+ Reageer
Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 18 ... LaatsteLaatste
226 tot 240 van 279
    ENERGY

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Grond kopen vergelijken met bitcoins beleggingen????

Meen je deze? Hahahahahahaha

Beleggen is iets anders dan investeren er zit een dunne scheidingslijn maar die lijn is er. Feitelijke eigendomsrecht hebben op iets is iets anders dan fictieve waarde hebben in zelfverzonnen papers en coins. Dat laatste maakt het risico per def al groter want grond is een tastbare schaarste en bitcoins zijn gecreerde schaarste en met gecreerde schaarste ben je een slaaf van momentfluctuaties ipv tastbare schaarste die je daadwerkelijk in eigen bezit hebt. Grond en bv goud leveren over het algemeen gegarandeert redement op niet bitcoins hoor. Bitcoins is net als gokken. Spelen voor lucht als een idioot en hopen op dikke winsten of naar huis gaan met gezichtsverlies en als je safe speelt ben je gewoon een ei die hetzelfde bedrag in die wachttijd jaren met eigen hand kunt genereren via je normale route

Aitwayager

Reacties
    58
    20-02-2007

Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Je hoeft het ook niet op de persoon te spelen want dat lukt je toch niet

Rendement vs risico. Ik heb het ook over de risco kant die duidelijk onderbelicht is in dit sprookjesverhaal van positieve bitcoin verhalen. Nu moet ik zeggen dat jij er nog enige nuance in brengt maar ik kijk naar het overall beeld van deze topic en die is hilarisch. De prenetie bestaat dat het bij voorbaat een goede investering is terwijl in realiteit maar weinigen de echte goede vruchten ervan plukken (kosten vs invest vs rendement vs tijd)

Dat jij ervoor kiest om vooral het redementsverhaal aan te halen be my guest. Ik zeg alleen er zit gewoon een gigantische keerzijde aan. Alles kan tegenwoordig, maar kunnen zoals jij beweert over bitcoins staat niet gelijk aan garantie. Jij spreekt over gegarandeerd redement. Dat is er niet. Je kunt ook het schip ingaan doordat er foutieve informatie wordt verspreid of dat er een kunstmatige fluctuatie wordt gecreerd.

En bovendien check de baas economen eens even die noemen dit gewoon niet meer dan de zoveelste bubbel waarbij vooral de first movers profiteren dus ja mag ik ook even iets anders aanhalen dan opgeklopte slagroom verhaaltjes?
    Ik begrijp jouw punt, maar in jouw reacties ontbreekt de nuance. Het kan best kloppen dat de sfeer in dit topic is dat je makkelijk veel geld kunt verdienen. Dat is inderdaad onzin. Maar daar ging het mij niet om. Mij gaat het erom dat je de plank misslaat als je termen gebruikt zoals "moeite doen voor paar tientjes" of "opgeklopte slagroom verhaaltjes". Dat is dan weer het andere uiterste. Het is echt geen onzin, ik wil je met alle liefde laten zien hoe ik er geld aan heb verdiend.

Je kunt fors geld verdienen met bitcoins, maar daar staat een vrij hoog risico tegenover (maar persoonlijk denk ik dat je - zeker op korte termijn - onmogelijk kunt verliezen. Maar dat is maar een mening, objectief gezien is het risico vrij hoog). Einde van de discussie, er is verder niets over op te merken behalve dat. Jij doet precies wat jij anderen verwijt: de nuance ontbreekt!!
    A wise man told me don't argue with fools
    Cause people from a distance can't tell who is who

Aitwayager

Reacties
    58
    20-02-2007

Grond kopen vergelijken met bitcoins beleggingen????

Meen je deze? Hahahahahahaha

Beleggen is iets anders dan investeren er zit een dunne scheidingslijn maar die lijn is er. Feitelijke eigendomsrecht hebben op iets is iets anders dan fictieve waarde hebben in zelfverzonnen papers en coins. Dat laatste maakt het risico per def al groter want grond is een tastbare schaarste en bitcoins zijn gecreerde schaarste en met gecreerde schaarste ben je een slaaf van momentfluctuaties ipv tastbare schaarste die je daadwerkelijk in eigen bezit hebt. Grond en bv goud leveren over het algemeen gegarandeert redement op niet bitcoins hoor. Bitcoins is net als gokken. Spelen voor lucht als een idioot en hopen op dikke winsten of naar huis gaan met gezichtsverlies en als je safe speelt ben je gewoon een ei die hetzelfde bedrag in die wachttijd jaren met eigen hand kunt genereren via je normale route
    Het is wel te vergelijken met het kopen van grond als investering. Het principe is gelijk, je kunt hoogstens discussiëren over de risico's en het rendement. Uit het tweede deel maak ik tot slot op dat je niet veel kaas hebt gegeten van crypto. Het is de toekomst, ik heb ergens hier een dik boek erover liggen, aanrader om te lezen. Crypto is een revolutie. Betekent niet automatisch dat je er rijk van wordt overigens.

Over je laatste zin: ook daar sla je de plank mis. Als je safe speelt, dan gebeurt er nooit wat, dat geldt voor iedere investering. Het veiligste is op de bank laten, maar wat gebeurt daar dan mee? Niks, inflatie + vermogenrendementsheffing > rente. Rendement en risico zijn communicerende vaten.

