1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Is hetzelfde als euros omzetten naar dirhams

    ze willen aan je verdienen

    beste is om ff research te doen.

    Waar laat jij je bitcoins storten?
    Ik zou heeel erg verbaasd zijn als jij jouw bitcoins binnen 2 dagen krijgt
    Ik heb ze al in mijn online wallet ontvangen. Heb Blockchain gebruikt en ongeveer 10 minuten na aankoop ontvangen.


    Maar wat zijn de volgende stappen na aankoop? Wachten?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #32
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Ik heb ze al in mijn online wallet ontvangen. Heb Blockchain gebruikt en ongeveer 10 minuten na aankoop ontvangen.


    Maar wat zijn de volgende stappen na aankoop? Wachten?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Je kan wachten totdat bitcoins meer waard wordt ja
    of investeren in andere digitaal geld (meer risico, kans op hogere winst)
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Je kan wachten totdat bitcoins meer waard wordt ja
    of investeren in andere digitaal geld (meer risico, kans op hogere winst)
    Via waar verkoop jij? Heb aantal sites gecheckt maar elke site geeft een andere waarde aan voor het verkopen van bitcoins dan de koers die op Bitcoinspot.nl staat. Dus ben beetje in de war van wat of hoe ik het moet volgen.


    Sowieso slimmer om alleen bitcoins te kopen als je het geld nu niet nodig hebt.

  4. #34
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Via waar verkoop jij? Heb aantal sites gecheckt maar elke site geeft een andere waarde aan voor het verkopen van bitcoins dan de koers die op Bitcoinspot.nl staat. Dus ben beetje in de war van wat of hoe ik het moet volgen.


    Sowieso slimmer om alleen bitcoins te kopen als je het geld nu niet nodig hebt.
    kan gewoon bij bitonic.nl verkopen.

    Bitcoinspot is onbetrouwbaar.

    hier
    , hier(rechtsboven voor euro) of hier(US dollars only) kun je de bitcoin waarde bekijken.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    kan gewoon bij bitonic.nl verkopen.

    Bitcoinspot is onbetrouwbaar.

    hier
    , hier(rechtsboven voor euro) of hier(US dollars only) kun je de bitcoin waarde bekijken.
    Bedankt voor de links! Die derde link komt het meest overeen met de calculator op Bitonic.

    Hoevaak check jij de koers op een dag? Of mohim, hoe pak jij het aan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  6. #36
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Bedankt voor de links! Die derde link komt het meest overeen met de calculator op Bitonic.

    Hoevaak check jij de koers op een dag? Of mohim, hoe pak jij het aan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ik check de bitcoin koers alleen als ik berekeningen wil maken, ik schat dat een bitcoin iedere dag 2-10 euro meer waard wordt.

    Ben vooral bezig met andere cryptocurrencies handelen (digitaal geld)
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Ik check de bitcoin koers alleen als ik berekeningen wil maken, ik schat dat een bitcoin iedere dag 2-10 euro meer waard wordt.

    Ben vooral bezig met andere cryptocurrencies handelen (digitaal geld)
    Ben benieuwd voor hoeveel ik 'm kan verkopen aankomende dagen!


    Hoe heb je dit allemaal geleerd eigenlijk?

  8. #38
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Ben benieuwd voor hoeveel ik 'm kan verkopen aankomende dagen!


    Hoe heb je dit allemaal geleerd eigenlijk?
    Internet!
    hahaha
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    De waarde van bitcoin is 0,0. Het is niets waard. Echt helemaal niets. Jij hebt 45 betaald. voor jou id de waarde 45.
    Je moeten wachten op een ''gek'' die er meeer voor wil geven.
    Hetzelfde kan je met een wc papier doen. Wc papier is meer waard dan bitcoin.

    Ga naar marktplaats. Koop een bitcoin apparaat. Kan je zelf bitcoin maken.

    Hopen op ''gekken'' die er meer voor betalen dan jij hebt betaald..
    Zal het nog wel zien komende dagen/weken.. daarom ben benieuwd hoe het uitpakt of dat het gewoon een verleidelijk idee is in theorie.
    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Internet!
    hahaha
    Ik ga je voortaan stalken met vragen als dat mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  10. #40
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Harirakommetje Bekijk reactie
    Zal het nog wel zien komende dagen/weken.. daarom ben benieuwd hoe het uitpakt of dat het gewoon een verleidelijk idee is in theorie.

    Ik ga je voortaan stalken met vragen als dat mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    dan wil ik wel 10% van je winst
    50 cent ofzo haha
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    dan wil ik wel 10% van je winst
    50 cent ofzo haha
    Let me think about it.

    Heb je weleens gehoord van Plus500 programma?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Salaam alaikum,

    Mijn bijdrage aan deze topic:

    https://invst.ly/3pl-f

    Als je wil leren beleggen, leer technische analyse, begin met price action, support & resistance, trendlines.

    @ Harirra kommetje, gebruik geen plus500, ze zijn een dealingdesk broker(zitten tussen jou en de echte markt in)
    In principe hoeft dat niet slecht te zijn, als je een micro account gebruikt dan heb je sowieso te maken met een zogenaamde
    dealingdesk broker. Maar een standaard account raad ik 100% een ECN broker vooraan. Spreads zijn over het algemeen
    aangenaam en je hebt niet te maken met dealingdesl.(Kans op manipulatie van je chart is er niet)
    Daarnaast biedt Plus500 geen volwaardig platform aan als MT4

    Ik begrijp dat ik misschien in een andere taal lijk te spreken.. maar weet waar je aan begint met beleggen het is
    een volwaardig beroep en kan niet licht genomen worden. 95% van traders verdient geen geld, sterker vrijwel iedereen verliest geld.
    Slechts 5% verdient consistent geld.

