1. #706
    ☆ I Used To Be Fat

    Reacties
    1.357
    26-03-2013

    Oh Freyaatje die pancakes zien er zoooo lekker uit waarom ben ik zo luiiii


  2. #707
    Getrouwd

    Reacties
    4.456
    01-10-2007

    Citaat Geplaatst door Clove Bekijk reactie
    Alles ok ?
    ze heeft me een rood puntje gestuurd en beschuldigd me van dingen en oa dus van schijnheiligheid. Ik heb geen flauw idee waarom ze zo doet, ken haar niet(zowel hier als real life).

  3. #708
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door CutieLina Bekijk reactie
    Top! Jij bent ook echt al in ver gevorderd stadium. In tegenstelling tot mij die echt bij 0 moet beginnen.

    Ik ga ook Insanity thuis doen naast alle work- outs.

    Squats schijnen goed te zijn voor heupen en billen, dus die gooi ik zo ook even als oefeningen tussendoor.
    ja ik train meestal 4/5x per week en al aardig tijdje..

    maar je ziet snel vooruitgang
    The world is nothing without my coffee

  4. #709
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Zal zo recept uittikken van de pancakes.
    The world is nothing without my coffee

  5. #710
    Down to earth.

    Reacties
    432
    05-02-2014

    Citaat Geplaatst door sofiya Bekijk reactie
    Haha het was juist positief dat ze langskwam haha motiveerde jou

    Ik ga niet spontaan in me eetje hoor
    Bedrijf waar ik werk sponsert een groot gedeelte, en heel veel collega's doen mee, en een paar van mijn afdeling ook, we willen ons samen inschrijven, goeie stok achter de deur
    Haha da's waar!

    Oeh dan zou ik het zeker doen, gewoon inschrijven voordat je, je bedenkt!



    “Allah does not burden any soul with more than it can bear.” - Al Baqarah [2:286]

  6. #711
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Dames doen jullie ook aan krachtoefeningen naast joggen?
    The world is nothing without my coffee

  7. #712
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door vrouwtjuh81 Bekijk reactie
    ze heeft me een rood puntje gestuurd en beschuldigd me van dingen en oa dus van schijnheiligheid. Ik heb geen flauw idee waarom ze zo doet, ken haar niet(zowel hier als real life).
    Doet me denken aan iemand die hier lid is.

  8. #713
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    The world is nothing without my coffee

  9. #714
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Ben jij het? Waarom ben je verbannen?

  10. #715
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Ben jij het? Waarom ben je verbannen?
    Ik ben 2x verbannen op freyaa en nemesis

    omdat ik met ziekte schold maar verder zei ik niet zulke erge dingen, kwam voor iemand op..en eerste x omdat iemand zieke dingen zei over mn kleine.. echt mensen zeggen 100x ergere dingen en blijven gewoon overeind maar goed, freyaa is maar 7 dagen verbannen.

    maar nu dus als je nieuwe account maakt kan je niet gelijk reageren!
    The world is nothing without my coffee

  11. #716
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Freyaa070 Bekijk reactie
    Ik ben 2x verbannen op freyaa en nemesis

    omdat ik met ziekte schold maar verder zei ik niet zulke erge dingen, kwam voor iemand op..en eerste x omdat iemand zieke dingen zei over mn kleine.. echt mensen zeggen 100x ergere dingen en blijven gewoon overeind maar goed, freyaa is maar 7 dagen verbannen.

    maar nu dus als je nieuwe account maakt kan je niet gelijk reageren!
    Ik snap niet waarom leden andere erbij moeten halen, bazzz! En dan nog ziektes wensen aan je kind . Ik zou mss hetzelfde doen, ik ben niet eens moeder en weet dat een kind heel dierbaar is bij een moeder is.

    Moge Allaah jou en je kindje beschermen tegen zulke idioten en al het kwaad, Ameen!

  12. #717
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Recept pancakes.

    Voor mn pancakes heb ik 1 vaste formule haha en je kan zelf je meel kiezen, ik wissel het altijd af: amandelmeel, havermoutmeel (dus gewoon gemalen), boekweitmeel (en heel soms speltmeel)

    Ik gebruik altijd een Nederlands theeglas met oortje, voor de meel.

    - 1,5 theeglas meel (heb dit x 1 glas boekweitmeel gedaan en half glas amandelmeel)
    - 2 eieren
    - scheut (amandel)melk: op gevoel, tot het gewoon goed roerbaar beslag is
    - kaneel
    - scheutje honing

    Als eerst de eieren doen, wat melk, de kop meel erbij en dan zo nodig nog wat melk of water zelfs kan ook, roeren totdat het een glad beslag is.

    Dan pannetje pakken (ik gebruik mini pannetjes vd action, heel handig!) klein beetje kokosolie bv erin en ze afbakken op een laag vuurtje..

    En dan zat er bij deze blauwe bessen door t beslag nog.

    Thats it. Soms prak ik er een banaan door, dit x niet. Je kan er van alles doorgooien: raw cacao nibs, lijnzaad, hennepzaad, chiazaad, raw cacao poeder, rozijnen, dadels, appels, noem maar op!



    Nou ik heb er magere kwark doorgedaan, door de magere kwark heb ik wat blauwe bessen gedaan en aardbeien (gemixt) en ook klein scheutje sojaroom bij (hoeft niet perse). Wat whey erbij, kaneel. Dan 3 pannenkoeken nemen er daartussen gewoon t kwark doen en eindigen met kwark en wat besjes voor versiering.

    Is t duidelijk zo?
    The world is nothing without my coffee

  13. #718
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom leden andere erbij moeten halen, bazzz! En dan nog ziektes wensen aan je kind . Ik zou mss hetzelfde doen, ik ben niet eens moeder en weet dat een kind heel dierbaar is bij een moeder is.

    Moge Allaah jou en je kindje beschermen tegen zulke idioten en al het kwaad, Ameen!
    Ja ik ook niet, sommige mensen kunnen echt niet tegen kritiek en beginnen gelijk over the top..

    Ameen!!
    The world is nothing without my coffee

  14. #719
    MVC Lid

    Reacties
    337
    14-04-2013

    Citaat Geplaatst door Freyaa070 Bekijk reactie
    Ik ben 2x verbannen op freyaa en nemesis

    omdat ik met ziekte schold maar verder zei ik niet zulke erge dingen, kwam voor iemand op..en eerste x omdat iemand zieke dingen zei over mn kleine.. echt mensen zeggen 100x ergere dingen en blijven gewoon overeind maar goed, freyaa is maar 7 dagen verbannen.

    maar nu dus als je nieuwe account maakt kan je niet gelijk reageren!

    Kan echt niet.

  15. #720
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Freyaa070 Bekijk reactie
    Ja ik ook niet, sommige mensen kunnen echt niet tegen kritiek en beginnen gelijk over the top..

    Ameen!!
    Marokkanen zijn over het algemeen temperamentvol, dat weet jij denk ik als geen ander.