad.

    In de middag ?
    In de avond ?

    Inspiratie loos ben ik... Help!
    Meerdere gebruikers!!

  4. #3289
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Als lunch neem ik gebakken eieren. Avondeten weet ik nog niet. Iig een soepje.

    Heb net ff benen getraind en buik. 40min spinning heerlijk. Was begonnen met kwark.
    The world is nothing without my coffee

  5. #3290
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013


    Ditte
    The world is nothing without my coffee

  6. #3291
    Verbannen

    Reacties
    1.290
    14-10-2014

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie

    Ditte

  7. #3292
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Hoiii dames (en heer)

    Vanochtend vroeg al getraind, heerlijk. Borst en schouders gedaan, triceps. En daarna lesje spinning. Lekker gezweet, voel mn kuiten branden.
    The world is nothing without my coffee

  8. #3293
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Dit was mn avondeten gisteravond: Linzensoep, zelfgemaakte speltwraps (heel snel gedaan) en gehakt met groenten voor erin. Was heerlijk alhamdolilah.



    The world is nothing without my coffee

  9. #3294
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    En gisteravond een frambozenclafoutis gemaakt. Super simpel en echt lekker. Heb m in stukjes gesneden en in de vriezer gedaan. Mealprepje... elke dag 1 tussendoortje voor mee naar t werk. Heb berekend dat er ong 1200kcal inzitten dus zo'n 120kcal per stukje (heb 10 stukjes eruit gekregen)





    Je hebt nodig:
    2 zachte bananen
    4 eieren
    100gr (amandel)meel
    en fruit naar keuze.

    Eerst de 2 bananen prakken, dan 1 ei erbij doen en ff mixen (ik doe t gewoon met de garde), daarna 1 voor 1 de andere eieren. Ff goed door roeren. Het moet een luchtige mousse worden. Dan doe je 100gr (amandel)meel erbij, alleen erdoor spatelen nog. Ik heb nog een eetl honing erbij gedaan, snufje kaneel. Dan in een vorm gedaan, frambozen erin, 15min op 180 graden en voilaaa
    The world is nothing without my coffee

  10. #3295
    MVC Lid

    Reacties
    884
    06-02-2013

    Ziet er lekker uit Freya beseha,

    Ik wist niet dat een fabel was, na bepaalde tijd niks eten....

    Ik eet al maanden niks na het avond eten , alleen een kop thee of water

  11. #3296
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Babyboom27 Bekijk reactie
    Ziet er lekker uit Freya beseha,

    Ik wist niet dat een fabel was, na bepaalde tijd niks eten....

    Ik eet al maanden niks na het avond eten , alleen een kop thee of water
    meen je niet. Is echt een fabel hoor. Kijk als je een patatje eet net voor je naar bed gaat dat is niet goed, maar dat is om 6 uur 's avonds ook niet echt goed (alleen zo nu en dan als cheat)

    Je kan echt wel kom yoghurt met bv fruit en noten eten, of alleen handje noten, stukje fruit. Ik neem als ik nog trek heb een halve bak kwark met mn dingen erin.. soms zelf net voor slapen gaan.
    The world is nothing without my coffee

  12. #3297
    MVC Lid

    Reacties
    884
    06-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    meen je niet. Is echt een fabel hoor. Kijk als je een patatje eet net voor je naar bed gaat dat is niet goed, maar dat is om 6 uur 's avonds ook niet echt goed (alleen zo nu en dan als cheat)

    Je kan echt wel kom yoghurt met bv fruit en noten eten, of alleen handje noten, stukje fruit. Ik neem als ik nog trek heb een halve bak kwark met mn dingen erin.. soms zelf net voor slapen gaan.
    Ja echt, zo is het me altijd verteld en ook als ik surf op internet duidt altijd als 1 van de tips, na avondeten niks eten!

    Absurd eigenlijk haha maar nu ik dit weet ga ik hier wat soepeler in om.

    Ik heb 1 keer per week een cheatdag, is dit niet te vaak?
    Ik eet dan alleen avond eten, koolhydraat rijk en de rest van de dag gewoon gezond

  13. #3298
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Babyboom27 Bekijk reactie
    Ja echt, zo is het me altijd verteld en ook als ik surf op internet duidt altijd als 1 van de tips, na avondeten niks eten!

    Absurd eigenlijk haha maar nu ik dit weet ga ik hier wat soepeler in om.

    Ik heb 1 keer per week een cheatdag, is dit niet te vaak?
    Ik eet dan alleen avond eten, koolhydraat rijk en de rest van de dag gewoon gezond
    Dat is amper een cheatday te noemen dan Ik zou soms wel echt een dag wat meer eten, dat helpt juist.

    Lees dit: http://fitbeauty.nl/cheatmeals-helpe...ne-het-geheim/
    The world is nothing without my coffee

  14. #3299
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    De dame van fitbeauty is sowieso echt een inspiratiebron



    The world is nothing without my coffee

  15. #3300
    MVC Lid

    Reacties
    884
    06-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Dat is amper een cheatday te noemen dan Ik zou soms wel echt een dag wat meer eten, dat helpt juist.

    Lees dit: http://fitbeauty.nl/cheatmeals-helpe...ne-het-geheim/
    Dank je wel schat voor je link, is een handige site en leuk om te weten dat af en toe goed cheaten kan werken in afvalproces