+ Reageer
Pagina 46 van 52 EersteEerste ... 21 36 44 45 46 47 48 ... LaatsteLaatste
676 tot 690 van 771
    Ik weet het.

Reacties
    374
    04-09-2016

Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Hij staat nu op Etherdelta op 8,33 dollar. Als je hem op dag 1 had gekocht kon je hem hebben voor 0,90 dollarcent. Maandag komt hij oas op de grotere Exchanges hitBTC, OKEx en nog een paar. Ze zijn ook nog in gesprek met Binance en Bittrex.

Wie was meegegaan in deze? Had namelijk een paar refs vanuit hier.
    Ja, ik was toen ook ingestapt door jouw tip!
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

Pauca Sed Matura

Reacties
    2.657
    20-10-2015

Nooit verwacht dat Marokkaanse dames ook in coins zouden traden

MVC Lid

Reacties
    538
    24-09-2016

gratis tip

https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum-gold/

$0,400623 USD (166.36%)
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    1.232
    14-06-2004

Hij staat nu op Etherdelta op 8,33 dollar. Als je hem op dag 1 had gekocht kon je hem hebben voor 0,90 dollarcent. Maandag komt hij oas op de grotere Exchanges hitBTC, OKEx en nog een paar. Ze zijn ook nog in gesprek met Binance en Bittrex.

Ik heb de tokensale gemist.

Is het nog aan te raden deze maandag binnen te halen?

Ik kijk er al zolang naar uit...

MVC Lid

Reacties
    163
    04-01-2013

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    gratis tip

https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum-gold/

$0,400623 USD (166.36%)
    waar kan je het kopen ?

Pauca Sed Matura

Reacties
    2.657
    20-10-2015

Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    Want op welk ander gebied liggen hun interesses wel volgens jou? Je opmerking komt nogal denigrerend over. Ik ging vroeger gewoon rustig minen, hoef je geen jongen voor te zijn.
    Snapchat, Instagram, make-up, de laatste fashiontrends en roddels. Neem een kijkje op een doorsnee social media platform wat veel bezocht is door Marokkaanse dames. Ze hebben het over het algemeen dan niet over de laatste AMD drivers om je hashrate op te krikken hoor.

Waarom zou dat denigrerend overkomen? Je bent gewoon onderdeel van een hele kleine minority als je vroeger zat te minen. Het zou alleen denigrerend zijn als jij als miner je beter voelt dan de eerstgenoemde groep. Dus is dat zo?

00

Reacties
    928
    19-09-2010

Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Nooit verwacht dat Marokkaanse dames ook in coins zouden traden
    Ik had ook nooit verwacht dat Marokkaanse jongens zich bezig hielden met coins. Dacht namelijk dat jullie alleen interesses hadden in het dealen van drugs en uitkering. Wel grappig, dat het voornamelijk Aziatische en blanke mannen zijn die coins creëren.

Amazigh

Reacties
    33
    13-09-2016

shots fired

MVC Lid

Reacties
    309
    24-04-2017

INS komt niet op ED. Dat is niet bevestigd.

00

Reacties
    928
    19-09-2010

Onzin. De meiden met wie ik studeer en de meiden uit m'n vriendengroep houden zich daar totaal niet mee bezig. Hun interesses liggen ergens anders, dus je generaliseert gewoon. En de gemiddelde Marokkaanse jongen praat al helemaal NIET over AMD-drivers, zoals in de FB-groep 'Marokkanen bijeen' of zo. Ik kan ook zeggen dat de doorsnee Marokkaanse jongen op straat hangt, op technologisch gebied nog net de PS weet aan te zetten en constant achter meisjes aanzit, maar dat geldt niet voor een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen en daarmee zou ik de ambitieuze Marokkaanse man teniet doen.

