Poll resultaten: Wie ben jij?

Stemmers
77. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Actieve lezer

    14 18,18%
  • Stille lezer

    63 81,82%
  1. #31
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    659
    21-02-2010

    Uppp meid.
    Ik ben benieuwd wie haar heeft herkent van vroeger.
    Sommigen hebben Allah gevonden in de diepte van hun zondes.
    Luister nooit naar de mensen, Allah is er voor jou.
    Blijf je best doen ....

  3. #33
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Hoofdstuk 1.4

    Verward kijk ik hem aan. 'Iwan?' Hij lijkt erg geschrokken van mijn verschijning. 'Jij was toch omgelegd?' Zijn vraag, komt als een harde klap in mijn gezicht, aan. 'Pardon?' Vraag ik hem bespottelijk. In zijn ogen zie ik een twinkeling van wantrouwen. Nog voor ik met mijn ogen kan knipperen, slaat hij me tegen de muur en grijpt me bij mijn keel. Snel glijd ik met mijn hand langs mijn jasje. Mijn wapen, ze hebben me niet een gefouilleerd op wapenbezit. Wat zijn dit voor idioten? Ik druk voorzichtig het wapen tegen zijn lever aan. Moeilijk spreek ik tegen hem. 'Wil je mij echt vermoorden?' Hij snuift. 'Lul jij met de smeris?' Vraagt hij me alsof hij iets vies vraagt. Ik haal de beveiliging van het wapen zodat het vuur klaar is. 'Waar zie je me voor aan, vuile rat. Wie is wie hier aan het naaien? Hoe lang ken ik je nu al? Hoe vaak heb jij voor mij gelopen? En nu wil jij mij gaan vertellen dat ik met de fucking politie lul? Ben je me voor de gek aan het houden?' Hij lacht. 'Die tijd is geweest. Loopjongens heb ik nu zelf ook.' Met zijn hoofd knikt hij naar Marouane, die nog steeds bewusteloos op de grond ligt. 'Je nieuwe loopjongen?' De toon waarop hij spreekt, wat denkt hij wel niet? Zonder er erg in te hebben geef ik hem een kopstoot en schiet hem in zijn voet. De twee jongens die ook in de ruimte staan, trekken gelijk hun wapens te voor schijn en richten op mij. Ik hoor dat eentje zijn wapen doorlaadt. Maar voor er wordt overgehaald roept Iwan. 'Stop!' Hij hijgt. Verkrampen van de pijn ligt hij op de grond en houdt zijn voet met beide handen beet. 'Voor wie werk je?' Vraag ik hem. Hij geeft geen antwoord. 'Ben jij je tong verloren?' Hij geeft geen kik. Ik zeg een paar stappen in zijn richting en duw het wapen tegen zijn hoofd. 'Hoor je me nu wel?' 'Voor de Italiaan.' Ik knik. Iwan is tijdens mijn afwezigheid gegroeid. Hij werkt nu voor Benito en heeft loopjongens. De eerste keer dat ik Iwan zag was hij erg mager. Hij had donkerblonde krullen voor zijn ogen hangen. Altijd als ik hem belde was hij bereid om te komen. Ik weet nog dat hij overstuur bij me aankwam. Hij was neergestoken door een junk. De junk had het spul van hem aangenomen zonder hem te betalen en nog voor hij de junk onder druk kon zetten, liep hij een messteek op. Nadat ik hem op zijn lazer had gegeven, heb ik hem toch uitbetaald. Hij had het gewoon echt nodig. 'Shahira, haal dat wapen van mijn kop.' Nu moet ik bedenken wat ik ga doen, als ik wegga, moet ik de rest van mijn leven achterom kijken. Er is dus blijkbaar een speculatie dat ik om het leven zou zijn gekomen, door moord. Ik weet niet wie dit allemaal weet en wat er gebeurd als de mensen horen dat ik nog leef. Vlug haal ik het wapen van zijn hoofd. 'Breng me naar Benito.' Hij knikt. 'Je vriendje is Nicolas, drieduizend euro schuldig. Of je zorgt ervoor dat hij hem betaald, of hij mist straks een hand.' 'Die Nicolas van je, is mij een hand schuldig. Of hij hakt hem er zelf vanaf of jij mag het doen.' Sis ik terug terwijl ik naar de schrammen op mijn gezicht wijs. Aan Nicolas gezicht zie ik dat er paniek ik hem los komt. Uit mijn binnenzak haal ik het stapeltje geld, ter waarde van drieduizend euro. 'Flik me dit nog eens en ik zorg ervoor dat je zonder handen en voeten verder gaat.' Ik gooi het geld dat is gebonden met een elastiekje op de tafel. 'Laat hem gaan en breng me naar Benito.' Iwan knikt.

    'Hoe lang is het nog rijden?' Vraag ik als we bijna een halfuur onderweg zijn. 'Kwartiertje.' Ik reageer verder niet meer en kijk uit het raam. 'Je bent veel veranderd.' Ik kijk nu recht voor me uit. 'Verandering is niet altijd negatief.' Hij knikt. 'Het is een moeilijke tijd, weet waar je aan begint.' Glimlachend kijk ik op. 'Ga jij me nu vertellen dat ik moet oppassen?' Een scheef lachje verschijnt om zijn mond. 'Jij hebt me ook altijd gewaarschuwd. We moeten een beetje op elkaar letten, nietwaar?' Knikkend richt ik me weer op de weg. Hij heeft gelijk. Er is zoveel voor nodig om uit dit wereldje te stappen, ik heb jarenlang afstand kunnen houden. Maar ik besef me nu opeens erg goed, dat die afstand helemaal nooit zo groot is geweest.

    We stoppen voor een afgelegen villa. Iwan belt aan en de niet veel later openen de poorten zich voor de doorgang. De wagen komt tot stilstand en dan stappen we uit. 'We hebben hem wakker gebeld.' Informeer Iwan me. 'Het is half zes in de ochtend. Niet zo heel gek hè?'

    'Wie is dat? Ik heb op het moment geen tijd voor ongein.' Hoor ik in het Italiaans klinken. 'Iwan, hij moet u nodig spreken.' Wordt er beantwoord.' De stemmen zijn vaag, het lijkt op gemompel. De deur gaat open. Daar staat hij dan. Benito. In een zijden pyjama met een zijden bijpassende kamerjas en niet te vergeten de bijbehoren pantoffels. Hij kijkt Iwan boos aan. Zie ik vanaf de spiegel. 'Wat moet je?' Roept hij tegen hem. Iwan praat niet en wijst naar de overkant van de kamer. Naar mij. Benito draait zich om en komt oog in oog te staan met mij. Van zijn gezicht is geen ene reactie af te lezen. 'Laat ons alleen.' Zegt hij na enkele seconden. Iwan en de man die met Benito was meegekomen verlaten de grote, ronde ruimte. De deur valt met een plof in het slot. 'Bonita, je bent terug.'

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    185
    19-06-2013

    Goshhh!!
    Ho die shitt?!! Een hoodmodel II en dat weet ik nu pas??
    Ben echt blij ik moest echt 2 keerlezen toen ik titel zag! Ben echt blij wollah
    Persoonlijk vind ik jou de beste wollah .... Ik ga zekker jou andere verhaal lezen
    Uppp meid , je bent geweldigg!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    185
    19-06-2013

    Whereee are youu?!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7
    01-11-2013

    Omg yes een deel 2

  7. #37
    Dus dat...

    Reacties
    1.860
    06-06-2007

    Up


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.212
    23-10-2007

    Im back in the hood!!
    WEG!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    57
    13-01-2013

    YEEEEES deel 2!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.417
    10-08-2011

    uppppppppppppppppppppppppppppppp
    Iesiej MIJN Zonneschijntje

  11. #41
    ♥ForeverTogether

    Reacties
    1.213
    06-12-2010

    Waaaaaaaaah je hebt me zo gelukkig gemaakt.

    HOOOODMODEL II ..

    ❤️LOVEITTTTTTT


  12. #42
    Bniznasnia 7ora.

    Reacties
    1.011
    26-01-2007

    Oh jeeeeeeeeej deel 2!!!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    185
    19-06-2013

    Uppp wnnr gaa je verder??

  14. #44
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Ik ben jullie niet vergeten, morgen komt er een vervolg! Excuus, ik heb een hele drukke week.

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    185
    19-06-2013

    Waaar blijff je??