1. #226
    Aitwayager

    Reacties
    57
    20-02-2007

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Je ijlt grond kopen is geen vergelijking met bitcoins beleggen in risico degree. Les 1 in economie. Punt. Succes met jullie bitcoin bubbel.
    Ok, man. Lees een boek, is mijn tip. Mijn laatste tip, want ik reageer niet meer op je. peace out!
    A wise man told me don't argue with fools
    Cause people from a distance can't tell who is who

  2. #227
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Lees zelf een boek! Of beter volg een hele studie zoals ik iam out!

  3. #228
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Die ladyluck is zwaar retard check alleen haar ondertekening
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  4. #229
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Wat een discussies hier allemaal! Maar zolang er kennis wordt vergaard vind ik het allemaal prima!

    Be safe guys, er zijn heel veel bitcoins,ethers,xrps,dashcoins etc verloren door mensen die hun crypto's niet veilig bewaren.
    Je bent je eigen bank. Dus heb je een virus op je computer en steelt het je coins ben je alles kwijt en kun je niks doen, hetzelfde geld voor het niet goed beveiligen van je private keys van internet of andere publiek bereikbare plaatsen.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #230
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Wacht tot ETH 400 is, en sell.

    Graag gedaan.

  6. #231
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Die ladyluck is zwaar retard check alleen haar ondertekening
    Kijk deze wild bemoeien als een chick omdat ik lak heb aan wisselgeld stik erin stupid.

  7. #232
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Die bitcoin is wel hard gegaan, dacht dat ie op €2500 was blijven steken.heb nu wel spijt dat ik het niet aan heb gedurfd. wie had allemaal gekocht en winsten gemaakt?

  8. #233
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-05-2017

    Bitcoin blijft verder stijgen in aanloop naar 2 hard forks, bitcoin gold en SegWit2x.


    Hoe verstandig is het om alles wat je hebt in bitcoins te stoppen?
    https://nos.nl/artikel/2198956-hoe-v...e-stoppen.html

  9. #234
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Die bitcoin is wel hard gegaan, dacht dat ie op €2500 was blijven steken.heb nu wel spijt dat ik het niet aan heb gedurfd. wie had allemaal gekocht en winsten gemaakt?
    Investeer nooit wat je niet kwijt kunt.

  10. #235
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    bitcoin kent geen deflatie de euro wel
    bankbiljetten kun je bijdrukken zodat het minder waard wordt

    maximale omloop van bitcoin is vastgesteld op 21 miljoen dus komt niks meer bij

    waarde gaat stijgen wanneer o.a. china het gaat doorvoeren als echt betaal systeem als dit zo blijft de bitcoin in omloop en wordt het alleen nog meer waard best ziek
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  11. #236
    عشقم

    Reacties
    3.414
    26-11-2012

    Grappig om de reacties te lezen van paar jaar terug , vooral als je nu ziet dat 1 bitcoin +5000 euro waard is!
    Wie gaat er trouwens investeren in electroneum?
    ♡..این خاک فریباست.. ولی خاک وطن نیست

  12. #237
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door eshghamx Bekijk reactie
    Grappig om de reacties te lezen van paar jaar terug , vooral als je nu ziet dat 1 bitcoin +5000 euro waard is!
    Wie gaat er trouwens investeren in electroneum?
    En morgen een cent, het blijft haram speculeren.
    Oh nee natuurlijk niet, het komt jullie goed uit dus dan is er wel een sluwe doek hier die het een mooie halal draai geeft

  13. #238
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    En morgen een cent, het blijft haram speculeren.
    Oh nee natuurlijk niet, het komt jullie goed uit dus dan is er wel een sluwe doek hier die het een mooie halal draai geeft
    Kan je Daliel plaatsen dat het Haram is? Ik heb overal zitten zoeken en vind nergens dat het niet toegestaan is.

  14. #239
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Is gewoon gokken! Ik vrees mijn Heer, ik hoop dat jullie dat ook doen!

  15. #240
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Oh natuurlijk, onder tussen elke maand salaris krijgen, geld dat niet eens bestaat. Ergens op een computer een paar nummers, geen fysieke beloning, en anders heb je een stuk papier waar '50'of '100' op gedrukt is. Dit is niets anders, BTC is een nieuwe ontwikkeling in de kapitalistische wereld, slechts de volgende stap voor het monetaire systeem waar jullie allemaal netjes jullie steentje aan bij dragen en van profiteren.