1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    Hoe jaloers ben jij?

    Salam,

    Mijn jaloersheid was in het begin van mijn huwelijk op een schaal van 10, 10. Ik moet eerlijk toegeven dat ik verschrikkelijk jaloers was tegenover mijn man. Als ik een meisje zag kijken naar mijn man dan kwamen er echt jaloerse gevoelens naar boven. Van He is my man! DONT YOU DARE LOOKING AT HIM! Mijn man die vondt dat echt verschrikkelijk, want hij voelde zich daardoor niet vertrouwd. Ik bedoel dus, hij dacht daarbij dat ik hem niet vertrouwde. Terwijl ik dat juist wel doe, maar ik kon er gewoon niet tegen als een meisje alleen al naar hem keek. Uiteindelijk heeft hij mij apart genomen en tegen mij gezegd lieve lieve schat van me , je moet toch echt eens die paranoide gedachtes uit je hoofd halen, want dit is echt niet meer leuk! Het lijkt wel of je me niet vetrouwd en een relatie is niks als er geen vertrouwen is. Dus ik zo tegen hem van lieve lieve schat, het probleem is niet dat ik jou niet vertrouw maar dat ik die meiden niet vertrouw. Ik vertrouw mijn man dus voor de volle 100 procent, snappen jullie. Anyway ik ben dus beetje bij beetje aan het “genezen” hihi. Want een huwelijk is gebaseerd op vertrouwen, en natuurljk mag je jaloers zijn, maar het moet niet overdreven worden, en ik was echt aan het overdrijven op een gegeven moment als ik er aan terug denk dan lach ik me kapot

    Ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die ook jaloers zijn of waren en hoe zij hier mee omgaan.

    :blauwkus:


    Manal01

  2. #2
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Ik heb dat Alhamdoelilah niet zo erg (vroeger wel een beetje) .. Maar ik weet nu hoe mijn man is en dat hij voor 100% te vertrouwen is. Als ik met mijn man in de stad loop en ik zie meisjes naar hem kijken en dan zie ik hoe hij ze totaal geen aandacht geeft dan denk ik alleen maar "Kijk maar lekker, hij is toch van mij!"


    .:UcA:.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    Citaat Geplaatst door Manal01
    Salam,

    Mijn jaloersheid was in het begin van mijn huwelijk op een schaal van 10, 10. Ik moet eerlijk toegeven dat ik verschrikkelijk jaloers was tegenover mijn man. Als ik een meisje zag kijken naar mijn man dan kwamen er echt jaloerse gevoelens naar boven. Van He is my man! DONT YOU DARE LOOKING AT HIM! Mijn man die vondt dat echt verschrikkelijk, want hij voelde zich daardoor niet vertrouwd. Ik bedoel dus, hij dacht daarbij dat ik hem niet vertrouwde. Terwijl ik dat juist wel doe, maar ik kon er gewoon niet tegen als een meisje alleen al naar hem keek. Uiteindelijk heeft hij mij apart genomen en tegen mij gezegd lieve lieve schat van me , je moet toch echt eens die paranoide gedachtes uit je hoofd halen, want dit is echt niet meer leuk! Het lijkt wel of je me niet vetrouwd en een relatie is niks als er geen vertrouwen is. Dus ik zo tegen hem van lieve lieve schat, het probleem is niet dat ik jou niet vertrouw maar dat ik die meiden niet vertrouw. Ik vertrouw mijn man dus voor de volle 100 procent, snappen jullie. Anyway ik ben dus beetje bij beetje aan het “genezen” hihi. Want een huwelijk is gebaseerd op vertrouwen, en natuurljk mag je jaloers zijn, maar het moet niet overdreven worden, en ik was echt aan het overdrijven op een gegeven moment als ik er aan terug denk dan lach ik me kapot

    Ik vroeg mij af of er nog meer mensen zijn die ook jaloers zijn of waren en hoe zij hier mee omgaan.

