1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    13-11-2022

    Container naar Marokko

    Hi allemaal,
    Ik ben deze zomer een klein bedrijfje begonnen in Marokko. Het gaat best goed en ik wil graag uitbreiden. Hiervoor heb ik veel spullen uit Nederland nodig. Ik heb geen verstand van transport en heb via Google meerdere bedrijven gemaild omdat ik een bedrijf zoek dat een 40ft container bij mijn huis kan afleveren, we de container binnen een paar uur vullen en vervolgens het transport kan regelen, inclusief douaneformaliteiten en het vervoer naar Essaouira.
    Helaas heb ik in Nederland geen warehouse. Hierdoor willen de bedrijven die waar ik contact mee heb gehad ons niet helpen. Ik vroeg me af of iemand advies of tips heeft hoe ik toch containers naar Essaouira kan sturen.
    Shrukan!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    404
    06-05-2007

    Up

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    126
    20-06-2016

    Misschien kan ik je helpen ? Mag ik vragen om wat voor spullen het gaat ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2
    13-11-2022

    Citaat Geplaatst door Amsterdam2016 Bekijk reactie
    Misschien kan ik je helpen ? Mag ik vragen om wat voor spullen het gaat ?
    Hallo,

    Bedankt voor je reactie. Het gaat vooral om bouwmaterialen(hout, bouwsteigers, gereedschappen etc.) Het zou top zijn als je ons hiermee zou kunnen helpen.

  5. #5
    Volwaardig Lid

    Reacties
    670
    30-07-2022

    Citaat Geplaatst door GBM0810 Bekijk reactie
    Hi allemaal,
    Ik ben deze zomer een klein bedrijfje begonnen in Marokko. Het gaat best goed en ik wil graag uitbreiden. Hiervoor heb ik veel spullen uit Nederland nodig. Ik heb geen verstand van transport en heb via Google meerdere bedrijven gemaild omdat ik een bedrijf zoek dat een 40ft container bij mijn huis kan afleveren, we de container binnen een paar uur vullen en vervolgens het transport kan regelen, inclusief douaneformaliteiten en het vervoer naar Essaouira.
    Helaas heb ik in Nederland geen warehouse. Hierdoor willen de bedrijven die waar ik contact mee heb gehad ons niet helpen. Ik vroeg me af of iemand advies of tips heeft hoe ik toch containers naar Essaouira kan sturen.
    Shrukan!
    Laat je gegevens achter in me privé bericht. Transport en documentatie.
    Als tijgers vechten in een vallei, zit een slimme aap te kijken hoe het afloopt."

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door GBM0810 Bekijk reactie
    Hi allemaal,
    Ik ben deze zomer een klein bedrijfje begonnen in Marokko. Het gaat best goed en ik wil graag uitbreiden. Hiervoor heb ik veel spullen uit Nederland nodig. Ik heb geen verstand van transport en heb via Google meerdere bedrijven gemaild omdat ik een bedrijf zoek dat een 40ft container bij mijn huis kan afleveren, we de container binnen een paar uur vullen en vervolgens het transport kan regelen, inclusief douaneformaliteiten en het vervoer naar Essaouira.
    Helaas heb ik in Nederland geen warehouse. Hierdoor willen de bedrijven die waar ik contact mee heb gehad ons niet helpen. Ik vroeg me af of iemand advies of tips heeft hoe ik toch containers naar Essaouira kan sturen.
    Shrukan!


    Bro. Ik gebruik hem voor mijn auto’s.

    Hij denkt echt goed met je mee en waarschuwt je voor dingen die kunnen gebeuren.