1. #631
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Nooit verwacht dat Marokkaanse dames ook in coins zouden traden
    Ik had ook nooit verwacht dat Marokkaanse jongens zich bezig hielden met coins. Dacht namelijk dat jullie alleen interesses hadden in het dealen van drugs en uitkering. Wel grappig, dat het voornamelijk Aziatische en blanke mannen zijn die coins creëren.

  2. #632
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Hij staat nu op Etherdelta op 8,33 dollar. Als je hem op dag 1 had gekocht kon je hem hebben voor 0,90 dollarcent. Maandag komt hij oas op de grotere Exchanges hitBTC, OKEx en nog een paar. Ze zijn ook nog in gesprek met Binance en Bittrex.

    Wie was meegegaan in deze? Had namelijk een paar refs vanuit hier.
    INS komt niet op ED. Dat is niet bevestigd.

  3. #633
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    Onzin. De meiden met wie ik studeer en de meiden uit m'n vriendengroep houden zich daar totaal niet mee bezig. Hun interesses liggen ergens anders, dus je generaliseert gewoon. En de gemiddelde Marokkaanse jongen praat al helemaal NIET over AMD-drivers, zoals in de FB-groep 'Marokkanen bijeen' of zo. Ik kan ook zeggen dat de doorsnee Marokkaanse jongen op straat hangt, op technologisch gebied nog net de PS weet aan te zetten en constant achter meisjes aanzit, maar dat geldt niet voor een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen en daarmee zou ik de ambitieuze Marokkaanse man teniet doen.


    Maar volgens jou houden Marokkaanse vrouwen zich bezig met "snapchat, instagram, make-up, fashiontrends, roddels". Als je het mij vraagt klinkt dat niet ambitieus en meer als een hobby, natuurlijk met uitzondering van de vrouwen die in de modewereld zitten en er echt iets mee bereiken. However, Marokkaanse vrouwen houden zich niet alleen met zulke dingen bezig. Het betekent zeker niet dat ik me beter voel dan deze meiden.

    Het komt eerder over alsof jij je als Marokkaanse man beter voelt dan de Marokkaanse vrouw omdat jij je bezighoudt met iets dat wél veel oplevert. Terwijl heel veel vrouwen precies hetzelfde doen. Dat is jammer. Dus probeer het vooral niet op mij af te schuiven. Ik kom juist op voor de Marokkaanse vrouw. Marokkaanse vrouwen zijn geen make-up-poppen zonder ambities. Als jij zo vooruitstrevend zou zijn, zou je ook zeker nooit zo'n conclusie willen trekken.

    Jij hebt gesproken zuster! In vergelijking met andere mannen, stellen Marokkaanse mannen niet zo veel voor!

  4. #634
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Snapchat, Instagram, make-up, de laatste fashiontrends en roddels. Neem een kijkje op een doorsnee social media platform wat veel bezocht is door Marokkaanse dames. Ze hebben het over het algemeen dan niet over de laatste AMD drivers om je hashrate op te krikken hoor.

    Waarom zou dat denigrerend overkomen? Je bent gewoon onderdeel van een hele kleine minority als je vroeger zat te minen. Het zou alleen denigrerend zijn als jij als miner je beter voelt dan de eerstgenoemde groep. Dus is dat zo?
    Dit soort platformen worden door vrouwen van alle etniciteiten bezocht.

  5. #635
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    Onzin. De meiden met wie ik studeer en de meiden uit m'n vriendengroep houden zich daar totaal niet mee bezig. Hun interesses liggen ergens anders, dus je generaliseert gewoon. En de gemiddelde Marokkaanse jongen praat al helemaal NIET over AMD-drivers, zoals in de FB-groep 'Marokkanen bijeen' of zo. Ik kan ook zeggen dat de doorsnee Marokkaanse jongen op straat hangt, op technologisch gebied nog net de PS weet aan te zetten en constant achter meisjes aanzit, maar dat geldt niet voor een groot gedeelte van de Marokkaanse mannen en daarmee zou ik de ambitieuze Marokkaanse man teniet doen.


    Maar volgens jou houden Marokkaanse vrouwen zich bezig met "snapchat, instagram, make-up, fashiontrends, roddels". Als je het mij vraagt klinkt dat niet ambitieus en meer als een hobby, natuurlijk met uitzondering van de vrouwen die in de modewereld zitten en er echt iets mee bereiken. However, Marokkaanse vrouwen houden zich niet alleen met zulke dingen bezig. En het betekent zeker niet dat ik me beter voel dan deze meiden.

    Het komt eerder over alsof jij je als Marokkaanse man beter voelt dan de Marokkaanse vrouw omdat jij je bezighoudt met iets dat wél veel oplevert. Terwijl heel veel vrouwen precies hetzelfde doen. Dat is jammer. Dus probeer het vooral niet op mij af te schuiven. Ik kom juist op voor de Marokkaanse vrouw. Marokkaanse vrouwen zijn geen make-up-poppen zonder ambities. Als jij zo vooruitstrevend zou zijn, zou je ook zeker nooit zo'n conclusie willen trekken.
    Ik heb je reactie gelezen en zal hier vanavond op terugkomen insha Allaah. Je hebt zeker een aantal goede punten.

  6. #636
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Marroquino2.0 Bekijk reactie
    wat een gezeik allemaal om niks
    Echt he.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #637
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Ga lekker prive joh...aangezien jullie aandacht zoeken van elkaar..

  8. #638
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    In shaa Allah.

    Waarom beledig je anderen zomaar? Allahie ye7sen 3awn. Als je allergisch bent voor discussie, moet je maar niet op een forum komen. Niemand hier zoekt aandacht op een anoniem forum, behalve jij klaarblijkelijk.
    Deze topic gaat over crypto...niet over emancipatie of feminisme..DAAROM!!

  9. #639
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Deze topic gaat over crypto...niet over emancipatie of feminisme..DAAROM!!
    Houd jij je maar bezig met coins die door Aziaten en Europeanen zijn gecreëerd!

  10. #640
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Ga lekker prive joh...aangezien jullie aandacht zoeken van elkaar..
    We might.

  11. #641
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    ADA staat op punt te vertrekken. Hou hem in de gaten. Staat nu op $0,80
    Andere gebruiker.

  12. #642
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    ADA staat op punt te vertrekken. Hou hem in de gaten. Staat nu op $0,80
    Wat is de reden ervan?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #643
    MVC Lid

    Reacties
    121
    17-04-2016

    Welke munt is goed om te kopen op dit moment?

  14. #644
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Wat is de reden ervan?
    In Q2 gaan ze de sidechains implementeren. Verwacht wordt dat er een run up komt voordat de implementatie gaat plaatsvinden.

    Cardano’s ultimate goal is to be a single, decentralized application that handles all your financial needs.

    And it uses Ouroboros, its internally developed protocol, for proof of stake consensus. The layered and modular design allows for fast transactions and numerous features.

    Ouroboros also includes a mechanism for secure voting, enabling on-chain governance.

    For funding, Cardano includes a decentralized trust fund. And for interoperability, it will be implementing sidechains. (A sidechain is a separate blockchain attached to the parent blockchain.)

    It will go live in its next roadmap phase in the second quarter of 2018. There’s going to be a run-up in Cardano before it goes live, so let’s get in today.
    Andere gebruiker.

  15. #645
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Binance tweet net dat ze INS hebben gelist! Deze gaat naar de maan
    Andere gebruiker.