1. #286
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Louche dingen die bitcoins
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #287
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Satoshi nakamoto ''de mytische uitvinder van de Bitcoin'' heeft 500.000 duizend bitcoins in zijn bezit. Echter, niemand weet wie deze anonieme persoon of groep is.

  3. #288
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    De Blokchain technologie is geniaal. Maar kent ook nadelen. Het valideren van de coins - bij een transactie - duurt te lang. Daar moeten ze op wat vinden mocht deze technologie als betaalcircuit gaan funderen in de toekomst. Wat de toekomst gaat brengen is nog ff koffiedik kijken. Een legitieme vraag is: wat gaat er genbeuren wanneer de Bitcoin niet meer gemind kan worden, oftewel als de 21 miljoen allemaal gedelfd zijn. Ik geloof niet dat cryptovaluta ooit het volledig gaan overnemen van het reguliere geld wat wij nu kennen. Daar zijn de banken en de elite daarachter te machtig voor om dat te laten gebeuren. Ik geloof wel dat cryptovaluta een plek kan krijgen naast het systeem wat we nu kennen.

  4. #289
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    De Blokchain technologie is geniaal. Maar kent ook nadelen. Het valideren van de coins - bij een transactie - duurt te lang.
    Dit heeft niet zo zeer wat met blockchain technologie in zijn geheel te maken, dit is een concept.
    De implementatie van blockchain die bitcoin heeft ontwikkeld, heeft als resultaat dat het verwerken van transacties te lang duurt.
    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    wat gaat er genbeuren wanneer de Bitcoin niet meer gemind kan worden, oftewel als de 21 miljoen allemaal gedelfd zijn
    Als dat vandaag gebeurt worden de transactie kosten torenhoog(honderden euros per transacties) en kun je er vanuit gaan dat bitcoin waardeloos wordt.
    Naar verwachting duurt het wel 10+ jaar, tegen die tijd is er vast wel een oplossing tegen de blockreward of een nieuwe coin die de rol van bitcoin overneemt of een hardfork of een nieuwe algoritme of iets anders.

    Maar dit is niet het grootste probleem, het probleem dat nu erg speelt is schaalbaarheid en transactiekosten.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #290
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    De Blokchain technologie is geniaal. Maar kent ook nadelen. Het valideren van de coins - bij een transactie - duurt te lang. Daar moeten ze op wat vinden mocht deze technologie als betaalcircuit gaan funderen in de toekomst. Wat de toekomst gaat brengen is nog ff koffiedik kijken. Een legitieme vraag is: wat gaat er genbeuren wanneer de Bitcoin niet meer gemind kan worden, oftewel als de 21 miljoen allemaal gedelfd zijn. Ik geloof niet dat cryptovaluta ooit het volledig gaan overnemen van het reguliere geld wat wij nu kennen. Daar zijn de banken en de elite daarachter te machtig voor om dat te laten gebeuren. Ik geloof wel dat cryptovaluta een plek kan krijgen naast het systeem wat we nu kennen.
    Zo denk ik er ook over. Wat gaat er gebeuren met betalingen over de grens? Hoe wordt de valuta geregeld?
    Wat er gebeurd er met de witwaspraktijken? Ik ben ook sceptisch over de coin als betaalmiddel, echter zit er wel potentie in de smart contracten (ETHER).

  6. #291
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Het wordt naar mijn gevoel eerder een evolutie dan een revolutie, in tegenstelling tot wat men beweerd.

  7. #292
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Bij welke brokers kopen jullie cryptocurrentie. Bij bitonic.nl handelen ze alleen in bitcoins en geen altcoins. Blijf weg van Litebit aangezien ze de beveiliging niet in orde hebben. Hackers hebben enige tijd geleden die site gehackt. Ze zijn er vandoor gegaan met persoonsgegevens en cryptocurrentie.

  8. #293
    MVC Lid

    Reacties
    1.645
    23-03-2011

    bittrex en poloniex
    Lets start building some hurting bombs!

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Waar kan je makkelijk coins kopen met ideal?

    Het liefst een nederlands bedrijf..en anders een goed betrouwbare buitenlandse..

    Suggesties?

  10. #295
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Waar kan je makkelijk coins kopen met ideal?

    Het liefst een nederlands bedrijf..en anders een goed betrouwbare buitenlandse..

    Suggesties?
    Bitonic

  11. #296

  12. #297
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Ik wil juist geen bitcoins kopen..is nu te duur en te laat om nog te investeren..

    Ik wil juist investeren in ETH, LTC, Ripple en Stratis.

    Iemand enig idee waar ik deze coins veilig en makkelijk kan kopen? En waar ik het beste een wallet kan aanmaken?

  13. #298
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Ik wil juist geen bitcoins kopen..is nu te duur en te laat om nog te investeren..

    Ik wil juist investeren in ETH, LTC, Ripple en Stratis.

    Iemand enig idee waar ik deze coins veilig en makkelijk kan kopen? En waar ik het beste een wallet kan aanmaken?
    Account maken op Poloniex.
    Bitcoins kopen via bittonic. Overzetten naar je account op Poloniex.
    Op poloniex direct traden naar ETH, LTC of een andere altcoin.

  14. #299
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Ik wil juist geen bitcoins kopen..is nu te duur en te laat om nog te investeren..

    Ik wil juist investeren in ETH, LTC, Ripple en Stratis.

    Iemand enig idee waar ik deze coins veilig en makkelijk kan kopen? En waar ik het beste een wallet kan aanmaken?
    https://www.litebit.eu/nl

  15. #300
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een goeie ICO. Aanstaande maandag is er een Lancering van een grote ICO project, wordt overal over gesproken. Je kan je tot zondag aanmelden, als je je aanmeld krijg je als je op dag 1 investeerd(maandag dus) minimaal 20% korting op je aankoop. Ze hebben een telegram community van bijna 8k(dat is veel voor een ICO project). De laatste ICO(Quantstamp) waar ik in heb geinvesteerd, is x5 gegaan zodra die de markt op ging. Meld je aan als je wat geld wilt maken:

    https://tokensale.ins.world/?ref=c91...738e56b92a0cc0

    Laat me maar weten als je meer info nodig hebt, op de hun site kan je hun White Paper lezen. In de White Paper staat alles tot de puntjes uitgelegt.
    je krijgt 3% erbij