1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door eshghamx Bekijk reactie
    Gouden tijd om er van te kunnen profiteren is voorbij lijkt het, als men zich er nu pas in verdiept
    Het draait om de blockchain technologie, die zit nu nog in zijn beginnersfase. Er zijn vele andere coins die een groot marktkapitaal bezitten en groot potentie hebben.

    De huidige cryptocurrency marktkapitaal staat op 200 miljard, dat is nog niks en zal nog vele malen verdubbelen.
    Andere gebruiker.

  2. #257
    MVC Lid

    Reacties
    25
    07-04-2015

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Het draait om de blockchain technologie, die zit nu nog in zijn beginnersfase. Er zijn vele andere coins die een groot marktkapitaal bezitten en groot potentie hebben.

    De huidige cryptocurrency marktkapitaal staat op 200 miljard, dat is nog niks en zal nog vele malen verdubbelen.
    Welke coins zitten in de beginnersfase met grote potentie ?

  3. #258
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    Buttons binnen week 1000 minder waard.
    Kopen of niet?

  4. #259
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    Buttons= Bitcoins

  5. #260
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Buttons binnen week 1000 minder waard.
    Kopen of niet?
    Als je kijkt naar het grotere plaatje zou ik ze zeker kopen maar wanneer ze weer in een stijgende lijn zijn. Dit is normaal en komt ook doordat er weer een nieuwe hardfork komt.

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    De blockchain technologie is nog in volle ontwikkeling. Bitcoins waarde is te hoog om als dagelijkse ruilmiddel te dienen, daar zijn en/of komen andere (betere) coins voor. Bitcoin is de grondlegger en wordt vergeleken met de functie van onze hedendaagse goud.
    Ik heb meerdere reacties van je gelezen en Je hebt een hele duidelijke uitleg. Dank daarvoor. Door jou begin ik het meer te snappen.

  7. #262
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Rafikk Bekijk reactie
    Welke coins zitten in de beginnersfase met grote potentie ?
    Om een coin te beoordelen dien je verschillende zaken te onderzoeken. Op basis van deze zaken heb ik een aantal persoonlijke favorieten, ik geloof dat deze coins veel potentie hebben en in de lange termijn grote stappen zullen maken. Ik doe altijd uitgebreid onderzoek alvorens ik investeer, dit raad ik een ieder ook aan te doen.

    Mijn persoonlijke favorieten;

    - Stratis
    - OmiseGo
    - ZenCash
    - NEO & GAS

    Ik heb een grote portfolio aan coins voor de long-term en handel ook op dagbasis voor een stabiel rendement. Wel moet ik zeggen dat het niet raadzaam is om op dit moment in te stappen, dit omdat Bitcoin en Bitcoin Cash in een gevecht zijn. Hierdoor zijn er flinke schommelingen bij Bitcoin, Bitcoin Cash en de altcoins.
    Andere gebruiker.

  8. #263
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Ik heb meerdere reacties van je gelezen en Je hebt een hele duidelijke uitleg. Dank daarvoor. Door jou begin ik het meer te snappen.
    Dat had ik ook op het begin, heel wat begrippen die op je af komen als je je gaat bezighouden mt cryptocurrencies. Fijn dat het wat duidelijker is geworden, dit onderwerp is heel breed maar heel interessant om ermee bezig te zijn. Kennis is macht, als je vragen hebt kan je me berichten.
    Andere gebruiker.

  9. #264
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Undercovaa Bekijk reactie
    Je kan beter niet meer in Bitcoin investeren, hij schommelt te hard. Teveel risico's.
    Hahahaha, dit is mijn oude account. Wat een dom advies(een jaar geleden)van mijzelf
    Andere gebruiker.

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Hij zou vandaag toch gek dalen of wat? Fork dingen
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  11. #266
    Verbannen

    Reacties
    68
    13-07-2014

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Hij zou vandaag toch gek dalen of wat? Fork dingen
    wow 8100 bitcoins

  12. #267
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Hij zou vandaag toch gek dalen of wat? Fork dingen
    Fork (Segwit2x) is niet doorgegaan!
    I will seduce you with my craziness

  13. #268
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door MisterBig1m90. Bekijk reactie
    Fork (Segwit2x) is niet doorgegaan!
    Verplaats naar een andere datum of gaat het definitief niet door? Ik wil weer op de juiste moment inkopen...
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  14. #269
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Bitcoin is de toekomst wordt hier weleens gezegd. Wat gebeurd er met het crimineel geld? Witwaspraktijken? Wat als de overheid een klopjacht begint en zoekt naar middelen om deze gedecentraliseerde betaalmiddel teniet te doen?
    Wat met de mensen die niet bekend zijn met het internet? Hoe betalen deze in de crypto toekomst?

    Volgens mij is de crypto een munt bedacht door nerds, gemaakt door nerds en voor nerds.

  15. #270
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Bitcoin is de toekomst wordt hier weleens gezegd. Wat gebeurd er met het crimineel geld? Witwaspraktijken? Wat als de overheid een klopjacht begint en zoekt naar middelen om deze gedecentraliseerde betaalmiddel teniet te doen?
    Wat met de mensen die niet bekend zijn met het internet? Hoe betalen deze in de crypto toekomst?

    Volgens mij is de crypto een munt bedacht door nerds, gemaakt door nerds en voor nerds.
    Crypto is inderdaad de toekomst, vandaar dat honderden banken zich ook in deze wereld hebben gestort(vele zullen volgen). Wat gebeurd er vandaag de dag met het crimineel geld? Crypto is inderdaad (nog) geen oplossing voor de witwaspraktijken, het probleem wat betreft witwaspraktijken blijft bestaan zoals het vandaag de dag bestaat. Alhoewel, crypto is nog in volle ontwikkeling er wordt aan dit probleem gewerkt. Uit al de cryptos die vandaag de dag leven zullen er maar enkele overblijven. In de lange termijn wordt weerlicht ook jij ermee geconfronteerd, dus wees voorbereidt.

    Mensen die geen internet hebben kunnen ook (bijna) niks in het hedendaagse systeem. Crypto is juist een makkelijkere toepassing, je hebt bijvoorbeeld nu een coin die OmiseGO heet. Deze takelt het probleem wat betreft de complexiteit van het gebruik van de blockchain. Net zoals vele andere cryptos. Maar kom op, bij alle banken dien je bekend te zijn met het internet..

    Facebook, Instagram en Snapchat is zeker ook bedacht door nerds, gemaakt door nerds en voor nerds haha.. Je hoeft de techniek niet te begrijpen om ergens gebruik van te maken.
    Andere gebruiker.