1. #496
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Het is ook altijd handig om te weten wat voor bodytype je hebt. Je moet ook eten en trainen voor het lichaam dat je hebt, sommige dingen heb je of heb je niet (een slankere taille, heupen, smalle of juist brede schouders enz)



    - Je hebt een hourglass/zandloper wanneer je taille minstens 22/23 cm slanker is dan je schouders en heupen.

    - Je bent een spoon/peer wanneer je heupen 5cm of meer wijder zijn dan je schouders en wanneer je taille minstens 23/24cm smaller is dan je heupen.

    - Je bent een rectangle/rechthoek wanneer je schouders en heupen ongeveer gelijk zijn en je taille minder dan 22cm verschilt met schouders en heupen.

    - Je bent een omgekeerde driehoek/appel wanneer je schouders minstens 9cm breder zijn dan je heupen en je taille minder dan 22cm verschilt van je schouders.
    Weg

  2. #497
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Weg

  3. #498
    mad about high heels

    Reacties
    4.322
    04-02-2010

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Idd, ik ook. Neem altijd honing en wat kaneel bij mn kwark maar zo klinkt ook wel goed, kan nooit kwaad in ieder geval. Kaneel schijnt echt goed te zijn voor je metabolisme enz.
    Ik begin er vanavond mee. Laat het aankomend weekend weten wat de tussenstand is qua energie en cms!

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Het is ook altijd handig om te weten wat voor bodytype je hebt. Je moet ook eten en trainen voor het lichaam dat je hebt, sommige dingen heb je of heb je niet (een slankere taille, heupen, smalle of juist brede schouders enz)



    - Je hebt een hourglass/zandloper wanneer je taille minstens 22/23 cm slanker is dan je schouders en heupen.

    - Je bent een spoon/peer wanneer je heupen 5cm of meer wijder zijn dan je schouders en wanneer je taille minstens 23/24cm smaller is dan je heupen.

    - Je bent een rectangle/rechthoek wanneer je schouders en heupen ongeveer gelijk zijn en je taille minder dan 22cm verschilt met schouders en heupen.

    - Je bent een omgekeerde driehoek/appel wanneer je schouders minstens 9cm breder zijn dan je heupen en je taille minder dan 22cm verschilt van je schouders.
    Ik was laatst model bij een workshop. Echt leuk om te doen.
    Mijn figuur zit tussen atletisch en zandloper in. Is leuk om te weten!
    Lady in red

  4. #499
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RedCarpetLook Bekijk reactie
    Ik begin er vanavond mee. Laat het aankomend weekend weten wat de tussenstand is qua energie en cms!



    Ik was laatst model bij een workshop. Echt leuk om te doen.
    Mijn figuur zit tussen atletisch en zandloper in. Is leuk om te weten!
    Ok ben benieuwd!

    Wat houd atletisch precies in? Ik weet wat t is maar zegmaar voor het lichaam
    Weg

  5. #500
    MVC Lid

    Reacties
    395
    08-08-2008

    @nemensis Hoeveel weeg je momenteel? Zag dat toen je dit topic opende op 64 zat, just curious!

  6. #501
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kersje Bekijk reactie
    @nemensis Hoeveel weeg je momenteel? Zag dat toen je dit topic opende op 64 zat, just curious!
    Deze topic is net pas geopend. Had voor t laatst 21febr gewogen, toen 64.5

    Nu ga ik in maart rond 20e weer wegen! Maar heb gevoel dat ik deze maand niet veel qua kilo's ben kwijtgeraakt. Was van jan op febr 1,5kg kwijt haha en was echt blij. Stond 2 maanden stil ofzo met gewicht (maar cm's gaan wel deraf).

    Ze hebben nu evaluatieweken op de sportschool, dan ga ik daar ook alles weer laten opmeten enz! Kan ik even zien of mn spieren meer zijn geworden en vet minder.. en conditietest.
    Weg

  7. #502
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Weg

  8. #503
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    My fav quote



    (ook al haat ik trainen niet, integendeel)
    Weg

  9. #504
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005



    SUPER quote

    Mohamed Ali

  10. #505
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    #Beastmoodee!









    Weg

  11. #506
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hip thrust!

    Weg

  12. #507
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Is this true ladies?

    "Honey and cinnamon cleanse every morning, on an empty stomach, half an hour before breakfast, and again at night before sleeping, drink honey and cinnamon powder boiled in one cup water. If taken regularly it reduces the weight of even the most obese person. 2 teaspoons of ground cinnamon and 2 teaspoons of honey in a cup of boiled water."
    Ik heb het vanochtend voor het eerst gedronken. Het is heel lekker. Ik ga het vanaf nu elke ochtend drinken. Makkelijk en lekker.

  13. #508
    Love my Aya

    Reacties
    12.607
    10-12-2005

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Hip thrust!



  14. #509
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Ik heb het vanochtend voor het eerst gedronken. Het is heel lekker. Ik ga het vanaf nu elke ochtend drinken. Makkelijk en lekker.

    Citaat Geplaatst door wafalicious Bekijk reactie
    Goed voor je heupen/ass hoor alleen met wat meer kleren aan haha. Je kan t gewoon thuis doen zonder gewicht ook.
    Weg

  15. #510
    Verbannen

    Reacties
    2.278
    20-05-2013

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie



    Goed voor je heupen/ass hoor alleen met wat meer kleren aan haha. Je kan t gewoon thuis doen zonder gewicht ook.
    Amai julie lijken op professionele sporters , moeten julie beroepheidshalve zulke strakke afgetrainde lichamen hebben ?

    ik dacht leuk even meedoen met deze mammas die wat babyvet willen aftrainen en afdieeten maar dit lijkt meer op beyonce lifestyle en nicole schlesingzer