1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    neggafa chaima uit zeist

    salaam mensen,

    heeft er iemand ervaring met negaffa chaima uit zeist, ik wil graag zowel de positieve en evt negatieve reacties horen(als die er zijn )

    bedankt alvast

    liefs ................................
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    174
    05-04-2001

    Salaam,

    Ik heb Chaima gezien op een bruiloft afgelopen oktober. Het beviel mij heel erg. Ze is erg vriendelijk en haar kleding is ook erg mooi. De bruid zag er sprookjesachtig uit.

    Ik zou zeggen, bel haar op en ga bij haar langs. Dan kan je zelf beslissen. Ik wens je heel veel succes ermee. Ik heb zelf eindelijk ook iemand gevonden, maar als deze die ik graag wilde vol zat op mijn datum, dan had ik zeker Chaima genomen. Ik trouw insahallah in april. Ik wens jou en al onze toekomstige bruidjes heel veel geluk, gezondheid en liefde toe.

    Liefs,
    MrsGadiza

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    39
    23-07-2002

    waaaaaaaaaahahahahahahahahahaha
    Ewejere lejere e wejere leboeja e geh geh je zoebida e geh geh je zin inoooooooooo

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    He miloudaaaaaaaaaaa,

    hoet moet ik jou reactie opvatten???????
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    30
    06-11-2002

    Ik kom zelf ook uit Zeist, maar ik zou geen idee hebben wie dat is...tja zeist is een dorp waarbij iedereen elkaar kent, maar haar ken ik niet..

    bisou

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Ik vond Chaima echt niks. Kleding is mooi maar de make-up is 3x niks. Ga maar eens een kijkje nemen dan zul je het zien..

    Liefs,
    Saloua

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    chaimea is echt een toppertje ook een vriendin van de familie en ze heeft hele mooie a3marijat en de jurken zijn ook prachtig,


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Inderdaad haar spullen zijn erg mooi maar daar is ook alles mee gezegd.. Ga maar gewoon een keertje kijken je zult het wel zien..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    76
    10-02-2003

    Sellem oe hlee kom

    Hi ik heb haar kleding gezien en het was prachtig en ze heeft ook een soort van koets waarin het bruid wordt op getild en ook een elhamaria kort om ze is echt goed alleen wel pittig wat betreft de kosten
    nou veel succes
    sellem moe hlee kom

  10. #10
    CaRaMbA Di Rw...!!

    Reacties
    38
    23-11-2002

    HEY

    Dag iedereen
    Wou eve zeggen mijn zus is drie jaar geleden in tetouan getrouwd en had chaima uit zeist als negaffa! zij woont zelf in tanger, maar zij heeft mijn zus echt geholpen met uitzoeken van een stof voor haar jurk en de zaal in marokko heel mooi versierd en haar jurken waren ook prachtig qwa make-up is ze ook niet slecht maar qwa prijs pittig! maar goed neem zelf een kijkje
    P.s:Ze gaat een paar keer per jaar naar marokko dus heeft ze altijd wat nieuws en gaat met de mode mee!!!!!
    Groetjes van mij ktemia

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    324
    01-06-2002

    he meiskesss
    ik heb haar ook vaak meegemaakt bij bruilofften....en ze is wel goed...ze combineerd het zo leuk want ze maakt gebruik van de hoepel..nou zul je wel denken hoepel jah die doe je onder de takchita en dan is het net een prinsesje....wel erghh mooi

    GO TAKE A LOOK AT IT
    Islam is my way of life.......

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    135
    12-12-2002

    Thumbs up

    Salaam lieve meid,

    vorige jaar heb ik Zianna Chaimae zelf op mijn verloving genomen. Ik kan je zeggen dat ik zeer tevreden over haar was en dat ben ik nog steeds, maar om eerlijk te zijn is niet Ghadijza (dus wat de meiden hiervoor hebben beschreven, ze is lang en blond) zij heeft mij niet opgemaakt, maar haar zus Rachida. zij is echt een schat van een vrouw, ze heeft de tijd genomen, me mooi opgemaakt en elke keer een andere kapsel voor me verzorgt. Dus lieve meid als je haar toch neemt, vraag of Rachida je avond verzorgt. Verder wat ik je wel als tip wil geven is goeie afspraken met ze maken, want ik heb in de eerste instantie alle afspraken bij ghadijza gemaakt, maar die is heeeel erg slordig, die avond heeft ze gewoon bepaalde dingen gewoon niet meegenomen, toen ik erom vroeg heeft ze het alsnog opgehaald. Maar hamdoulillah heeft Rachida mijn avond goed gemaakt anders was het anders gelopen denk ik. En nog een tip als je haar toch neemt, ze heeft een hele mooie lichte blauwe jurk met een hele lange sleep. echt sie is zo mooi. Ze heeft een fotoalbum waar je uit kan kiezen, op de foto lijkt de jurk niet zo mooi, maar in het echt is die zo mooi. ik ben helemaal verliefd op die jurk. Verder wens ik jou het allerbeste en moge allah je behoede tegen al het kwade, insa allah.

    beslama.

    ps. als je nog vragen hebt, kun je mij mailen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    Ja, vertel ik ben razend benieuwd wie dat was??
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-02-2005

    zoekeeeeeeeeee hahaha

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    151
    15-02-2005

    chaimae is een hele goed neggafa.ze heeft mooie en verschillende jurken en ze kan ook goed opmaken ik heb haar vaak meegemaakt ook een paar keer in marokko en ik vind haar egt geweldig het is een egte aanrader.misschien moet je ff een kijkje nemen bij haar.
    maar nog veel succes met het vinden van een goede neggafa