    De chart die ik hierboven geplaatst hebt bestaat uit zogenaamde prijs channels en wordt door veel traders
    over het hoofd gezien omdat er veel hype is rondom andere vormen van analyse. Dit is een eenvoudige en zeer
    effectieve strategie. Ik raad alle beginners aan slechts de daily chart te traden omdat de waarschijnlijkheid van succes hoger ligt.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Punt 5. op de chart moest zijn "Exit long on channel exit"

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door dadeljongen Bekijk reactie
    Salaam alaikum,

    Mijn bijdrage aan deze topic:

    https://invst.ly/3pl-f

    Als je wil leren beleggen, leer technische analyse, begin met price action, support & resistance, trendlines.

    @ Harirra kommetje, gebruik geen plus500, ze zijn een dealingdesk broker(zitten tussen jou en de echte markt in)
    In principe hoeft dat niet slecht te zijn, als je een micro account gebruikt dan heb je sowieso te maken met een zogenaamde
    dealingdesk broker. Maar een standaard account raad ik 100% een ECN broker vooraan. Spreads zijn over het algemeen
    aangenaam en je hebt niet te maken met dealingdesl.(Kans op manipulatie van je chart is er niet)
    Daarnaast biedt Plus500 geen volwaardig platform aan als MT4

    Ik begrijp dat ik misschien in een andere taal lijk te spreken.. maar weet waar je aan begint met beleggen het is
    een volwaardig beroep en kan niet licht genomen worden. 95% van traders verdient geen geld, sterker vrijwel iedereen verliest geld.
    Slechts 5% verdient consistent geld.

    De chart die ik hierboven geplaatst hebt bestaat uit zogenaamde prijs channels en wordt door veel traders
    over het hoofd gezien omdat er veel hype is rondom andere vormen van analyse. Dit is een eenvoudige en zeer
    effectieve strategie. Ik raad alle beginners aan slechts de daily chart te traden omdat de waarschijnlijkheid van succes hoger ligt.
    Ik ga sowieso niks geks doen haha. Via Plus500 ben ik bezig met een demorekening van € 20.000 even checken wat er mogelijk is, hoe het moet etc. En beetje op Youtube filmpjes checken. Heb fictief al € 500 winst gemaakt. Ik check die grafieken en koop de aandelen waarbij er na een stijger opeens een zware daling te zien is. Die koop ik en dan laat ik 'm automatisch sluiten bij € 50 winst bijvoorbeeld. Is dit denk je een goede tactiek?




    Thanks voor de info Dadeljongen!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Die daling waar jij het over hebt is een zogenaamde correctie (pullback) en het is inderdaad slim die te kopen maar jouw methode is niet goed.
    Je risico is te groot, je hebt geen garantie dat de prijs door zakt, wat je dus zou moeten doen is risico + money management toe passen.
    Ik raad aan dat je niet meer dan 1% van je vermogen risico laat lopen per trade. Dus als jij een target hebt van 50 euro, dan zou je bij - 25 euro
    uit moeten stappen. Als je 50% van al je trades wint ben je daarmee winstgevend. Maar hoe kies je de juiste exit punten?
    Dit kan je bijvoorbeeld doen zoals ik het deed, door channels/trendlijnen te tekenen en bij het doorbreken ervan uit te stappen.
    Stel je hebt een pullback naar de trendline(support) en je zit dat de prijs afgewezen wordt dan stap je in en onder de trendlijn plaats
    je je stoploss. En het uitstappen bij een winst van 50 euro is gebaseerd op het willen veiligzetten van je gemaakte winst. Maar ook hier kijk
    je niet naar tot waar de prijs verder zou kunnen stijgen tot die gestopt wordt. Wat jij doet is eigenlijk scalpen, en voor zo ver ik weet
    zijn er geen succesvolle lange termijn scalpers. Je zou gebruik kunnen maken van moving averages, dat zijn lijnen die het gemiddelde
    van een bepaalde periode laten zien en daarmee kan je meten of de huidige prijs onder de waarde van de afgelopen x aantal periodes
    ligt of erboven. Als je dit in combinatie doet met twee of drie moving averages kan je een strategie maken.
    Als voorbeeld: https://invst.ly/3pmtf

    Ik heb hier een simple MA 50 en een EMA 10(expotioneel) gebruikt, wanneer de blauwe lijn boven de rode lijn stijgt
    is dit een long signal en wanneer de blauwe lijn eronder daalt is dit een short signal. hierdoor heb je iets waardoor
    je weet wanneer je moet uitstappen. Deze vorm van strategie werkt het best, of eigenlijk alleen tijdens trends welke 20% van
    de tijd plaatst vinden. Wanneer de markt in range raakt krijg je valse signalen. Ook is het verstandig om naar de algemene
    trend te kijken en alleen trades in richting van de trend te nemen.

    Je moet dus een systeem zien te ontwikkelen dat werkt, en dat in combinatie met een gedegen risico en money management systeem.
    Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen, wanneer je een niveau bereikt waarop je winst nu even groot is als je risico dat je
    de helft van je positie sluit.

    En het gebruik van een domo is niet het zelfde als het gebruik van een live account maar dat zul je nog merken inshAllah, trust me.