1. #301
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    je krijgt 3% erbij
    Als je via mijn link aanmeld krijg je 3% sws, als je de promocode DAY1 invoert krijg je nogmaals 10%. De 20% krijg je automatisch als je vandaag je tokens aanschaft.
    Andere gebruiker.

  2. #302
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    beste,

    ik wil graag Ripple kopen. Wie kan me ajb de juiste richting ophelpen.

    Ik heb zojuist de hardware ledger wallet aangeschaft.

    Nu is het de bedoeling dat ik via een exchange/website ripple koop. Het liefst via banktransactie..dus geen creditcard..

    maar hoe zit het nu dan met de wallet? moet ik nu ik een hardware wallet heb alsnog een online wallet aanmaken waar ik de
    ripple laat storten..of hoeft dit nu niet meer?

    indien ik toch wel nog een online wallet nodig heb.. welke wallet raden jullie aan?

    Van Gatehub lees ik rare verhalen dat men hun ripples niet weg konden krijgen daar...zogenaamd ''te weinig saldo'' terwijl er genoeg op stond.

    wie wil me ajb helpen..wil namelijk met spoed kopen.

    de bedoeling is om Ripple te kopen en voor lange termijn te laten liggen..ik ga dus niet traden of wat dan ook.

    alvast bedankt.

  3. #303
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Als je via mijn link aanmeld krijg je 3% sws, als je de promocode DAY1 invoert krijg je nogmaals 10%. De 20% krijg je automatisch als je vandaag je tokens aanschaft.
    yep

    waar koop jij je andere coins? die zencash en ome en stratis als ik vragen mag.

  4. #304
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    beste,

    ik wil graag Ripple kopen. Wie kan me ajb de juiste richting ophelpen.

    Ik heb zojuist de hardware ledger wallet aangeschaft.

    Nu is het de bedoeling dat ik via een exchange/website ripple koop. Het liefst via banktransactie..dus geen creditcard..

    maar hoe zit het nu dan met de wallet? moet ik nu ik een hardware wallet heb alsnog een online wallet aanmaken waar ik de
    ripple laat storten..of hoeft dit nu niet meer?

    indien ik toch wel nog een online wallet nodig heb.. welke wallet raden jullie aan?

    Van Gatehub lees ik rare verhalen dat men hun ripples niet weg konden krijgen daar...zogenaamd ''te weinig saldo'' terwijl er genoeg op stond.

    wie wil me ajb helpen..wil namelijk met spoed kopen.

    de bedoeling is om Ripple te kopen en voor lange termijn te laten liggen..ik ga dus niet traden of wat dan ook.

    alvast bedankt.
    zodra je de handleiding hebt gevolgd die ledger op zijn site heeft doe je dit:
    het gaat hierbij om de legder wallet nano S.

    je sluit je hardware wallet aan middels usb
    je logt in met pincode, verder doe je niks.
    je gaat in CHROME naar de app van je ledger bitcoin of ledger etheruem of ledger litecoin
    wanneer je de app hebt geopend vraagt ie om op je hardware wallet de app te openen. (allebei de knopjes in te drukken)
    Vervolgens kies je in de app voor recieve (pijltje naar beneden. Daar staat je adres van je currency of in QR code of in IBAN(niet van je bank) of in Hex
    je keist 1 van deze uit.
    WAnneer je naar de website gaat waar je bitcoin/EHT/LTC gaat kopen voer je dat adres in.

    Het zelfde principe geld voor Ripple alleen moet je in de Ledger manager in de appstore de app van RIpple downloaden. Ik weet niet of die er is maar zo ja dan kun je m download om te gebruiken in je hardware wallet.

  5. #305
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Pas op met ICO's. Het meerendeel is een Scam. Veel mensen zijn opgelicht hierdoor.

  6. #306
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie

    Het zelfde principe geld voor Ripple alleen moet je in de Ledger manager in de appstore de app van RIpple downloaden. Ik weet niet of die er is maar zo ja dan kun je m download om te gebruiken in je hardware wallet.
    kan je aub dit laatste toelichten..

    dus ik open google chrome..en inderdaad ik wil graag Ripple kopen.. wat bedoel je met de app openen in chrome..is de app geen software programma op mijn laptop dan...die ik download uit de appstore...of is het een website aangezien je
    zegt open het in chrome..

  7. #307
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    kan je aub dit laatste toelichten..

    dus ik open google chrome..en inderdaad ik wil graag Ripple kopen.. wat bedoel je met de app openen in chrome..is de app geen software programma op mijn laptop dan...die ik download uit de appstore...of is het een website aangezien je
    zegt open het in chrome..
    je hebt gelijk, alleen de legder bitcoin/ethereum/litecoin app zijn te openen in CHROME.

    eerst deze afbeelding bekijken met de stappenplan
    http://i65.tinypic.com/2ez3gwj.jpg
    LEDGER MANAGER IN PLAY STORE te vinden.
    stap 1 is niet waar. alleen de drie bovenstaande coins hebben een app, voor zover ik weet, die alleen te openen is in chrome. de ripple app moet je downlaoden en installeren.


    Stap 5
    Deze link openen in CHROME
    https://www.ledgerwallet.com/apps/ripple
    of google naar 'ledger wallet ripple app'
    naar beneden scrollen, downloaden
    deze app word geinstalleerd op je computer en daarna openen.

    daarna navigeren in hardwarewallet en ripple app openen.
    Dan zie je in je computerscherm de applicatie geopend.

