1. #1321
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Goede reis Freyaa. Geniet van je vakantie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-P600 met Tapatalk

  2. #1322
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Fatima-antwerpe Bekijk reactie
    Meisjes, wat is een gezonde dressing voor salades?
    Ik gebruik altijd olfijolie, azijn, citroen, zout, peper,

    of laatst had ik griekse yoghurt 0% vet, citroensap, zout, peper, was echt simpel maar heerlijk fris
    Citaat Geplaatst door Fatima-antwerpe Bekijk reactie
    Who's that handsome young man in je avatar
    Mijn prachtige zoontje!
    The world is nothing without my coffee

  3. #1323
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Goede reis Freyaa. Geniet van je vakantie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-P600 met Tapatalk
    Dankjewel!!


    Nou dames, ben bijna klaar. Heb al mn eten al klaarstaan, havermoutkoekjes gemaakt, bakje kwark klaar, shake klaar in mn shakebeker enz enz. Ready to goooooo! Houden jullie mn topic levend?

    Zal volgende week als ik terug ben de foto's plaatsen!! xxxx
    The world is nothing without my coffee

  4. #1324
    MVC Lid

    Reacties
    2.386
    06-12-2010

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Dankjewel!!


    Nou dames, ben bijna klaar. Heb al mn eten al klaarstaan, havermoutkoekjes gemaakt, bakje kwark klaar, shake klaar in mn shakebeker enz enz. Ready to goooooo! Houden jullie mn topic levend?

    Zal volgende week als ik terug ben de foto's plaatsen!! xxxx
    Fijne vakantie freyaa, geniet ervan en geniet ook van het lekkere eten...

  5. #1325
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door packy Bekijk reactie
    Fijne vakantie freyaa, geniet ervan en geniet ook van het lekkere eten...
    I will! Heb vanochtend nog gewogen, 63.5. Ben benieuwd wat t volgende week is.

    mwah
    The world is nothing without my coffee

  6. #1326
    MVC Lid

    Reacties
    2.386
    06-12-2010

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    I will! Heb vanochtend nog gewogen, 63.5. Ben benieuwd wat t volgende week is.

    mwah
    Je verdient het om er even tussen uit te gaan beste freyaa, enjoy it honey!!!
    63,5 pffffffffffffffffff ooit wil ik ook zoveel wegen inshaAllah, en btw waarschijnlijk is het warm op cyprus, als het warm is dan heb ik minder drang om te eten en ik zweet me kapot dus het zal wel meevallen met aankomen...
    Pas goed op jezelf en je kleine en tot over een weekje inshaAllah.....

  7. #1327
    MVC Lid

    Reacties
    420
    20-04-2005

    Geniet van je vakantie Freya! En vergeet ons niet tijdens je reis
    En je bent al goed bewapend voor je reis! Ik kwam ooit dit tegen, is ook wel een goede richtlijn bij het reizen. Ben je trouwens ook van plan om te gaan sporten daar?



    Do rotór

  8. #1328
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    So damn dats handig. Helaas geen tijd meer voor. Ontbijt zal wel brood zijn, gelijk hele dag last
    Ik hoop op Turkse yoghurt met bv muesli ofzo!! Dan wil ik dat gaan nemen. Ze hebben avondeten wel gezond; veel gegrilde vis, kleine mezzes enz. Rijst. Dat soort dingen, valt dus mee.

    Had ik maar zelf ontbijt mee ja, nouja, volgende vakantie dan! Ben ook nog lerende. En moet met mn zoontje 1 koffer delen, hij zit propvol hehe. Precies 20kg.
    The world is nothing without my coffee

  9. #1329
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door packy Bekijk reactie
    Je verdient het om er even tussen uit te gaan beste freyaa, enjoy it honey!!!
    63,5 pffffffffffffffffff ooit wil ik ook zoveel wegen inshaAllah, en btw waarschijnlijk is het warm op cyprus, als het warm is dan heb ik minder drang om te eten en ik zweet me kapot dus het zal wel meevallen met aankomen...
    Pas goed op jezelf en je kleine en tot over een weekje inshaAllah.....
    Dankjewelll

    Aah komt wel, inshaAllah! Gewoon doorzetten!

    I will! De kleine is door het dolle heen, alleen dat maakt me al zo gelukkig
    The world is nothing without my coffee

  10. #1330
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    So damn dats handig. Helaas geen tijd meer voor. Ontbijt zal wel brood zijn, gelijk hele dag last
    Ik hoop op Turkse yoghurt met bv muesli ofzo!! Dan wil ik dat gaan nemen. Ze hebben avondeten wel gezond; veel gegrilde vis, kleine mezzes enz. Rijst. Dat soort dingen, valt dus mee.

    Had ik maar zelf ontbijt mee ja, nouja, volgende vakantie dan! Ben ook nog lerende. En moet met mn zoontje 1 koffer delen, hij zit propvol hehe. Precies 20kg.
    jammie geniet ervan meid en je kleine prinses in sha Allah

  11. #1331
    MVC Lid

    Reacties
    420
    20-04-2005

    Hoewel brood vaak moeilijk te vermijden is, hebben ze vaak in de wat betere hotels ook meer voor ontbijt dan alleen croissantjes en sneetjes brood. En aangezien je naar Cyprus gaat (ik neem aan Griekse gedeelte?) zullen ze vast wel yoghurt hebben en ook als je bij de Turken bent kan je het nog redelijk gezond houden mits je brood skipt. Maar goed, uiteindelijk is het belangrijk gewoon lekker te genieten van je vakantie! Je zoontje heeft zeker allemaal speeltjes die hij mee moet nemen voor op het strand enzo? zo ja, geef 'm groot gelijk
    Do rotór

  12. #1332
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Turkse deel zitten we! En anders ben ik van plan naar de supermarkt te gaan en zelf yoghurt ofzo te kopen! Voor bij mn ontbijt. En alleen klein broodje te nemen.

    En idd, mn zoontje heeft echt allemaal speeltjes, ja beiden onze kleren, en noem maar op.

    Had net weer zitten kijken, we beginnen gelijk goed morgen, 33 graden niet verwacht. Toen ik vorige week keek stond er nog 23 graden

    The world is nothing without my coffee

  13. #1333
    MVC Lid

    Reacties
    420
    20-04-2005

    Oo heerlijk!!! Nou hup snel weg van die pc en op naar de zon!!
    Do rotór

  14. #1334
    MVC Lid

    Reacties
    3.518
    14-01-2008

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Turkse deel zitten we! En anders ben ik van plan naar de supermarkt te gaan en zelf yoghurt ofzo te kopen! Voor bij mn ontbijt. En alleen klein broodje te nemen.

    En idd, mn zoontje heeft echt allemaal speeltjes, ja beiden onze kleren, en noem maar op.

    Had net weer zitten kijken, we beginnen gelijk goed morgen, 33 graden niet verwacht. Toen ik vorige week keek stond er nog 23 graden





    Omg zo jaloers freyaa ! Echt behoefte aan warme zon!
    Geniet ervan!

    Dames laten we mekaar blijven motiveren. Hier weer gewogen en schommel tussen de 59 en 60 kilo
    Gisteren helaas veel gesnoept omdat 'bruidje' bij mij op bezoek is haha
    Maar vanaf vandaag weer gezond incha allah

    Zal fotos plaatsen zodra ik heb
    Practise what you preach!

  15. #1335
    MVC Lid

    Reacties
    921
    31-12-2013

    freyaaa have fun schat!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk