1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    450
    11-05-2009

    Nu nog Spaanse pedofielen geen gratie meer verlenen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    27
    28-10-2013

    Ik zeg gelijk nomineren voor een nobel prijs. Kk dikke papzak is t


  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    6.399
    25-12-2012

    Mascha Allah

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.249
    25-05-2013

    Lang leve de koning. .....


  5. #35
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een held dat ie een agent aanspreekt op corruptie. Dat kliekje om hem heen dat al eeuwen ons land leegzuigt waren hem zeker nog niet opgevallen. Dat dit uberhaupt nieuws is zegt genoeg.

    En voor degenen die dit middeleeuwse systeem geweldig vinden: Wat gaan we doen als zn zoon een barbaar met een iq van 85 blijkt te zijn? Hebben we dan gewoon pech en moeten we dan maar geduldig wachten op de volgende Alaoui?

    7asbiya Allah wa ni3ma al Wakil

    ©®™

  6. #36
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Citaat Geplaatst door SALAH1 Bekijk reactie
    3ish al malik!!!
    Dit was geen staats aangelegenheid om voorrang te geven.

    Dat doet hij zeker.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  7. #37
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Citaat Geplaatst door Hinderlijk Bekijk reactie
    Lang leve de koning. .....

    Komt een keer een einde.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  8. #38
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    ik ben tot nu toe nog geen agent tegengekomen die een boete uitschreef.
    oh jawel hoor....heb zelf afgelopen 300dh moeten aftikken omdat ik geen helm ophad..

  9. #39
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Wat een held dat ie een agent aanspreekt op corruptie. Dat kliekje om hem heen dat al eeuwen ons land leegzuigt waren hem zeker nog niet opgevallen. Dat dit uberhaupt nieuws is zegt genoeg.

    En voor degenen die dit middeleeuwse systeem geweldig vinden: Wat gaan we doen als zn zoon een barbaar met een iq van 85 blijkt te zijn? Hebben we dan gewoon pech en moeten we dan maar geduldig wachten op de volgende Alaoui?

    7asbiya Allah wa ni3ma al Wakil

    ©®™
    nou ja we zijn met de huidige best wel een heel stuk vooruit gegaan in verhouding met de vorige......denk zelf dat de aankomende dit trend wel voorzet...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010

    Dezelfde koning die straten en wegen normaliter afsluit en met auto's over tapijten rijdt

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    152
    16-06-2012

    Love voor hem

  12. #42
    <3 Zawji wa Waladi!

    Reacties
    310
    18-10-2013

    Stelletje dwazen, dit is gewoon een media stunt om jullie kudde schapen te laten denken dat hij zich niet beter dan de wet voelt
    en gelijkheid wilt.

    ❤️...Hasbi-Allaahu wa Ni'ma al-Wakil


    In sha Allaah we will meet each other in Paradise again & Forever...❤️


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    390
    04-06-2012

    marokkaanse politie agenten zijn corrupt koning mohammed 6 heeft gelijk

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    291
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Deboeez Bekijk reactie
    Vindt je het gek met een dagloon van 7 euro?

    Hoe moeten msakine met vrouwen en kinderen overleven? Heel erg moeilijk!

    Maar zolang zij kunnen zeggen " 3aish ya malik " is het toch altijd goed a biboy? Of niet?

    Tazzzzzzzzzzzzz

    Die agent was niets anders gewend om zulke mannen voorhang te geven. Hij dacht misschien al doe ik het niet dan leg ik er misschien uit. Dus ik denk dat de koning dit wel moet begrijpen. Want het is altijd wel zo geweest in Marokko. Ik heb eigenlijk anders niet geweten. Vooral in de rif waren de agenten net hyena's. En nu moet er ergens een ezel gestorven zijn dat dit zo plaats heeft gevonden.
    Don't let them fool ya, ooooh no

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    291
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Vrijgezelmaroc Bekijk reactie
    marokkaanse politie agenten zijn corrupt koning mohammed 6 heeft gelijk

    agenten zijn in elke land corrupt alleen in Marokko veel erger. Alleen de vraag die je moet stellen is, hoe kom het? Is toch normaal man ik geef liever 50 dirham aan een kleine dief dan 400 aan een grote dief. Zit er niet mee in want de meeste hebben geen andere keus.
    Don't let them fool ya, ooooh no