1. #1351
    MVC Lid

    Reacties
    921
    31-12-2013

    @mokkerina, welkom meid!

    @zoughiba, ziet er lekker uit. wat doe je er allemaal in?

    @freyaa, geniet girl! have fun!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  2. #1352

    Reacties
    1.144
    06-04-2011

    Freyaa

    Begint deze topic ook al leeg te lopen?

  3. #1353

  4. #1354
    MVC Lid

    Reacties
    30
    17-07-2003

    Salaam dames

    Wat een super leuke topic!
    Ik heb m vanaf t begin gelezen. En Freya je ziet er super uit! Ga zo door.
    Ik lees mee. Een aantal vraagjes.
    Wat is nou een goede Weegschaal? Ik sport thuis en ga dus niet naar de sportschool.
    En hoe meet je taille en dergelijke is dat gewoon met een meet lint?
    Je hebt t iedere keer over whey, welke is dat ?

    Sorry een boel vragen in een keer. Erg bedankt voor je inbreng!
    Leef alsof je nog 100 jaar zult leven! en aanbid Allah alsof je iedere seconde kunt sterven!

  5. #1355
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Dames, hoe is het hier?!

    Ik heb een ideale nieuwe aankoop gedaan. Een Slowjuicer! Ben nu verslaafd aan sapjes van allerlei fruit en groenten
    Echt een geweldig ding!
    Een Slowjuicer is niet net als een normale shaker. Deze perst echt alleen de sappen uit de fruit en groenten. Zo blijven alle vitamientjes erin
    Echt een aanrader! Hier bij mij thuis worden er alleen nog verse sapjes gedronken !
    Practise what you preach!

  6. #1356
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-12-2012

    Ik heb een slank lichaam maar bolle wangen. Hoe kan ik een slank gezicht krijgen zonder af tevallen?

  7. #1357
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Citaat Geplaatst door yasminootje Bekijk reactie
    Ik heb een slank lichaam maar bolle wangen. Hoe kan ik een slank gezicht krijgen zonder af tevallen?
    Ik heb ook bolle wangetjes Haha
    Soms vind ik het ook maar niks, maar anderen vinden het heel schattig staan
    Practise what you preach!

  8. #1358
    MVC Lid

    Reacties
    107
    27-03-2014

    Smile

    Citaat Geplaatst door yasminootje Bekijk reactie
    Ik heb een slank lichaam maar bolle wangen. Hoe kan ik een slank gezicht krijgen zonder af tevallen?
    same problem here, ik heb gelezen dat je veel water moet drinken en veel moet rennen joggen enzo, en voornamelijk gezichts oefeningen, ergens anders las ik dat het pas weggaat als je in het geheel afvalt zoniet hoort het gewoon bij je, laat me weten als iets bij jou helpt !

  9. #1359
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door chameliaaa Bekijk reactie
    Ik heb ook bolle wangetjes Haha
    Soms vind ik het ook maar niks, maar anderen vinden het heel schattig staan
    Ja, dat zeggen ze ook bij mij hh! Maar ik wil het echt weghebben. Mesha ik ben bang dat wanneer ik ga sporten dan ook mijn lichaam afvalt

  10. #1360
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Citaat Geplaatst door yasminootje Bekijk reactie
    Ja, dat zeggen ze ook bi
    j mij hh! Maar ik wil het echt weghebben. Mesha ik ben bang dat wanneer ik ga sporten dan ook mijn lichaam afvalt
    Is ook zo. Je kan echt niet alleen in je gezicht afvallen , net als dat je ook niet alleen in je gezicht kan aankomen. Bolle wangen zijn genetisch bepaald. Net als het hebben van brede heupen etc...
    Ik begrijp dat je het zelf niet fijn vind, maar probeer gewoon het mooie ervan in te zien
    Practise what you preach!

  11. #1361
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door selmaaaa_ Bekijk reactie
    same problem here, ik heb gelezen dat je veel water moet drinken en veel moet rennen joggen enzo, en voornamelijk gezichts oefeningen, ergens anders las ik dat het pas weggaat als je in het geheel afvalt zoniet hoort het gewoon bij je, laat me weten als iets bij jou helpt !
    Gezichtsoefeningen helpen niet anders ga ik gewoon joggen/hardlopen.
    Ik laat het je dan wel weten!

  12. #1362
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-12-2012

    Citaat Geplaatst door chameliaaa Bekijk reactie
    Is ook zo. Je kan echt niet alleen in je gezicht afvallen , net als dat je ook niet alleen in je gezicht kan aankomen. Bolle wangen zijn genetisch bepaald. Net als het hebben van brede heupen etc...
    Ik begrijp dat je het zelf niet fijn vind, maar probeer gewoon het mooie ervan in te zien
    Is goed, ik zal het proberen. Thank you!

  13. #1363
    MVC Lid

    Reacties
    107
    27-03-2014

    Citaat Geplaatst door yasminootje Bekijk reactie
    Gezichtsoefeningen helpen niet anders ga ik gewoon joggen/hardlopen.
    Ik laat het je dan wel weten!
    jaa ik ga het ook doen ewa succes gewoon lekker joggen veel water drinken en je gewoon vol eten en saffie haha

  14. #1364
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Ik heb vandaag eindelijk een weekmenu gemaakt. Het geeft zoveel rust en overzicht als ik voor een weekje een schema maak.
    Ik probeer vanavond nog even te gaan hardlopen. Morgen ochtend ga ik hardlopen met begeleiding.
    Vanochtend gezonde boodschappen gedaan. Ben weer helemaal gemotiveerd.

    @ingenieurtje, het handigste is een digitale weegschaal. Die geeft nauwkeurig het gewicht aan. Ik heb de mijne bij de Blokker gehaald. Ze hebben ze in verschillende prijsklasse. Je kan je inderdaad met een gewoon meetlint opmeten. Ik houd dat meer bij dan het wegen. Wey, is een eiwitpoeder wat je kan gebruiken voor spieropbouw volgens mij.

  15. #1365
    MVC Lid

    Reacties
    74
    15-02-2009

    leuke topic, erg leerzaam.
    getrouwd, geen pm van mannen a.u.b