1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    76
    16-04-2014

    je zegt dat je bang bent dat je een hartstilstand krijgt is dat de reden van angsten? want dan kan je bijv. een hartfilmpje laten maken etc en je laten informeren. misschien als je gerust gesteld bent dat je er dan van af bent? en de hiergenoemde dingen dat je dat ook laat onderzoeken. al die zooi pillen is ook niet goed, want je raakt er verslaafd aan. misschien zou je juist iets moeten ondernemen qua bezigheden, zodat je afgeleid bent en gelukkiger wordt.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    617
    13-04-2012

    Citaat Geplaatst door Derezon Bekijk reactie
    Vraag aan de topicstarter:
    Heb jij ooit gedacht aan een schildklierafwijking?
    De symptomen die je noemt, kunnen gevolgen daarvan zijn.
    En Allahou ahlam.

    Slim van je! Ken ook iemand die het had met zo n klachten.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.043
    13-04-2014

    Citaat Geplaatst door ibn Bekijk reactie
    Assalaam aleikom

    mensen ik heb een vraagje .. wie herkend dit en heeft dit ook.

    ik ben een man van 30 jaar ik bid. en soms moet ik snel bidden omdat ik gespannen ben en bang ben dat ik een hartstilstand krijg of iets anders. ik ben depressief en heb een grote angststoornis.. elke dag maar weer. soms heb ik dagen dat het goed gaat en meestal gaat het niet goed. ik gbruik medicatie voor de angst en onrust. en loop bij de ggz bij een pschgyater. ik heb meer dan 10 x roqya gedaan bij mensen in nl en marokko geen uitkomst. ik weet niet wat ik moet doen namelijk.. ben het zat tis moeilijk te verdragen soms. ik heb geen werk en geen school, want dat gaat niet samen met wat ik heb. ik hoop in sha allah dat allah mij snel geneest want soms is dit niet te houden.

    wie herkend hierin graag pm of hier maak niet uit .. het kan me helpen.. en dat ik niet de enige ben.

    assalaam aleikom
    Alaikoem salaam,

    Het lijkt dat je last hebt van waswas.. zeker als je tijdens je gebed die angstaanvallen krijgt. Saytaan wil mensen graag van het gebed afhouden. Houd in je hoofd dat het van de saytaan komt en je niet een hartstilstand krijgt. En wees niet bang voor de dood, probeer tevredenheid te hebben dat al zou je een hartstilstand krijgen je geen angst voor moet hebben en JUIST DAN door moet gaan met het gebed. Stel je gaat dood, nadat je het gebed hebt afgeraffeld..? Beter doodgaan tijdens het gebed, met andere woorden ban die waswas uit en wees niet bang voor de dood. Vertrouw op Allah.

    Werk aan je depressie door je imaan te versterken.. luister en lees veel koran. Luister lezingen, doe kennis op en probeer zoveel mogelijk te praktiseren. Probeer uit je vicieuze cirkel te komen, hoe angstig dat ook lijkt. Hoe het ook lijkt dat je het niet aankunt, je kunt meer aan dan je denkt, echt waar! Een mens wordt enkel belast naar zijn vermogen, put hier kracht uit en leef je leven. Laat je leven niet leiden door deze zaken.

    Weet ook dat medicatie ook depressie, angstaanvallen, gespannenheid, hyperventilatie etc. als bijwerkingen kunnen geven.

    Heb geduld en Allah zal je belonen.

    Allah i sjafiek, ameen.

  4. #19
    marokko

    Reacties
    279
    06-10-2006

    angststoornis

    selem alikom, ik heb daar ook heel erg last van,en ken nog veel mensen die het hebben, en ken mensen die er vanaf zijn, ik heb vaak terug val, je moet koran lezen, drink honing met water en ga koran over receteren en op blazen, en bij www.ansaar.nl daar hebben veel mensen hun verhaal verteld over angstoorenis, maar elhemdulleh je kan er van gezenen ik weet dat het heeel zwaar is want ik heb het zelf ook, wil je meer weten dan hoor ik het graag,

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    46
    04-09-2006

    pm me


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    28
    06-12-2012

    Een dagbesteding heeft men echt nodig. Door thuis te zitten kom je niet over jou angsten heen. Goed dat je de stag hebt genomen om er over te praten. Ik zou alleen wel denk ik een dagbesteding gaan zoeken of bijv. een boek lezen of gaan gamen. Door niks te doen laat je jou angsten jou leven overnemen.