Maar volgens jou houden Marokkaanse vrouwen zich bezig met "snapchat, instagram, make-up, fashiontrends, roddels". Als je het mij vraagt klinkt dat niet ambitieus en meer als een hobby, natuurlijk met uitzondering van de vrouwen die in de modewereld zitten en er echt iets mee bereiken. However, Marokkaanse vrouwen houden zich niet alleen met zulke dingen bezig. Het betekent zeker niet dat ik me beter voel dan deze meiden.

Het komt eerder over alsof jij je als Marokkaanse man beter voelt dan de Marokkaanse vrouw omdat jij je bezighoudt met iets dat wél veel oplevert. Terwijl heel veel vrouwen precies hetzelfde doen. Dat is jammer. Dus probeer het vooral niet op mij af te schuiven. Ik kom juist op voor de Marokkaanse vrouw. Marokkaanse vrouwen zijn geen make-up-poppen zonder ambities. Als jij zo vooruitstrevend zou zijn, zou je ook zeker nooit zo'n conclusie willen trekken.

Jij hebt gesproken zuster! In vergelijking met andere mannen, stellen Marokkaanse mannen niet zo veel voor!

00

Reacties
    928
    19-09-2010

Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Snapchat, Instagram, make-up, de laatste fashiontrends en roddels. Neem een kijkje op een doorsnee social media platform wat veel bezocht is door Marokkaanse dames. Ze hebben het over het algemeen dan niet over de laatste AMD drivers om je hashrate op te krikken hoor.

Waarom zou dat denigrerend overkomen? Je bent gewoon onderdeel van een hele kleine minority als je vroeger zat te minen. Het zou alleen denigrerend zijn als jij als miner je beter voelt dan de eerstgenoemde groep. Dus is dat zo?
    Dit soort platformen worden door vrouwen van alle etniciteiten bezocht.

Pauca Sed Matura

Reacties
    2.657
    20-10-2015

Onzin. De meiden met wie ik studeer en de meiden uit m'n vriendengroep houden zich daar totaal niet mee bezig. Hun interesses liggen ergens anders, dus je generaliseert gewoon. En de gemiddelde Marokkaanse jongen praat al helemaal NIET over AMD-drivers, zoals in de FB-groep 'Marokkanen bijeen' of zo. Ik kan ook zeggen dat de doorsnee Marokkaanse jongen op straat hangt, op technologisch gebied nog net de PS weet aan te zetten en constant achter meisjes aanzit, maar dat geldt niet voor een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen en daarmee zou ik de ambitieuze Marokkaanse man teniet doen.

Maar volgens jou houden Marokkaanse vrouwen zich bezig met "snapchat, instagram, make-up, fashiontrends, roddels". Als je het mij vraagt klinkt dat niet ambitieus en meer als een hobby, natuurlijk met uitzondering van de vrouwen die in de modewereld zitten en er echt iets mee bereiken. However, Marokkaanse vrouwen houden zich niet alleen met zulke dingen bezig. En het betekent zeker niet dat ik me beter voel dan deze meiden.

Het komt eerder over alsof jij je als Marokkaanse man beter voelt dan de Marokkaanse vrouw omdat jij je bezighoudt met iets dat wél veel oplevert. Terwijl heel veel vrouwen precies hetzelfde doen. Dat is jammer. Dus probeer het vooral niet op mij af te schuiven. Ik kom juist op voor de Marokkaanse vrouw. Marokkaanse vrouwen zijn geen make-up-poppen zonder ambities. Als jij zo vooruitstrevend zou zijn, zou je ook zeker nooit zo'n conclusie willen trekken.
    Ik heb je reactie gelezen en zal hier vanavond op terugkomen insha Allaah. Je hebt zeker een aantal goede punten.

Amazigh

Reacties
    33
    13-09-2016

wat een gezeik allemaal om niks

MVC Lid

Reacties
    3.232
    13-10-2013

Citaat Geplaatst door Marroquino2.0 Bekijk reactie
    wat een gezeik allemaal om niks
    Echt he.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    60
    06-11-2017

Ga lekker prive joh...aangezien jullie aandacht zoeken van elkaar..