1. #1
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    koekjes kopen....??

    Weet iemand waar ze'LEkkere koekjes verkopen (met name kegk?) omg amsterdan en utrecht...

    thnx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2002

    hoi,

    ik woon in de omgeving van utrecht en kan de allerlekkerste koekjes voor je bakken. ik verkoop ze voor feestjes en partijtjes.
    heb je interesse dan hoor ik het graag van je.

    groetjes

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    Hoi Ghizlane

    mag ik vragen hoeveel je ze verkoopt?? is het per kilo en de ingredienten is dat bij begrepen of moet je die zelf kopen en dat je daarmee maakt..laat je het me ff weten?? thanksss...

  4. #4
    )~ I ~(

    Reacties
    141
    25-01-2003

    Bij de kanaalstraat in Utrecht heb je een marokkaanse bakkerij
    waar je marokkaanse koekies kunt kopen en bestellen.


    Doegie
    [GLOW=burlywood]Some one is loving you, Caring for you, Watching over you.... Guess WHO?

    Allah lord of the worlds!!!
    [/GLOW]



  5. #5
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Rotterdam heb je een megbaza waar ze hele lekker koekjes verkopen..Tis de moeite waard om te er naar toe te komen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    37
    16-10-2002

    ik ben ook iemand die koekjes maakt voor feesten en verkoopt.

    Verder breng ik ze alleen in Noord holland en Zuid Holland voor een vergoeding.de duurste zijn 15 euro per kg en de goedkoopste zijn 10 euro per kg

  7. #7
    GEEN

    Reacties
    19
    17-11-2004

    Voor Ghizlane237

    mijn zusje gaat trouwen en wil graag koekjes laten maken bij iemand!!hoeveel kost het bij jou???
    antwoord deze week nog svp

    t is dringend!!

  8. #8
    CUISINE

    Reacties
    35
    06-12-2004

    Oproep voor alle dames!

    Ik las net alle jullie oproepen, wie kan koekjes maken? Waar kan ik koekjes kopen, ik heb een feest wie kan me helpen met koekjes maken? Ik heb op al jullie vragen antwoord, Cuisine.

    Cuisine, is een catering bedrijf, die allerlei gerechten maakt zoals:
    Salades, bestilla, soepen, koekjes(allerlei soorten), cakes, gevulde dadels(walnoot/pistache/marsepein/amandelen), gebakjes, taarten, en nog veel meer. Voor feesten of geen feesten, of voor mensen met minder kook ervaring.

    Als jullie meer willen weten kunt jullie contact met ons opnemen, met het onderstaande E-mail adres of u kunt ons ook bellen:

    E-mail: Bestmacro@hotmail.com
    Telefoon: 06 18 46 20 97