    :blauwkus:


    Manal01
    Ben zelf nooit niet een jeloerse type geweest, af en toe had ik wel eens het gevoel van oh wat heeft ze een mooi jasje aan of wat heeft ze mooie haren, maar dat is iets menselijks,geen ziekelijke jaloersie, wat betreft mijn man, ben ik ook enkel op een gezonde manier jaloers, niet ziekelijk, ik vertrouw hem en ook al kijken de meiden hem aan, hij loopt toch aan mijn zijde, laat ze kijken, daar komen ze toch niet ver mee, op een schaal van 10, zou ik zeggen een 6 wat betreft jaloersie, wat denk ik wel redelijk is.Jaloersie kan zowel goed als slecht zijn, maar teveel maakt je enkel ziek zina, dus probeer het af te leren, gelukkig heb ik ook geen abnormaal jaloerse man, normaal jaloers en dat kan enkel goed zijn, een beetje mag, maar niet teveel!!!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    Citaat Geplaatst door UndercoverAngel
    Ik heb dat Alhamdoelilah niet zo erg (vroeger wel een beetje) .. Maar ik weet nu hoe mijn man is en dat hij voor 100% te vertrouwen is. Als ik met mijn man in de stad loop en ik zie meisjes naar hem kijken en dan zie ik hoe hij ze totaal geen aandacht geeft dan denk ik alleen maar "Kijk maar lekker, hij is toch van mij!"


    .:UcA:.


    Is leuk he

  5. #5
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Citaat Geplaatst door kaftanmode
    Is leuk he

    Zeker!


    .:UcA:.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    Citaat Geplaatst door UndercoverAngel
    Zeker!


    .:UcA:.

    Vooral is ie mag gezien worden

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door kaftanmode
    Vooral is ie mag gezien worden

    haha leuke reacties allemaal

    mijn man is gelukkig niet zo jaloers, maar ik moet wel zeggen dat mijn jaloezie na een 14 maanden huwelijk wel gezakt is van een schaal 10 op 10 naar 7 op 10, dus ik ben bijna genezen want in een relatie/huwelijk leer je mekaar natuurlijk steeds meer kennen, dus ik weet dat we van mekaar houden en dat we elkaar vertrouwen. En een beetje jaloezie moet kunnen inderdaad en juist het is een lekker gevoel als je samen met je man in de stad loopt en je ziet een meisje naar hem kijken/ proberen om oogcontact te maken (dat die meiden geen eigenwaarde hebben ) en mijn man schenkt daar geen aandacht aan dan heb ik echt zoiets van

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.604
    14-10-2003

    Ik weet er ook alles van hoor , hahaha ik begrijp zowiezo niet waarom die meiden proberen oogcontact te krijgen als ze toch weten dat die leuke man al bezet is haha op zich vind ik het niet erg want ik weet dat mijn mannetje alleen van mij houd en helemaal geen aandacht heeft voor andere meiden. Maargoed hij kan er ook wel wat van hoor, hij word helemaal gek als een ander vent naar mij kijkt en blijf kijken, dan wil hij hem het liefst een klap voor z'n kop geven haha. Het beste is gewoon om daar geen aandacht aan te schenken want je hebt van die mensen die inderdaad geen eigenwaarde en respect hebben voor andere.

  9. #9
    ..::SuperSabra::..

    Reacties
    65
    01-09-2004

    Wees blij da die meiskes kijken naar uw man en niet andersomDan zou ge nog jaloerzer worden

  10. #10
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004



    Laat die meisjes die naar je man kijken lekker in hun sop gaar koken

    Hij is toch van jou
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    ik hou mn hart al vast voor deze zomer, eerste vakantie samen in marokko, ik denk dat de vrouwen daar erger zijn dan die van hier, maar dan nog, heeft er al iemand ervaring hiermee??? Lijkt me echt lastiger dan hier.

  12. #12
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Citaat Geplaatst door kaftanmode
    ik hou mn hart al vast voor deze zomer, eerste vakantie samen in marokko, ik denk dat de vrouwen daar erger zijn dan die van hier, maar dan nog, heeft er al iemand ervaring hiermee??? Lijkt me echt lastiger dan hier.
    Ik weet niet of we dit jaar al naar Marokko gaan maar ik hou mijn hart al vast. Hij heeft daar een nicht zitten die ervan overtuigd was dat ie met haar ging trouwen. We zijn nu bijna een maand getrouwd dus haar wond is nog vers. Ik denk dat we volgend jaar Insha Allah naar Marokko gaan, dit jaar wordt het toch maar Turkije (weet ik zeker dat ik z'n nicht niet tegenkom).


