1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    18-02-2005

    Question Zijn er nog meer vrouwen die met hun mannen bij haar ouders wonen?

    Ik ben pas getrouwd en ik woon samen met mijn man bij mijn ouders in huis omdat we zelf nog geen eigen huisje hebben.
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat dat zo moeilijk zou zijn omdat voor dat ik trouwde met deze man hij heel goed met mijn ouders kon opschieten.
    Nu denk ik daar heel anders over, er zijn in huis steeds meer irritaties onderling en ik ben diegene die daar tussen in staat!!

    Zijn er nog meer vrouwen die bij hun ouders wonen samen met hun man en willen jullie je ervaring delen.
    misschien kunnen we elkaar daarin steunen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    887
    05-01-2003

    zoek gauw een huis joh.. of ga samen met je man een tijdje op vakantie.. kunnen zijn ouders jullie elkaar ff een tijdje missen..


    want ik krijg t idee dat jullie op elkaars lip zitten.. vandaar de irritaties denk ik!!

    RR

  3. #3
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Ik zou liever een eigen huisje willen hebben hoor, zo voorkom je ook irretaties.

  4. #4
    Nurse

    Reacties
    50
    26-12-2003

    Een tijd geleden woonde mijn broer en zijn kersverse vrouw ook bij mijn ouders in huis. Het is heel moeilijk om 1 keuken, douche en toilet te delen. We voelden ons er erg ongemakkelijk bij...en ja op den duur gaat het irriteren. Dus ik weet hoe het is...en ik hoop dat je gauw een huisje voor jezelf vindt!

    Groetjes,

    Moi.
    Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen een excuus.

  5. #5
    ..

    Reacties
    3.089
    13-10-2003

    Waarom niet wachten met trouwen als je niet ééns een eigen huis hebt,,

    Het is zowel voor je ouders en jezelf irritant..

  6. #6
    Chek inoe

    Reacties
    797
    28-05-2003

    Citaat Geplaatst door laillabenzekri
    Ik ben pas getrouwd en ik woon samen met mijn man bij mijn ouders in huis omdat we zelf nog geen eigen huisje hebben.
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat dat zo moeilijk zou zijn omdat voor dat ik trouwde met deze man hij heel goed met mijn ouders kon opschieten.
    Nu denk ik daar heel anders over, er zijn in huis steeds meer irritaties onderling en ik ben diegene die daar tussen in staat!!

    Zijn er nog meer vrouwen die bij hun ouders wonen samen met hun man en willen jullie je ervaring delen.
    misschien kunnen we elkaar daarin steunen.
    eerst een huis regelen dan trouwen!.want het lijk mij echt moeilijk om getrouwd te zijn en bij je ouders wonen. wens je succes met zoeken naar een huis

    thalla

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-02-2005

    Talking

    Waarom zo vroeg getrouwd???
    denk eerst voor je gaat die stap nemen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    14
    18-02-2005

    Mensen zeiden tegn mij dat het heel moeilijk zou worden maar je weet toch liefde maakt blind! ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen erg dom van me maar ja het is nou eenmaal gebeurd en niet meer terug te draaien.
    Ik hoop ook echt dat ik gauw een huisje zal krijgen.
    En ik hoop dat iedereen die in het zelfde bootje als ik zit gauw een oplossing zal vinden.
    dank jullie wel voor jullie reacties dames!

  9. #9
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Citaat Geplaatst door Unicorn
    Een tijd geleden woonde mijn broer en zijn kersverse vrouw ook bij mijn ouders in huis. Het is heel moeilijk om 1 keuken, douche en toilet te delen. We voelden ons er erg ongemakkelijk bij...en ja op den duur gaat het irriteren. Dus ik weet hoe het is...en ik hoop dat je gauw een huisje voor jezelf vindt!

    Groetjes,

    Moi.
    Als je haar beschouwde als je zus dan zou je je er niet ongemakkelijk bij voelen. Voel je je anders ook ongemakkelijk wanneer je een keuken, badkamer etc. deelde met je zus? Of nog steeds doet?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.609
    09-12-2003

    Citaat Geplaatst door Zusterke001
    Als je haar beschouwde als je zus dan zou je je er niet ongemakkelijk bij voelen. Voel je je anders ook ongemakkelijk wanneer je een keuken, badkamer etc. deelde met je zus? Of nog steeds doet?
    Dat is niet waar en dat zeg ik omdat ik het ook heb meegemaakt toen mijn schoonzus bij ons woonde en ik nog niet getrouwd was. Met je zusjes kun je gewoon een onenigheid krijgen om iets en dat trek je er allebei niets van aan want je weet dat je toch van elkaar houdt maar een schoonzus zal zich snel beledigd voelen en denke dat het is omdat ze een nieuweling is in het huis.


    regel nummer 1: Ik heb ALTIJD gelijk, regel nummer 2: ook al heb ik het niet treed regel nummer 1 automatisch in werking.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    173
    17-09-2004

    emporiochick helemaal met je eens !!!