ENERGY

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Op je 1ste reactie. Ik deed dat ook expres slimmerd. Om een evenwel zo ongenuanceerd tegenbeeld te presenteren alleen had ik juist van jou geen reactie verwacht maar die andere slimmerikken die ik al niet geloof op hoe ze het sprookje neerzetten.

Ik kan heel genuanceerd zijn maak je daarover maar geen zorgen en ook geld verdienen is mij niet vreemd heb een fijne degree en inkomen op eerlijke wijze verdiend maar met alles in t leven geldt inzet of afwegen op voor een ieder aanvaardbaar risico.

Bovendien is een topic als deze veel interessanter als er concretere voorbeelden en afwegingen worden gemaakt ipv wat hier gebeurd en daarmee heb ik alles gezegd

Voor de rest vind ik deze hele fitna site niet zo heel interessant. Het zijn vaak mensen met een grote bek maar weinig echtheid/inhoud/realisatiesucces en dat gaf ik even terug aan ze ;-)

ENERGY

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Citaat Geplaatst door Nerdje85 Bekijk reactie
    Het is wel te vergelijken met het kopen van grond als investering. Het principe is gelijk, je kunt hoogstens discussiëren over de risico's en het rendement. Uit het tweede deel maak ik tot slot op dat je niet veel kaas hebt gegeten van crypto. Het is de toekomst, ik heb ergens hier een dik boek erover liggen, aanrader om te lezen. Crypto is een revolutie. Betekent niet automatisch dat je er rijk van wordt overigens.

Over je laatste zin: ook daar sla je de plank mis. Als je safe speelt, dan gebeurt er nooit wat, dat geldt voor iedere investering. Het veiligste is op de bank laten, maar wat gebeurt daar dan mee? Niks, inflatie + vermogenrendementsheffing > rente. Rendement en risico zijn communicerende vaten.
    Je ijlt grond kopen is geen vergelijking met bitcoins beleggen in risico degree. Les 1 in economie. Punt. Succes met jullie bitcoin bubbel.

Aitwayager

Reacties
    58
    20-02-2007

Je ijlt grond kopen is geen vergelijking met bitcoins beleggen in risico degree. Les 1 in economie. Punt. Succes met jullie bitcoin bubbel.
    Ok, man. Lees een boek, is mijn tip. Mijn laatste tip, want ik reageer niet meer op je. peace out!

ENERGY

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Lees zelf een boek! Of beter volg een hele studie zoals ik iam out!

Ottoman Caliphate

Reacties
    474
    12-03-2016

Die ladyluck is zwaar retard check alleen haar ondertekening
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

spaart profielbezoek

Reacties
    925
    22-06-2011

Wat een discussies hier allemaal! Maar zolang er kennis wordt vergaard vind ik het allemaal prima!

Be safe guys, er zijn heel veel bitcoins,ethers,xrps,dashcoins etc verloren door mensen die hun crypto's niet veilig bewaren.
    Je bent je eigen bank. Dus heb je een virus op je computer en steelt het je coins ben je alles kwijt en kun je niks doen, hetzelfde geld voor het niet goed beveiligen van je private keys van internet of andere publiek bereikbare plaatsen.
    Vragen over computers,website,apps,smartphones of iets anders? Ik help graag, pm me maar

KLIK HIER! http://marokko.chat installeer de app!

..

Reacties
    2.360
    20-10-2015

Wacht tot ETH 400 is, en sell.

Graag gedaan.
    Pauca sed matura

ENERGY

Reacties
    1.208
    29-03-2017

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Die ladyluck is zwaar retard check alleen haar ondertekening
    Kijk deze wild bemoeien als een chick omdat ik lak heb aan wisselgeld stik erin stupid.

MVC Lid

Reacties
    20
    13-12-2011

Die bitcoin is wel hard gegaan, dacht dat ie op €2500 was blijven steken.heb nu wel spijt dat ik het niet aan heb gedurfd. wie had allemaal gekocht en winsten gemaakt?

MVC Lid

Reacties
    6
    07-05-2017

Bitcoin blijft verder stijgen in aanloop naar 2 hard forks, bitcoin gold en SegWit2x.

Hoe verstandig is het om alles wat je hebt in bitcoins te stoppen?
    https://nos.nl/artikel/2198956-hoe-v...e-stoppen.html

..

Reacties
    2.360
    20-10-2015

Citaat Geplaatst door Muslima83 Bekijk reactie
    Die bitcoin is wel hard gegaan, dacht dat ie op €2500 was blijven steken.heb nu wel spijt dat ik het niet aan heb gedurfd. wie had allemaal gekocht en winsten gemaakt?
    Investeer nooit wat je niet kwijt kunt.
    Pauca sed matura

Verbannen

Reacties
    454
    24-09-2016

bitcoin kent geen deflatie de euro wel
    bankbiljetten kun je bijdrukken zodat het minder waard wordt

maximale omloop van bitcoin is vastgesteld op 21 miljoen dus komt niks meer bij

waarde gaat stijgen wanneer o.a. china het gaat doorvoeren als echt betaal systeem als dit zo blijft de bitcoin in omloop en wordt het alleen nog meer waard best ziek

Stap nu over!