1. #2266
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Een voorbeeld van een dagje in de sportschool, vandaag meer met apparaten gedaan



    Calf extension - Voor je kuiten.




    Hip adductor - Voor de binnenkant van je dijbenen.



    Hip abductor, kan staand - Voor de buitenkant van je dijbenen



    Glute machine - voor je billen

    Heb je van alles wat gehad (behalve je hamstring, maar dat kan je bv weer een ander dagje doen)
    The world is nothing without my coffee

  2. #2267
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013



    dumbell side raises, bv 3 setjes van 8, of als t te zwaar is, begin met minder herhalingen - voor je schouders



    barbell (zo heet de stang) bench press - voor de borst






    pulldown - voor je rug


    Doe meestal setjes van 3 maal 8 of 3 maal 10, of 3 maal 12, net wat ik aankan. Of je kan lichter gaan en 3x15 doen bv.
    The world is nothing without my coffee

  3. #2268
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    En dat altijd voor je cardio.... had nog wat dingen gedaan maar internet hier werkt niet mee.
    The world is nothing without my coffee

  4. #2269
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    thanks voor motivatie

  5. #2270
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Aan bovenkant van mn buik zie ik vage lijntjes te voorschijn komen onderkant is nog een zwembandje haha
    The world is nothing without my coffee

  6. #2271
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fabolousbitch- Bekijk reactie
    Lieve lieve lieve mensen, ik ben terug van vakantie. Je kent het vast en zeker, vakantie en (gezond, verantwoord) eten gaan zeer moeilijk (vooral in Marokko). Ik wil weer alles terug oppakken!
    Is de schade groot of valt t mee? Welkom terug, we gaan er weer hard tegenaan allemaal
    The world is nothing without my coffee

  7. #2272
    MVC Lid

    Reacties
    344
    19-04-2014

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Dat is dezelfde insteek als die ik heb dus wat kom je nou tof doen? Lees de topic maar goed door, jij pint je vast op het woordje clean, ik moest gewoon een naam geven aan de topictitel. Ik heb me heel goed ingelezen over macro's, welke verhoudingen het beste zijn (40-40-20, 30-30-40 enz) en ook over clean eating. Van oa burn the fat feed the muscle van Tom Venuto ofzo. Dus aub waarom kom je zogenaamd interessant doen. Je verteld helemaaal niks nieuws hoor.

    En als je tips wil geven mag je dat op een normale manier doen. Je bent niet de enige die kan lezen en googlen hoor haha.

    En dan is het nog belangrijk hoe je die eiwitten indeeld ja, en ook koolhydraten. Als je deel van koolhydraten alleen maar uit slechte koolhydraten bestaat of je vetten alleen uit slechte vetten, dan is dit nog steeds een stuk slechter dan wanneer je dit op een gezonde ('cleane') manier doet. Dat is mn hele punt. En daar zijn veel bodybuilders het met me eens. Maar ga jij maar je macro's invullen met pizza's jongen, als jij daar blij van wordt. Ga niet verder in discussie met jou want je discussiert om het discussieren.
    Wat is een slechte koolhydraat? Omdat ie een hogere glycemische index is het een slechte koolhydraat? Dus een dadel is een slechte koolhydraat? Want de dadel heeft een van de hoogste glycemische indexen die te krijgen valt. Hoger dan suiker zelfs.

    Dat is jouw insteek niet omdat jij de nadruk op clean eten legt terwijl de bron niet uitmaakt het draait om de dagelijkse output. Een koolhydraat is een koolhydraat of ik nu de stoere luxe hippe volkoren pasta eet en of ik het uit een dadel haal boeit geen ene reet. Ik bank 120 kilo, squat 180 kilo, deadlift 190 kilo op 12% bf terwijl ik vaak troep eet. Lang leven IIFYM. Dus ik zal zeker door blijven gaan hoe ik bezig ben. Mijn gains blijven komen, terwijl jij bakken met geld kwijt bent met jouw fancy voedsel.

  8. #2273
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Mister-right Bekijk reactie
    Wat is een slechte koolhydraat? Omdat ie een hogere glycemische index is het een slechte koolhydraat? Dus een dadel is een slechte koolhydraat? Want de dadel heeft een van de hoogste glycemische indexen die te krijgen valt. Hoger dan suiker zelfs.

    Dat is jouw insteek niet omdat jij de nadruk op clean eten legt terwijl de bron niet uitmaakt het draait om de dagelijkse output. Een koolhydraat is een koolhydraat of ik nu de stoere luxe hippe volkoren pasta eet en of ik het uit een dadel haal boeit geen ene reet. Ik bank 120 kilo, squat 180 kilo, deadlift 190 kilo op 12% bf terwijl ik vaak troep eet. Lang leven IIFYM. Dus ik zal zeker door blijven gaan hoe ik bezig ben. Mijn gains blijven komen, terwijl jij bakken met geld kwijt bent met jouw fancy voedsel.
    Ik eet helemaal geen fancy food en ik spendeer er al helemaal niet veel geld aan!

