1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    ik gebruik op dit moment bittrex maar zodra ik een hardware wallet heb ga ik het niet meer op exchange websites zetten alleen hetgene wat ik kan traden.
    .

    Hoe maak je zo een wallet aan?

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-05-2017

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    .

    Hoe maak je zo een wallet aan?
    Een hardware wallet koop je aan, zodoende worden de private keys offline bewaard.
    Een voorbeeld hiervan is de ledgerwallet.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door frmmrc Bekijk reactie
    Een hardware wallet koop je aan, zodoende worden de private keys offline bewaard.
    Een voorbeeld hiervan is de ledgerwallet.
    Waar kan je zo'n ledgerwallet kopen?
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-05-2017

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Waar kan je zo'n ledgerwallet kopen?
    https://www.ledgerwallet.com

  5. #110
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door frmmrc Bekijk reactie
    Een hardware wallet koop je aan, zodoende worden de private keys offline bewaard.
    Een voorbeeld hiervan is de ledgerwallet.
    heb je heel goed gezegd!

    Wat ik daaraan kan toevoegen is dat naast dat de private keys offline staan zijn ze op de stick opgeslagen en heb je nooit toegang tot die keys.
    Stel je pc heeft een virus die zoekt naar bitcoins enzo dan zou die virus er niet bij komen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    29
    13-12-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    heb je heel goed gezegd!

    Wat ik daaraan kan toevoegen is dat naast dat de private keys offline staan zijn ze op de stick opgeslagen en heb je nooit toegang tot die keys.
    Stel je pc heeft een virus die zoekt naar bitcoins enzo dan zou die virus er niet bij komen
    Dus als zo een virus het aantast, ben je dan je geld kwijt?

  7. #112
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Dus als zo een virus het aantast, ben je dan je geld kwijt?
    Nee met zo'n hardware wallet kan je het gebruiken zelfs op computers die virussen hebben, want de sleutels naar je kluis zijn verborgen voor de buitenwereld.
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  8. #113

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    141
    24-09-2008

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    net stond de waarde op 2560 en heb me 10 bitcoins verkocht ik heb betaald 10* 450( gemiddeld) en nu is de uitbetaling 10x 2560

    nu in wat anders investeren iemand tips?

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    net stond de waarde op 2560 en heb me 10 bitcoins verkocht ik heb betaald 10* 450( gemiddeld) en nu is de uitbetaling 10x 2560

    nu in wat anders investeren iemand tips?
    Stratis! Hij is momenteel $10, wordt verwacht dat hij voor 2018 over de $40 zal zijn. Siacoin is ook veel belovend. Ethereum is ook nog altijd de investering waard uiteraard.
    Andere gebruiker.

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Stratis! Hij is momenteel $10, wordt verwacht dat hij voor 2018 over de $40 zal zijn. Siacoin is ook veel belovend. Ethereum is ook nog altijd de investering waard uiteraard.
    Ik heb een aantal accounts gemaakt. Maar ik kan nergens gewoon letterlijk betalen zodat ik crypto kan kopen.... Hoe doen jullie dit?

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    .

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    Ik heb een aantal accounts gemaakt. Maar ik kan nergens gewoon letterlijk betalen zodat ik crypto kan kopen.... Hoe doen jullie dit?

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    Waar heb je accounts aangemaakt?

    Je moet een account aanmaken op coinbase.com, alle verificaties voltooien(kan even duren). Als je alles hebt afgerond kan je geld overmaken op de rekening in je coinbase account met de juiste vermelding. Hun controleren je betaling en na 1-2 dagen staat je geld op je rekening. In coinbase kan je dan BTC kopen met het geld dat je gestort hebt. Dit is vaak direct beschikbaar voor je.

    Zodra je je BTC hebt, kan je die naar een andere BTC adres sturen(in jou geval je Poloniex account adres). Je verzending wordt verwerkt en na 1 dag heb je je BTC op je poloniex account. Hier kan je 100de verschillende crypto valuta's kopen en verkopen.

    Voor meer details PM me maar. Hier zit echt geld in, deze hele markt is in volle stijging en is de toekomst.
    Andere gebruiker.

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Waar heb je accounts aangemaakt?

    Je moet een account aanmaken op coinbase.com, alle verificaties voltooien(kan even duren). Als je alles hebt afgerond kan je geld overmaken op de rekening in je coinbase account met de juiste vermelding. Hun controleren je betaling en na 1-2 dagen staat je geld op je rekening. In coinbase kan je dan BTC kopen met het geld dat je gestort hebt. Dit is vaak direct beschikbaar voor je.

    Zodra je je BTC hebt, kan je die naar een andere BTC adres sturen(in jou geval je Poloniex account adres). Je verzending wordt verwerkt en na 1 dag heb je je BTC op je poloniex account. Hier kan je 100de verschillende crypto valuta's kopen en verkopen.

    Voor meer details PM me maar. Hier zit echt geld in, deze hele markt is in volle stijging en is de toekomst.
    Ben nu bezig met het verifiëren. Moet 24 u wachten ivm id controle dat niet wou werken. Snap m nu. Shokran.

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    .

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    Ben nu bezig met het verifiëren. Moet 24 u wachten ivm id controle dat niet wou werken. Snap m nu. Shokran.

    Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk
    Mezjen je moet even beetje verdiepen in crypto currency, dan weet je hoe en wat.
    Andere gebruiker.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    1.645
    23-03-2011

    Citaat Geplaatst door just_me_boy Bekijk reactie
    net stond de waarde op 2560 en heb me 10 bitcoins verkocht ik heb betaald 10* 450( gemiddeld) en nu is de uitbetaling 10x 2560

    nu in wat anders investeren iemand tips?
    lisk,xrp litecoin eth
    gewoon keus
    Lets start building some hurting bombs!