1. #1
    het zonnetje thuis!!

    Reacties
    429
    26-01-2006

    Opzoek naar bruiloft diensten... wie meldt zich aan?

    Beste Allemaal,

    Ik wil aankomend juni/ augustus In shaa allah gaan trouwen, alleen heb ik bepaalde diensten nog nodig, voor de volgende Data:

    • 21-06
    • 23-08
    • 30-08
    • 06-09


    De volgende diensten kunnen zich melden.
    • Dj
    • Catering
    • Negaffa
    • Voor de bedankjes
    • Voor de Uitnodigingen
    • Trouwvervoer
    • Fotografe


    Let op: Het gaat hierom een low budget bruiloft, dus met extreem hoge prijzen een pm sturen heeft geen zin.

    Met vriendelijke Groet,

    Hanane


    _________________*___________________________

    Opgelet! dit is een slim berichtje! Hij zoekt automatisch de liefste en schattigste persoon uit mijn marokko.nl topic.
    Jij bent het geworden ... TERECHT!
    _______________*_____________________________


  2. #2
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Voor 45/50 cent per kaart, eigen design. Voor meer voorbeelden kun je me pmen!

    F.Zohra

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    31
    13-03-2013

    Heeft u een nanny nodig voor uw bruiloft of andere feestelijke gelegenheden? Dan bent u bij Kidss Nanny aan het goede adress.

    Info:

    Aller eerst gefeliciteerd met jullie huwelijk..

    Boek ons nu voor u bruiloft/babyfeestje/feestjes... wij zijn 3 meiden die als Nanny werken.

    organiseren van u bruiloft heeft wat voeten in de aarde, maar op de dag zelf wilt u uiteraard kunnen genieten samen met u gasten vrienden en familie. veel van uw gasten hebben echter kinderen en zullen deze wellicht graag mee willen nemen.

    wij bieden de ideale dagbesteding voor de kinderen zodat uw bruiloft ook voor hen een onvergetelijke ervaring wordt. wij bieden allerlei spelletjes en activiteiten zodat de kinderen zich het hele feest niet hoeven te vervelen. Met en onvergetelijke fotoshoot...

    voor meer informatie kunnen jullie mij en bericht sturen en die zal ik inchallah zo snel mogelijk beantwoorden.

    en wie weet zullen wij de 3 dames zijn die u kinderen en onvergetelijke dag kunnen bezorgen..

    U bepaalt of u 2 of 3 nannys op u bruiloft wilt..

    afz: kidssnanny..

    Ps: voeg ons toe op fb kidss nanny en maak kans op 1 van ons actie's. Hoe kidssnanny de kinderen vermaken met verschillende activiteiten:

    Goedkoope nannys toneelstukjes. zingen. dansen. Stoelendans. tekenen. puzzelen. sminken. hennaversieringen. Traktatie+cadeautjes.

    en natuurlijk ons onvergetelijke fotoshoot van de leukste kids met hun mooiste jurk/pak die u als bruid op cd krijgt..

    wil je meer weten over ons dienst? aarzel niet en stuur gerust en prive bericht!

  4. #4
    La Tarte

    Reacties
    338
    12-05-2013

    Sweettable, bruidstaart, cupcakes:









    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    258
    12-08-2011

    Heb je een pm verstuurd ivm de uitnodigingskaarten.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    105
    06-11-2013

    Unieke zelfgemaakt kristalkralen tasbihbedankjes. Je kunt de tasbihs naar wens samenstellen. In de maand maart hebben we een actie voor een volledig bedankje.














  8. #8
    ce moi

    Reacties
    133
    01-02-2005




    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  9. #9
    ASA3ADA السعاد

    Reacties
    770
    23-12-2010

    Catering asa3ada

  10. #10
    het zonnetje thuis!!

    Reacties
    429
    26-01-2006

    Ik ben trouwens ook opzoek naar een fotograaf? Wie meld zich daarvoor!!!!???


    lvast bedankt.

    xxx


    _________________*___________________________

    Opgelet! dit is een slim berichtje! Hij zoekt automatisch de liefste en schattigste persoon uit mijn marokko.nl topic.
    Jij bent het geworden ... TERECHT!
    _______________*_____________________________


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    149
    13-06-2012

    Voor u lowbudget bruidsjurk, bruidsboeket en bedankjes kunt u mij pmen
    Meerdere Gebruikers

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    155
    07-12-2012

    Ninies Nanny

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    589
    14-10-2013

    check je pm..

    mvg
    weddingshoots-fotografie en film
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    08-05-2009

    salam dame,
    mischien kan ik je helpen?

    wij zijn een decoratie-en serveergroep die werkt met low-budgetprijzen
    Tevens hebben wij 2 kokkinnen in dienst met gezamelijk al 35 jaar ervaring,die in overleg met jouw de heerlijkste gerechten kunnen bereiden.
    we hebben nu ook de nieuwe stretch stoelhoezen

    voor meer info of foto`s kijk op onze site of pm me

    we hebben nu ook verschillende modellen bruidsbanken /en bruidsstoelen a3maria en theehoekje in onze collectie toegevoegd!!
    Alhamdoulilah al 31 kg kwijt wordt nog is een slanke den!!

  15. #15
    het zonnetje thuis!!

    Reacties
    429
    26-01-2006

    Lieve Meiden/Dames,

    Bedankt voor alle reacties en natuurlijk alle pm's en dat zijn er heel veel. Ik ben echt heel blij dat jullie allemaal zo welwillend en erg behulpzaam zijn, dank jullie wel.

    Ik heb nu iedereen die gereageerd heeft in een tabel gezet en nu met mij partner even rondom de tafel zitten om een datum te kiezen en dan de diensten te benaderen.

    Mochten er nog andere diensten zijn die zich geroepen voelen, schroom niet en reageer, het liefst een pm, pakketprijs of iig iets zodat ik weet wat ik qua prijs kan verwachten, het moet allemaal een beetje passen in ons ''niet te brede'' budget.

    Nogmaals, mijn dank is groot.

    Groetjes,

    Hanane


    _________________*___________________________

    Opgelet! dit is een slim berichtje! Hij zoekt automatisch de liefste en schattigste persoon uit mijn marokko.nl topic.
    Jij bent het geworden ... TERECHT!
    _______________*_____________________________