1. #3796
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja he! En slim.
    Veel mensen keken me scheef aan toen ik 4jr terug al begonnen was met inkopen. Maar nu denken ze wel slim want hoef me daar geen zorgen meer over te maken. Want stel je gaat trouwen dan heb je dubbele kosten en je moet je huis inrichten, uitzetkoopjes inslaan en sparen voor de bruiloft

  2. #3797
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Veel mensen keken me scheef aan toen ik 4jr terug al begonnen was met inkopen. Maar nu denken ze wel slim want hoef me daar geen zorgen meer over te maken. Want stel je gaat trouwen dan heb je dubbele kosten en je moet je huis inrichten, uitzetkoopjes inslaan en sparen voor de bruiloft
    Precies en nu woon ik toch nog thuis en kan ik het me veroorloven dure spulletjes voor mijn huis te halen.

    Had je echt alles al voor je trouwde?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #3798
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Precies en nu woon ik toch nog thuis en kan ik het me veroorloven dure spulletjes voor mijn huis te halen.

    Had je echt alles al voor je trouwde?
    Ik had de spulletjes voor de keuken etc. En toen we verloofd waren heeft mijn man de grote dingen gehaald. Maar de kleine spulletjes kosten ook veel geld.

  4. #3799
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Ik had de spulletjes voor de keuken etc. En toen we verloofd waren heeft mijn man de grote dingen gehaald. Maar de kleine spulletjes kosten ook veel geld.
    Aha, de grote dingen heeft hij dus gehaald? Wat versta je onder grote dingen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #3800
    MVC Lid

    Reacties
    39
    04-02-2012

    Heey ladies,

    Mijn vriend komt als goed is volgende maand mn hand vragen.. Maar nou vraag ik me af waar moet ik meee beginnen kwa inkopen? En hoe weet ik of de kwaliteit van de spullen goed is etc.? Ik heb er namelijk 0 verstand van haha.

  6. #3801
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2014

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Geen dank meid! Was vandaag toevallig in de Action en zag de set weer. Heb er 1 voor mijn moeder gehaald en zie weinig verschil met die van Xenos behalve dat die randen wat breder zijn, maar dat boeit niet..

    Ja idd! Zou mooi meegenomen zijn

    Hoe ver zijn jullie allemaal?
    Wij moeten nog behoorlijk wat spullen, hoewel mijn aanstaande al op zichzelf woont. Bijna alles moet vervangen of nog aangeschaft worden
    Oh wat goed en las verderop dat je ook niet aan uitzet hebt gedaan, me neither
    Nu denk ik wel, had ik dat maar alsnog gedaan, wij hebben pas een huisje dus moeten van alles nog halen.
    En ook ik trouw op 25 april in shaa Allah, dus dat wordt krapjes.

    Ik zal maar gauw naar de action gaan en dat servies inslaan, hebben we tenminste iets om uit te eten haha.

    En andere tips qua inkopen zijn meer dan welkom ladies, shokran bezafff!!


  7. #3802
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2014

    Citaat Geplaatst door SlipperVoorJou Bekijk reactie
    Ik heb een 52 delige set gekocht van Sola € 35,00.
    Wat goedkoop zeg! En waar kon je dit koopje vinden?

  8. #3803
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2014

    En dames die al van tevoren met de uitzet zijn begonnen, echt goed!!
    Ik raad het nu echt iedereen aan, dat is echt een last minder

  9. #3804
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    1.790
    29-05-2008

    MVC Premium MVC Premium

  10. #3805
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door Madame2014 Bekijk reactie
    Oh wat goed en las verderop dat je ook niet aan uitzet hebt gedaan, me neither
    Nu denk ik wel, had ik dat maar alsnog gedaan, wij hebben pas een huisje dus moeten van alles nog halen.
    En ook ik trouw op 25 april in shaa Allah, dus dat wordt krapjes.

    Ik zal maar gauw naar de action gaan en dat servies inslaan, hebben we tenminste iets om uit te eten haha.

    En andere tips qua inkopen zijn meer dan welkom ladies, shokran bezafff!!

    Toevallig, ik trouw ook op 25 april

    Ja idd, gewoon de basisdingetjes halen. Heb je zo gedaan in 1 dag hoor, dus een uitzet is niet noodzakelijk.
    Voordeel bij mij was dat hij wel al een poos op zichzelf heeft dus de basis is er wel al.

    Tips heb ik niet, zou gewoon de hoognodige dingen kopen samen en zodra je er zelf woont de kamers in delen oppakken, soort van projecten. Doe ik ook, zal beginnen met de woonkamer, vervolgens de slaapkamer en zo verder..

    Zijn de zenuwen er al, nog precies 6 weken voor ons

  11. #3806
    al hamdoelilah

    Reacties
    9.659
    06-10-2007

    Voeg mij toe op Facebook voor mooi hand gemaakt Marokkaanse aardewerken en lampen en huis decoraties! Ook salontafels en nog veel meer!!


    Ik hanteer top prijzen!!




    Le grand bazar

  12. #3807
    al hamdoelilah

    Reacties
    9.659
    06-10-2007

    Le bazar oriental

    Groothandel in Marokkaanse huis decoratie en meubilair

    Binnen kort voor particulieren in Nederland!

    Tajines
    Borden
    Schalen
    Kommen
    Kruiden potjes
    Hanglampen
    Henna lampen
    Lantarens
    Theelicht houders
    Asbakken
    Geurbranders
    Mozaïek tafels
    Salon en eettafels
    Water fonteinen
    Enz enz

    VOOR TOPPPP PRIJZEN!!!

    Voor foto's en meer informatie Like de pagina

    www.Facebook.nl/Le.Grand.Bazar.Oriental

    Groetjes!

  13. #3808
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2014

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Toevallig, ik trouw ook op 25 april

    Ja idd, gewoon de basisdingetjes halen. Heb je zo gedaan in 1 dag hoor, dus een uitzet is niet noodzakelijk.
    Voordeel bij mij was dat hij wel al een poos op zichzelf heeft dus de basis is er wel al.

    Tips heb ik niet, zou gewoon de hoognodige dingen kopen samen en zodra je er zelf woont de kamers in delen oppakken, soort van projecten. Doe ik ook, zal beginnen met de woonkamer, vervolgens de slaapkamer en zo verder..

    Zijn de zenuwen er al, nog precies 6 weken voor ons
    Ja echt toevallig! Allahie kemel belkhair .

    Precies! De belangrijkste dingen die hebben we gelukkig al, en tegen die tijd ga ik ook maar aan projecten beginnen haha.
    Lijkt me wel leuk, dan kun je op je gemakje kopen wat je wilt en alles inrichten in shaa Allah.

    Ik ben best druk dus die zenuwen die krijgen geen kans haha. Hoe zit het bij jou? Nu inmiddels nog maar 4 weken

  14. #3809
    al hamdoelilah

    Reacties
    9.659
    06-10-2007

    https://m.facebook.com/Le.Grand.Bazar.Oriental

    Voor leuke handgemaakte Marokkaanse decoraties en meer

    Like en deel!!!

    Groetjes.

  15. #3810
    Vaderskindje

    Reacties
    1.777
    20-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Vandaag bij de v en d dagactie. Bk pannenset 7 delig voor 160 euro

    http://m.vd.nl/wonen/koken/pannen/pa...elig/g20327786

    Anas Ibn Malik zei :''Als ik ooit in mijn leven zou roddelen, dan zou ik roddelen over mijn ouders''. Zij hebben meer recht op de beloning van zijn goede daden, die naar zijn ouders gaat, omdat hij over ze roddelde.