1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Strijders, wanneer verwachten jullie weer een correctie? Wil weer inkopen.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  2. #122
    Verbannen

    Reacties
    91
    31-03-2015

    Kopen jullie ook litecoin of niet? En wat vinden jullie van digibyte?

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Dataman Bekijk reactie
    Kopen jullie ook litecoin of niet? En wat vinden jullie van digibyte?
    Ik denk dat er betere coins zijn met meer potentie dan LTC. LTC is het wel waard, alleen ik persoonlijk zou beter voor stratis en sc gaan.
    Andere gebruiker.

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    91
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Ik denk dat er betere coins zijn met meer potentie dan LTC. LTC is het wel waard, alleen ik persoonlijk zou beter voor stratis en sc gaan.
    broeder koop je het via tussen handelaren in of via anders?

  5. #125
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Ik denk dat er betere coins zijn met meer potentie dan LTC. LTC is het wel waard, alleen ik persoonlijk zou beter voor stratis en sc gaan.
    dit is echt 101 things what speculators would say


    Guys wel ff wakker zijn hea, als ik zeg ik vind een hp laptop geweldig en heb een geweldige ervaring ermee wilt niet zeggen dat je ze over een kam kan scheren.
    Dus hetzelfde geldt voor mensen die coin x geweldig vinden, vooral zonder beredenering.
    Doe zelf je onderzoek and be safe
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    dit is echt 101 things what speculators would say


    Guys wel ff wakker zijn hea, als ik zeg ik vind een hp laptop geweldig en heb een geweldige ervaring ermee wilt niet zeggen dat je ze over een kam kan scheren.
    Dus hetzelfde geldt voor mensen die coin x geweldig vinden, vooral zonder beredenering.
    Doe zelf je onderzoek and be safe
    Ik geef aan wat ik persoonlijk beter zou vinden. Wat een ander doet is aan hun, ik heb mijn onderzoek gedaan en ben tot een bepaalde conclusie gekomen. Dit deel ik hier, niet meer en niet minder.

    En speculeren is trouwens 95% van de crypto markt. Niemand kan op zwart op wit zeggen welke richting een bepaalde coin op gaat, we moeten het doen met wat zwakke analyses en her en der wat trends spotten.
    Andere gebruiker.

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Dataman Bekijk reactie
    broeder koop je het via tussen handelaren in of via anders?
    Ik koop mijn BTC overal en nergens in en de altcoins koop ik altijd op Poloniex.com of Bittrex.com. Dit zijn één van de bekendere exchange sites.
    Andere gebruiker.

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    141
    24-09-2008

    ik ga me aanmelden op bij lynx wie doet hier al zaken?
    https://www.lynx.nl/infoaanvraag-aan...FQaNGwodjrAMxw

  9. #129
    Oude man

    Reacties
    832
    16-07-2001

    ik zit vol in de coins maar ben bang dat er een correctie gaat komen. zal ik de helft verkopen zodat ik ze goedkoper kan terug kopen?
    Pas op voor trollen

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Aliplus Bekijk reactie
    ik zit vol in de coins maar ben bang dat er een correctie gaat komen. zal ik de helft verkopen zodat ik ze goedkoper kan terug kopen?
    Welke coins heb je?
    Andere gebruiker.

  11. #131
    Oude man

    Reacties
    832
    16-07-2001

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Welke coins heb je?
    NLG en DGB, Doge
    Pas op voor trollen

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Aliplus Bekijk reactie
    NLG en DGB, Doge
    NLG ken ik niet goed genoeg. Zijn Nederlandse Developers zie ik, grappig om te zien. DGB zou ik nog even bij je houden, 9 & 10 juni is er een evenement waar ze grote investeerders aan de haak kunnen slaan. Ik zou tot dan even wachten, misschien vliegt het nog even wat omhoog.
    Andere gebruiker.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    337
    07-05-2007

    NLG stijgt nu goed... afgelopen 24u bijna 5%.

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    NLG ken ik niet goed genoeg. Zijn Nederlandse Developers zie ik, grappig om te zien. DGB zou ik nog even bij je houden, 9 & 10 juni is er een evenement waar ze grote investeerders aan de haak kunnen slaan. Ik zou tot dan even wachten, misschien vliegt het nog even wat omhoog.
    Dus dgb inkopen hhhhhhh ik wacht op laatste verificatie. Id is goed. Bank doet nog stoer. 2 transacties gemaakt. 1e via telefoon. Is niet goedgekeurd. 2e via pc. Gisteren gedaan. Insha Allah is die goed.

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    .

  15. #135
    Verbannen

    Reacties
    91
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    Dus dgb inkopen hhhhhhh ik wacht op laatste verificatie. Id is goed. Bank doet nog stoer. 2 transacties gemaakt. 1e via telefoon. Is niet goedgekeurd. 2e via pc. Gisteren gedaan. Insha Allah is die goed.

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    waar koop je ze?