1. #316
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Gains are gains,

  2. #317
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Vanaf volgende week kan je in bitcoin futures handelen. Dat kan zomaar de ondergang van de bitcoin gaan betekenen. Deze futures gaan veel Cowboys aantrekken die Short speculeren op de coin. Het is nog koffiedik kijken wat er gaat gebeuren, ben benieuwd.

  3. #318
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Vanaf volgende week kan je in bitcoin futures handelen. Dat kan zomaar de ondergang van de bitcoin gaan betekenen. Deze futures gaan veel Cowboys aantrekken die Short speculeren op de coin. Het is nog koffiedik kijken wat er gaat gebeuren, ben benieuwd.
    short gaan op een valuta of bitcoin kan je geld opleveren maar je kan ook veel verliezen en met de stijgende percentage( van 50% tot 100% in een maand tijd ga je veel geld kunnen verliezen.
    weet je wat short gaan precies betekend?

  4. #319
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Wat vinden jullie van de IOTA waar alle grote bedrijven in meedoen nu?

  5. #320
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    short gaan op een valuta of bitcoin kan je geld opleveren maar je kan ook veel verliezen en met de stijgende percentage( van 50% tot 100% in een maand tijd ga je veel geld kunnen verliezen.
    weet je wat short gaan precies betekend?
    Ik heb geen verstand van futures, of short gaan. Ik weet wel dat veel professioneele handelaren, die wel weten wat ze doen, speculeren op een prijsdaling van een waarde om zodoende bakken met geld te kunnen verdienen. Tijdens de kredietcrisis waren de short cowboys en de hedgefondsen de winnaars van de crisis. Zodra ze enigszins ruiken dat de Bitcoin in een neerwaardse trend terechtkomt dan zullen deze cowboys massaal short gaan, hetgeen betekent dat de coin in een verdere negatieve spiraal terechtkomt. Deze grote fondsen kennen geen ethiek of moraal. Alles draait om geld verdienen en speculeren met miljoenen. Programma tegenlicht heeft ooit na de kredietcrisis hier een programma aan besteed. Zeer interessant.

  6. #321
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ik heb geen verstand van futures, of short gaan. Ik weet wel dat veel professioneele handelaren, die wel weten wat ze doen, speculeren op een prijsdaling van een waarde om zodoende bakken met geld te kunnen verdienen. Tijdens de kredietcrisis waren de short cowboys en de hedgefondsen de winnaars van de crisis. Zodra ze enigszins ruiken dat de Bitcoin in een neerwaardse trend terechtkomt dan zullen deze cowboys massaal short gaan, hetgeen betekent dat de coin in een verdere negatieve spiraal terechtkomt. Deze grote fondsen kennen geen ethiek of moraal. Alles draait om geld verdienen en speculeren met miljoenen. Programma tegenlicht heeft ooit na de kredietcrisis hier een programma aan besteed. Zeer interessant.
    Long positie: Bij een long positie worden effecten gekocht waarbij de positie zichtbaar is in de portefeuille. Dit kunnen aandelen zijn, of callopties, et cetera. Dus ook putopties, terwijl daarmee een positie wordt aangegaan waarbij u verwacht dat de onderliggende waarde gaat dalen.
    Short positie: Bij een short positie worden effecten verkocht waarbij de positie zichtbaar is in de portefeuille. Dit noemt men schrijven of short selling. U verkoopt iets wat u niet heeft. Wanneer u geen dekking heeft voor de onderliggende waarde, behalve in geld, noemt men dit naked short selling. Is er wel dekking, zoals bij de aandelen met een geschreven calloptie, dan heet het short selling.

    Long gaan: Long gaan betekent dat de belegger er vanuit gaat dat de koersen gaan stijgen, en hierop een positie inneemt.
    Short gaan: Short gaan betekent dat de belegger er vanuit gaat dat de koersen gaan dalen, en hierop wordt een positie ingenomen.

    Bull: een belegger die uitgaat van een stijging
    Bear: een belegger die uitgaat van een daling

  7. #322
    MVC Lid

    Reacties
    4
    10-12-2017

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    dit is balen jongen ik had nu ruim anderhalve ton kunnen hebben als ik ze niet had verkocht afgelopen jun 2017
    btc is nu ruim 13 k per stuk pfff
    zit er weer over te denken om er weer 2 of 3 te kopen maar ben bang dat ze gaat knappen in jan 2018
    Toen ik dit topic en jouw post las dacht ik, op welk eiland zou hij nu zijn?
    .. en hier ben je dan

  8. #323
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Dumped all the bitcoins. Bought some litecoins.

  9. #324
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Wat vinden jullie van de IOTA waar alle grote bedrijven in meedoen nu?
    Ik heb IOTA's aangekocht. Wat betreft de samenwerking met Microsoft, Deutsche bank, Volkswagen etc. Die informatie klopt niet.

  10. #325
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    PM me om onze whatsapp groep te joinen.

    Volwassen mensen uiteraard.

  11. #326
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    PM me om onze whatsapp groep te joinen.

    Volwassen mensen uiteraard.
    Pump and dump groep wella?

  12. #327
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Pump and dump groep wella?
    Vanalles

  13. #328
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Vanalles
    Doen jullie een beetje aan stock trading, of alleen crypto?

  14. #329
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Doen jullie een beetje aan stock trading, of alleen crypto?

    Ik persoonlijk enkel crypto

  15. #330
    Verbannen

    Reacties
    566
    16-10-2007

    Vandaag is alles naar boven geknalt !

    Litecoin maar liefst 53% gestegen

    Bijna alle coins zijn verdubbeld

    Er kwam nieuws naar buiten dat bepaalde banken met bitcoin technologie gaan werken, waaronder Barclays

    https://coinmarketcap.com/