1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    24-01-2014

    help me aub dames

    Salaam dames,

    Ik ben sinds een paar weken getrouwd maar be n nog steeds maagd en heb nog steeds geen seks
    met mijn man, iedere keer als hij erin wilt dan s het net alsof mijn benen niet uit elkaar gaanen ik tril dan helemaal
    nu dreigt hij bij me weg te gaan als er niks gebeurd kan iemand mij misschien tips geven
    Ik weet echt niet wat het is.... please help me


    xxx

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.239
    15-12-2010

    hebben jullie voorspel

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3
    24-01-2014

    Jaa heel veel maar op het moment dat hij erin wilt gaat dat niet. Ben echt ten einde raad

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    24-01-2014

    He ja we hebben voorspel maar dan nog niks

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.239
    15-12-2010

    voel je je wel op je gemak als jullie 't willen doen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    24
    22-10-2013

    Dus hij dreigt weg te gaan enkel omdat de ontmaging niet lukt??

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    199
    05-02-2010

    Neem oxazepam spierverslapper

  8. #8
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Huisarts..... mogelijk door verwijzing naar gynaecoloog, soms is "vlies" te dik en moet het operatief worden "geopend".

    Probeer ook eens glijmiddel.

    ps: iemand die nu al ongeduldig met je is, heb je rest van je leven ook niets aan.
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  9. #9
    Veni Vidi Vici

    Reacties
    2.323
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door Lieve_tijger Bekijk reactie
    Neem oxazepam spierverslapper
    Waarom niet meteen GHB of andere date / rape drug?
    #soulmate #sapio #optimist
    Procedure Uitvaart en Marokko? (Van mij 2006 = gedateerd)
    Hallo Moderator, als Marokkanen elkaar censureren en het woord ontnemen, hebben ze geen vijanden nodig.
    Serendipiteit​ Lemniscaat

  10. #10
    naadje

    Reacties
    619
    05-02-2012

    sorry hoor wat is dat voor man nu al dreigen laat staan later beter harder je best doen.blijkbaar voel jij je niet echt op gemak of hij doet wat verkeerd dat jij je opeens niet echt aantrekt naar hem

    2 gebruikers

  11. #11
    Getrouwd met de best

    Reacties
    198
    11-04-2012

    Wat een rare man

  12. #12
    MSS

    Reacties
    146
    24-04-2005

    ik ben niet zo zweverig type maar dit neigt naar Tkaf .. vroeger deden heleboel moeders bij hun dochter zodat ze maagd blijft tot huwelijk
    alleen de grap soms gaat sihr vrouwtje dood en zij is de enige die dat weet te "ontcijferen"

    k heb dat 1 x meegemaakt met een meisje hier in NL .. ze was geil als boter, maar als t zover is om te doen.. je kreeg haar benen echt nie open ik maak echt geen grap
    @

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    31-12-2008

    ja je had eerder moeten oefenen voor dat je ging trouwen nu gaat idereen het weten
    ﴿ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ ﴾(سورة البقرة: الآية 47)
    Mekka, de stad van Abraham:
    De profeet Abraham (Arabisch: Ibrahim, Hebreeuws: Awraham) wordt algemeen beschouwd als de stamvader van zowel de Joden als de arabieren

  14. #14
    Certo certius

    Reacties
    1.549
    13-11-2013

    Citaat Geplaatst door Meneertje_1988 Bekijk reactie
    Dus hij dreigt weg te gaan enkel omdat de ontmaging niet lukt??

    ©Papzakinisme


  15. #15
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door ou25 Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Ik ben sinds een paar weken getrouwd maar be n nog steeds maagd en heb nog steeds geen seks
    met mijn man, iedere keer als hij erin wilt dan s het net alsof mijn benen niet uit elkaar gaanen ik tril dan helemaal
    nu dreigt hij bij me weg te gaan als er niks gebeurd kan iemand mij misschien tips geven
    Ik weet echt niet wat het is.... please help me


    xxx



    .



    Wa alikum assalam lieve oeghty,

    Als er geen sprake is van een medische en of lichamelijke oorzaak kan het onderstaande wellicht bi idni Allah op jouw situatie van toepassing zijn meis. Wa Allahu ahlem. Ter info het onderstaande. Moge Allah subhanahu watahala het voor je vergemakkelijken. Allahuma ameen.Ghair insha Allah!
    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Tqaf-rabt is door middel van een sehar een duivelse handeling laten verrichten gebaseerd op sihr om zodoende te voorkomen dat een echtpaar echtelijke gemeenschap kan hebben of om te voorkomen dat iemand in het huwelijksbootje stapt. Dit kan voor zowel de man als de vrouw gedaan worden. Moge Allah subhanahu watahala een ieder hiertegen in bescherming nemen. Ameen. Ghair insha Allah!