    Dus nogmaals knul: Als je niet weet hoe ik eet, wat ik koop, hoeveel geld ik spendeer, hoeveel kg ik dit of dat doe, hou dan voortaan je arrogante waffel dicht aub.
    The world is nothing without my coffee

  9. #2274
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    The world is nothing without my coffee

  10. #2275
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    The world is nothing without my coffee

  11. #2276
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013



    The world is nothing without my coffee

  12. #2277
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-05-2014

    Citaat Geplaatst door Mister-right Bekijk reactie
    If It Fits Your Macro's. Zolang je genoeg calorieën binnen krijgt val je af. Of dat wil zeggen dat je twee snickers per dag eet, of de hele dag als een konijn op sla zit te kauwen maakt niet uit. IIFYM gaat er dus vanuit dat het niet uitmaakt wat je eet zolang het maar het aantal calorieën zijn die je nodig hebt om af te vallen. Stel mevrouw heeft 1500 calorieën nodig per dag om af te vallen en een snicker is 200. Dus die ene snicker gaat jou niet dik maken aangezien je nog 1300 calorieën vrij hebt.

    Beetje het kilo steen en kilo veren principe. Het is allebei een kilo. Daarom ''eat clean'' is achterhaald. Geloof je me hierna nog niet, kom ik wel met keiharde bewijs.
    Je brengt het wel heel zwart wit hoor. Zo bedoeld layne norton het ook niet. Er zijn nog altijd een aantal essentiële voedingsstoffen waarbij je rekening mee moet houden zoals:

    - Vezels
    - Kwaliteit eiwitten(leucinerijk)
    - essentiële vetzuren

    En daarbij komt ook nog kijken dat mensen met afwijkingen, met een aantal andere dingen rekening mee moeten houden. Verder heb je 100% gelijk en back ik je up met het meeste wat je zegt. Maar je moet het niet zo zwart - wit brengen. Dit is wat freyaa relaxt vind en het werkt ook. Dat niet elke koolhydraat, vet of eiwit ''clean'' hoeft te zijn is een keuze.

    Uiteindelijk werken we allemaal om onze lichaamscompositie te verbeteren en niet alleen gewicht te verliezen. Dus leef en laat leven.

  13. #2278
    MVC Lid

    Reacties
    129
    14-11-2009

    Notif. Ik kan me niet voorstellen om te eten zonder brood. Hoe zorg je anders voor vol gevoel? en WAT moet ik meenemen naar school/werk/stage?

    Meerdere gebruikers wegens meerdere persoonlijkheden.


  14. #2279
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door strongwoman Bekijk reactie
    Je brengt het wel heel zwart wit hoor. Zo bedoeld layne norton het ook niet. Er zijn nog altijd een aantal essentiële voedingsstoffen waarbij je rekening mee moet houden zoals:

    - Vezels
    - Kwaliteit eiwitten(leucinerijk)
    - essentiële vetzuren

    En daarbij komt ook nog kijken dat mensen met afwijkingen, met een aantal andere dingen rekening mee moeten houden. Verder heb je 100% gelijk en back ik je up met het meeste wat je zegt. Maar je moet het niet zo zwart - wit brengen. Dit is wat freyaa relaxt vind en het werkt ook. Dat niet elke koolhydraat, vet of eiwit ''clean'' hoeft te zijn is een keuze.

    Uiteindelijk werken we allemaal om onze lichaamscompositie te verbeteren en niet alleen gewicht te verliezen. Dus leef en laat leven.
    Helemaal gelijk. Ik werk ook met macro's maar vul het het liefst in op een 'cleane' manier. Maar heb nog veel te leren en te verbeteren hoor haha. Ik cheat nog (te) vaak.
    The world is nothing without my coffee

  15. #2280
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Nosoul Bekijk reactie
    Notif. Ik kan me niet voorstellen om te eten zonder brood. Hoe zorg je anders voor vol gevoel? en WAT moet ik meenemen naar school/werk/stage?
    Dat dacht ik ook altijd..maar is zeker te doen en voel me veeel beter zonder. Ik eet het nog af en toe, buiten een lekker broodje, maar haal t zelf niet in huis. Of heel soms speltbrood. Wat ik meeneem naar werk is zuurdesem knackebrod.. thuis neem ik magere kwark of bv gebakken eieren in de middag met groenten, of ik maak x pancakes int weekend (gezonde). Thuis heb je genoeg mogelijheden maar op werk neem ik meestal knackebrod mee (zuurdesem/rogge). Ben daar nu helemaal gewend aan.
    The world is nothing without my coffee