1. #2221
    MVC Premium

    Reacties
    12.409
    08-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Net klaar met trainen. Had niet zoveel tijd.. deadlifts/squats/lunges/hammer curl & triceps overhead extension. 30min spinning en 10min roeien
    Jij bent echt een harde, haha.

  2. #2222
    pure tazenayt (L)

    Reacties
    115
    11-04-2010

    Citaat Geplaatst door Babyboom27 Bekijk reactie
    Salaam meid

    Ja die heb ik laatst ook ingekocht, nog niet geprobeerd maar lijkt me wel handig.

    is het ook te eten?
    Hey meid,

    Ja zolang je de saus gewoon lekker maakt proef je een klein verschil. Het voelt alleen lichter op je maag omdat het niet zo machtig is als normale pasta. Laat me weten wat je er van vond !

  3. #2223
    pure tazenayt (L)

    Reacties
    115
    11-04-2010

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ik neem zelf of volkoren biologische pasta of speltpasta.. van Action nooit geprobeerd.
    Hoi freyaa,

    Moet je echt proberen zitten bijna geen calorieën en koolhydraten in en met een lekkere sausje is het goed te eten. Ik neem meestal de noodles want die vind ik persoonlijl het lekkerst om mee te wokken

  4. #2224
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door LIEFFMEISSJE Bekijk reactie
    Hoi freyaa,

    Moet je echt proberen zitten bijna geen calorieën en koolhydraten in en met een lekkere sausje is het goed te eten. Ik neem meestal de noodles want die vind ik persoonlijl het lekkerst om mee te wokken
    Zal eens kijken...ben benieuwd naar de ingredientenlijst
    The world is nothing without my coffee

  5. #2225
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Speltwraps

    recept die ik gebruik:

    Ingrediënten voor 10 stuks:
    200 gram speltbloem of meel,
    1/2 theelepeltje (keltisch) zout,
    2 a 3 eetlepels olijfolie of gesmolten kokosolie,
    125 ml water

    Bereiding:

    Meng alle ingrediënten met elkaar tot een deeg en laat het even 30 minuutjes staan.

    Verhit een koekenpan. Verdeel het deeg in gelijke porties. Rol er balletjes van en rol deze met een deegroller uit tot een wrap. Bak de wraps 2 minuten per kant in een (droge) pan.

    Je kunt de wraps ook invriezen
    The world is nothing without my coffee

  6. #2226
    MVC Lid

    Reacties
    368
    18-09-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Speltwraps

    recept die ik gebruik:

    Ingrediënten voor 10 stuks:
    200 gram speltbloem of meel,
    1/2 theelepeltje (keltisch) zout,
    2 a 3 eetlepels olijfolie of gesmolten kokosolie,
    125 ml water

    Bereiding:

    Meng alle ingrediënten met elkaar tot een deeg en laat het even 30 minuutjes staan.

    Verhit een koekenpan. Verdeel het deeg in gelijke porties. Rol er balletjes van en rol deze met een deegroller uit tot een wrap. Bak de wraps 2 minuten per kant in een (droge) pan.

    Je kunt de wraps ook invriezen
    Heel erg bedankt schat.
    Fijn weekend. X

  7. #2227
    MVC Lid

    Reacties
    368
    18-09-2005

    Nou Freyaa heb ze vandaag gemaakt,
    Maar wat werden ze hard! Is dit bij jou ook het geval?
    Heb precies de bovenstaande hoeveelheden gebruikt.

  8. #2228
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Ze zijn wel hard maar wel buigbaar zegmaar.. of had je dat niet?

    Miss gewoon op gevoel doen? Enige ingredienten voor een wrap zijn speltmeel, zout, olijfolie water eigenlijk, het belangrijkste dan
    en miss eerst meel doen en dan beetje voor beetje het water erbij en op een warme plek ff laten staan..

    dit gebruik ik ook als pizzabodem, tis niet zo zacht als gewone witte meel zegmaar maar wel goed te doen. En dan doe ik met pizza'tjes in de oven het ook eerst in de pan waardoor het een soort wrap is en daarna nog met toppings in de oven
    The world is nothing without my coffee

  9. #2229
    MVC Lid

    Reacties
    368
    18-09-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ze zijn wel hard maar wel buigbaar zegmaar.. of had je dat niet?

    Miss gewoon op gevoel doen? Enige ingredienten voor een wrap zijn speltmeel, zout, olijfolie water eigenlijk, het belangrijkste dan
    en miss eerst meel doen en dan beetje voor beetje het water erbij en op een warme plek ff laten staan..

    dit gebruik ik ook als pizzabodem, tis niet zo zacht als gewone witte meel zegmaar maar wel goed te doen. En dan doe ik met pizza'tjes in de oven het ook eerst in de pan waardoor het een soort wrap is en daarna nog met toppings in de oven
    Uhm, nou de 2 die ik heb gegeten waren nog wel buigbaar (redelijk dan)
    Maar de rest was later zo hard als steen geworden..
    Waar zou het anders aan kunnen liggen, heb me wel aan het recept gehouden..

  10. #2230
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door krullebol_m Bekijk reactie
    Uhm, nou de 2 die ik heb gegeten waren nog wel buigbaar (redelijk dan)
    Maar de rest was later zo hard als steen geworden..
    Waar zou het anders aan kunnen liggen, heb me wel aan het recept gehouden..
    geen idee.. zou t voortaan een beetje op gevoel doen zoals ik hierboven beschreef.. ik doe t meestal ook op gevoel en dat als basisrecept. Maar als ik denk dat er meer meel bij moet of meer water en merk dat t deeg niet zo soepel is dan voeg ik dat toe

    maar deeg recepten heb dat wel vaker ermee, ene moment lukt t wel en andere x niet.. ookal hou ik t zelfde recept aan, heb dit ook welles met pizzadeeg
    The world is nothing without my coffee

  11. #2231
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    The world is nothing without my coffee

  12. #2232
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Variatie op havermout ontbijt

    ZOMER HAVERMOUT!

    Deze havermout is een super lekkere en frisse variant van de winterse havermout met appel en kaneel.

    Stap 1
    Blender 1 banaan met 100 ml kokosmelk.

    Stap 2
    Kook 30 gram haver met 100 ml water, een eetlepel honing, kaneel en vanille kruiden.

    Stap 3
    Laat de havermout afkoelen en mix het met de banaankokossap en doe er rood fruit uit de diepvries bij.

    The world is nothing without my coffee

  13. #2233
    Offline voorgoed

    Reacties
    7.481
    29-01-2013

    Salaam frey

    Still going good? Meziaan! Hier net een dagje terug van maroc was bang voor veel aankomen maar de schade was zelfs afgevallen

    Morgen inshallah weer mijn leefwijze oppakken succes dames
    -account opgeheven-

  14. #2234
    MVC Lid

    Reacties
    841
    20-11-2012

    Hoii dames ik ben ook net zoals jullie goed bezig. Over die pasta van action! Die zag ik ook, die wil ik denk ik ook gaan proberen. 9 cal maar! Maar ben bang dat er iets verkeerds in zit? Iemand de ingredientenlijst doorgenomen?
    6 kilo te gaan!

  15. #2235
    MVC Lid

    Reacties
    131
    05-06-2012

    tbarkellah 3lik!
    mag ik vragen hoe vaak je een cheatday hebt?
    en hoe doe je je mealpreps voor werk/school etc daar heb ik namelijk meeste moeite mee

    You only regret the things in life you don't do