  8. #308
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Trouwens voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een goeie ICO. Aanstaande maandag is er een Lancering van een grote ICO project, wordt overal over gesproken. Je kan je tot zondag aanmelden, als je je aanmeld krijg je als je op dag 1 investeerd(maandag dus) minimaal 20% korting op je aankoop. Ze hebben een telegram community van bijna 8k(dat is veel voor een ICO project). De laatste ICO(Quantstamp) waar ik in heb geinvesteerd, is x5 gegaan zodra die de markt op ging. Meld je aan als je wat geld wilt maken:

    https://tokensale.ins.world/?ref=c91...738e56b92a0cc0

    Laat me maar weten als je meer info nodig hebt, op de hun site kan je hun White Paper lezen. In de White Paper staat alles tot de puntjes uitgelegt.
    Klinkt interessant. Ik ga aanmelden. Moet je etherium wallet hebben? Ik heb alleen bitrex en litebit.

  9. #309
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Sterfgevallen door hongersnood 17800 vandaag
    Sterfgevallen door vuil water 780000 dit jaar
    Geen normale drinkwater 780 miljoen mensen.

    Met de prijs van 1 bitcoin kan je in Pakistan/afghanistan 10 waterputten aan laten leggen die wel 10000 mensen van water voorzien..
    En het mooie gevoel dat je mensen blij kunt maken?? En je maakt een aanspraak op het paradijs??

    Nu lijkt het alsof mensen een wedstrijdje doen om hun geld te verspillen aan gokken. Mensen zijn angstig.
    Wordt het wat? Wie is betrouwbaar? Hoe koop je zo goedkoop mogelijk??Hoe bewaar je best?? En als het gehackt wordt??
    Al deze angsten bestaan al. Hoe meer bitcoins je werft des te hoger zullen de angsten worden.
    Als mensen paar duizend euro thuis hebben durven ze niet eens meer op reis te gaan. Als er wordt ingebroken??

    Geld dat binnenkomt door gokken zal niet voor plezier zorgen. Het gaat net zo snel weg als het binnenkomt. Over twee jaar zal bitcoin niet meer bestaan.

    Veel succes met werven van bitcoins.


    Nog een ding: Alleen Allah cc kan je met alles en voor altijd vertrouwen.
    Moge je Allah helpen.

  10. #310
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Sterfgevallen door hongersnood 17800 vandaag
    Sterfgevallen door vuil water 780000 dit jaar
    Geen normale drinkwater 780 miljoen mensen.

    Met de prijs van 1 bitcoin kan je in Pakistan/afghanistan 10 waterputten aan laten leggen die wel 10000 mensen van water voorzien..
    En het mooie gevoel dat je mensen blij kunt maken?? En je maakt een aanspraak op het paradijs??

    Nu lijkt het alsof mensen een wedstrijdje doen om hun geld te verspillen aan gokken. Mensen zijn angstig.
    Wordt het wat? Wie is betrouwbaar? Hoe koop je zo goedkoop mogelijk??Hoe bewaar je best?? En als het gehackt wordt??
    Al deze angsten bestaan al. Hoe meer bitcoins je werft des te hoger zullen de angsten worden.
    Als mensen paar duizend euro thuis hebben durven ze niet eens meer op reis te gaan. Als er wordt ingebroken??

    Geld dat binnenkomt door gokken zal niet voor plezier zorgen. Het gaat net zo snel weg als het binnenkomt. Over twee jaar zal bitcoin niet meer bestaan.

    Veel succes met werven van bitcoins.


    Nog een ding: Alleen Allah cc kan je met alles en voor altijd vertrouwen.
    Je hebt gelijk. Dat kun je allemaal met 1 bitcoin. Die lijn kun je doortrekken en dan geldt hetzelfde voor alle andere uitgaven in je leven.
    Sluit jezelf op in de kelder en kom niet meer buiten. Daar doe je misschien meer goeds mee dan slecht.

  11. #311
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Ik ga rijk worden
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  12. #312
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door horia20 Bekijk reactie
    Ik ga rijk worden
    want ? hoeveel coins heb je ;-)

  13. #313
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Buy buy buy.

  14. #314
    MVC Lid

    Reacties
    141
    24-09-2008

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    net stond de waarde op 2560 en heb me 10 bitcoins verkocht ik heb betaald 10* 450( gemiddeld) en nu is de uitbetaling 10x 2560

    nu in wat anders investeren iemand tips?
    dit is balen jongen ik had nu ruim anderhalve ton kunnen hebben als ik ze niet had verkocht afgelopen jun 2017
    btc is nu ruim 13 k per stuk pfff
    zit er weer over te denken om er weer 2 of 3 te kopen maar ben bang dat ze gaat knappen in jan 2018

  15. #315
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    dit is balen jongen ik had nu ruim anderhalve ton kunnen hebben als ik ze niet had verkocht afgelopen jun 2017
    btc is nu ruim 13 k per stuk pfff
    zit er weer over te denken om er weer 2 of 3 te kopen maar ben bang dat ze gaat knappen in jan 2018
    Je hebt een prima winst uitgecasht. Wees daar blij mee. Een winstmarge van 470% is niet niks.
    Andere gebruiker.