    .:UcA:.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    Citaat Geplaatst door UndercoverAngel
    Ik weet niet of we dit jaar al naar Marokko gaan maar ik hou mijn hart al vast. Hij heeft daar een nicht zitten die ervan overtuigd was dat ie met haar ging trouwen. We zijn nu bijna een maand getrouwd dus haar wond is nog vers. Ik denk dat we volgend jaar Insha Allah naar Marokko gaan, dit jaar wordt het toch maar Turkije (weet ik zeker dat ik z'n nicht niet tegenkom).


    .:UcA:.

    Oei, das idd minder,gelukkig heb ik dat probleem niet, zijn nichten zijn ouder dan hem en de meeste wonen hier. Maar dit is onze 2de vakantie samen, vorige zomer zijn we ook nar turkije geweest, was onze huwelijksreis en ik raad het je zeker en vast aan, het is een mooi islamitisch land, als je van stranden houdt moet je naar Antalya, wij zijn naar Istanbul geweest, draag een hoofddoek, dus geen strand voor mij. En het was zeker en vast de moeite, prachtige moskeëen,musea en noem maar op, dus ik zou het zeker doen als ik jou was. Dit jaar inchallah marokko, heb m'n land gemist,dus kijk er zeker naar uit inchallah!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.336
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door kaftanmode
    ik hou mn hart al vast voor deze zomer, eerste vakantie samen in marokko, ik denk dat de vrouwen daar erger zijn dan die van hier, maar dan nog, heeft er al iemand ervaring hiermee??? Lijkt me echt lastiger dan hier.

    ja die meiden zijn echt erger joh, ik liep een keertje samen met me man over de boulevard, en mijn man ging wat drinken halen dus ik stond 1/2 meter van hem vandaan, komt er zo'n troela die dacht dat ze wel ff een praatje kon maken met mijn man. nou dacht het niet mijn man die wist niet wat hem overkwam want ze zat hem gewoon te versieren waar ik bij stond mijn man en ik die reageerden er gewoon niet op en achteraf moesten we er hard om lachen. maar op dat moment kon ik die boerentr.t wel een blauw oog slaan. dat meiden zo wanhopig zijn zeg.

    maar de mannen daar zijn net zo erg hoor. loop je samen met je man komen ze nog langs je lopen met pss pss a zina. mijn man werd vuurrood , begrijpelijk zoiets doe je toch niet. maar met zoiets moet je gewoon tot 10 tellen en het laten zoals het is. maar op die momenten zelf denk je toch

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    14-07-2004

    Citaat Geplaatst door Manal01
    ja die meiden zijn echt erger joh, ik liep een keertje samen met me man over de boulevard, en mijn man ging wat drinken halen dus ik stond 1/2 meter van hem vandaan, komt er zo'n troela die dacht dat ze wel ff een praatje kon maken met mijn man. nou dacht het niet mijn man die wist niet wat hem overkwam want ze zat hem gewoon te versieren waar ik bij stond mijn man en ik die reageerden er gewoon niet op en achteraf moesten we er hard om lachen. maar op dat moment kon ik die boerentr.t wel een blauw oog slaan. dat meiden zo wanhopig zijn zeg.

    maar de mannen daar zijn net zo erg hoor. loop je samen met je man komen ze nog langs je lopen met pss pss a zina. mijn man werd vuurrood , begrijpelijk zoiets doe je toch niet. maar met zoiets moet je gewoon tot 10 tellen en het laten zoals het is. maar op die momenten zelf denk je toch


    Hahahahaha, ik moet echt lachen met je bericht, ik kan het me al helemaal voorstellen en verschiet er niet van, dus ik kan me al voorbereiden op deze zomer, hahaha, is echt typisch en zolas je zegt de mannen zijn daar al even erg als de vrouwen ( niet allemaal natuurlijk, ik hou niet van veralgemenen ) Echte grappig wollah.