    15.4 De Behandeling van Rabt:

    Eerder in de handleiding is al uitgelegd wat Rabt (vaginisme) precies inhoudt en welke soorten er zijn.Rabt is misschien wel de meest voorkomende soort Sihr die wordt toegepast, vaak is het ook een onderdeel van Sihr Tafreeq. Het is een verschrikkelijke soort Sihr en vele mensen lijden en zijn hierdoor gescheiden, moge ALLAH de onrechtplegers die deze Sihr aanvragen en uitvoeren straffen met de zwaarste straf, namelijk de HEL!

    Voordat ik de behandeling hieronder zal zetten, wil ik het hebben over een andere categorie mensen, deze mensen vragen Rabt niet aan vanwege hun afgunst of haat jegens iemand, nee ze vragen Rabt aan voor hun eigen dochters om hen zogenaamd te beschermen tegen gemeenschap voor het huwelijk.

    Deze psychische mensen want anders dan dit kan ik ze niet noemen, gaan naar een sahir toe en vragen om Rabt (ook Tqaf in Marokko genoemd) toe te passen bij hun eigen dochters zodat er geen gemeenschap plaats kan vinden. De ouders zijn hiermee Kafir geworden en hebben hun eigen kind opgeschept met een Shaytan in het lichaam! Hoeveel van deze dochters hebben ongelofelijk veel problemen ervaren op het moment dat ze gingen trouwen, het mengsel of blaadje wat ze moeten verbranden wat de sahir heeft gegeven om de Rabt op de heffen heeft niet gewerkt en de Shaytan in het lichaam weigert het lichaam te verlaten en sommige van deze meisjes zitten dus voorgoed dicht totdat ALLAH hen geneest.

    Ik zeg tegen zulke mensen die dit voor hun dochters aanvragen, indien jij wenst dat je dochter geen gemeenschap voor het huwelijk heeft, voed haar dan op met de islam, laat haar haar schaamte behouden door haar van jongs af aan de echte hijaab te laten dragen en laat je dochter niet gewend raken aan het zitten met jongens en mannen, dan zal ALLAH haar beschermen en wat een Beschermer is ALLAH!


    De behandeling:

    - Men neemt een emmer water en stopt daarin 7 gemalen groene sidr blaadjes en reciteert er de verzen van Sihr over (te vinden in de Appendix). Het reciteren geschied door met de mond dicht bij het wateroppervlak te zetten en na elke Surah/vers nafth (blazen) te doen in het water.

    Desgewenst kan men bij het water rozewater of saffraan toevoegen, dit is vooral nuttig wanneer de Shaytaan een ‘Aseeq of ‘Aseeqa betreft. Van dit water drinkt men dagelijks en wast men zich dagelijks over het gehele lichaam. Dit doet men voor een periode van 40 dagen totdat de genezing zal komen, en elke keer als het water op is maakt men nieuwe aan op dezelfde wijze.

    - Verder neemt men een mengsel van musk en sesamolie en reciteert daar de verzen van Sihr over. Van dit mengsel smeert men zich dagelijks in, en de vrouw dient vooral haar geslachtsdelen zonodig iets inwendig in te smeren. Ook dit doet men voor 40 dagen totdat de genezing zal komen. En vooral als de vrouw zich in haar menstruatie bevindt dient zij dit meerdere malen per dag te doen bij haar geslachtsdeel, zoals ook vermeld is eerder in deze handleiding.

    - Men gaat zovaak mogelijk gemeenschap hebben met zijn partner, het hebben van gemeenschap is een daad van aanbidding en men is overtuigd dat ALLAH de gemeenschap toelaat omdat het 1 van ZIJN gunsten op zijn dienaren is. Voordat men gemeenschap heeft zegt men de volgende smeekbede in het Arabisch:

    “In Naam van Allah, O Allah hou ons weg van de shaytaan, en hou de shaytaan weg van datgene wat U ons zou kunnen geven (een kind”).

    Bismillahi, Allahumma jannibnaa ash-shaitaan, wa jannib ash-shaitaan maa razaqtanna .

    - Het gezamenlijk het vrijwillig nachtgebed verrichten (Qiyaam Al-layl) waarin men oprecht zijn smeekbede richt aan ALLAH en HEM vraagt voor de genezing en HEM vraagt om de liefde tussen beide omwille van HEM sterker te maken, het beste moment waarop men dit kan verrichten is ongeveer 1 a 1,5 uur voor het Fajr gebed.

    Indien men deze behandeling serieus volgt en met geduld, dan zal zeker de genezing van ALLAH komen voor dit probleem. En natuurlijk is deze behandeling net als andere behandelingen afhankelijk van de Standaard Zaken, het gehoorzamen van ALLAH en wegblijfen van de verboden zaken.


    Appendix 2 Roqyah ayat Al-Sihr


    Roqyah ayat Al-Sihr:

    Surah Al-Fatiha:
    Surah Al-Baqarah 102:
    Surah Al-A’raaf 117-122:
    Surah Yoonus 81-82:
    Surah Ta-Ha 69:
    Surah Al-Sju’ara 43-48:
    Surah Al-Ikhlaas:
    Surah Al-Falaq:
    Surah Al-Nas:




    Bron:Handleiding tegen sihr.