1. #3781
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door Madame2014 Bekijk reactie
    Salam lieve dames, zelf ben ik nog op zoek naar een simpele bestekset of anders bestek met goede kwaliteit maar niet te prijzig.
    Ik kan helaas niet echt wat vinden dus tips zijn welkom.

    Ook vraag ik me af waar je niet al te prijzig een starters serviesset kunt halen.

    Alvast bedankt voor de info .

    Groetjes
    Ik heb bij Xenos voor 39 euro een 16-delige serviesset gekocht. Hij was in de aanbieding want normaal kost de set 49 euro. Later zag ik dat Action een soortgelijke set heeft voor 27/28 euro.

    Een maand of twee geleden heb ik een 24-delige bestekset van het merk Ernesto gekocht bij Lidl, voor 18 euro.
    Mijn schoonzus heeft dezelfde set en is er erg tevreden over. Ik heb spijt dat ik geen twee pakken gehaald heb

  2. #3782
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2014

    Oh ja die sets kwam ik nog tegen maar helaas niet met korting. En de Action heb ik niet gekeken, maar dat zal ik dan gauw doen , super bedankt voor de tip

    Zo dat was dan wel echt een koopje, bsahtkoum . Hopelijk komt er gauw weer zo een actie, dan kunnen we er beide gebruik van maken in shaa Allah

  3. #3783
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door Madame2014 Bekijk reactie
    Oh ja die sets kwam ik nog tegen maar helaas niet met korting. En de Action heb ik niet gekeken, maar dat zal ik dan gauw doen , super bedankt voor de tip

    Zo dat was dan wel echt een koopje, bsahtkoum . Hopelijk komt er gauw weer zo een actie, dan kunnen we er beide gebruik van maken in shaa Allah
    Geen dank meid! Was vandaag toevallig in de Action en zag de set weer. Heb er 1 voor mijn moeder gehaald en zie weinig verschil met die van Xenos behalve dat die randen wat breder zijn, maar dat boeit niet..

    Ja idd! Zou mooi meegenomen zijn

    Hoe ver zijn jullie allemaal?
    Wij moeten nog behoorlijk wat spullen, hoewel mijn aanstaande al op zichzelf woont. Bijna alles moet vervangen of nog aangeschaft worden

  4. #3784
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Geen dank meid! Was vandaag toevallig in de Action en zag de set weer. Heb er 1 voor mijn moeder gehaald en zie weinig verschil met die van Xenos behalve dat die randen wat breder zijn, maar dat boeit niet..

    Ja idd! Zou mooi meegenomen zijn

    Hoe ver zijn jullie allemaal?
    Wij moeten nog behoorlijk wat spullen, hoewel mijn aanstaande al op zichzelf woont. Bijna alles moet vervangen of nog aangeschaft worden
    Wat moet je allemaal nog halen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #3785
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    1.790
    29-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Madame2014 Bekijk reactie
    Salam lieve dames, zelf ben ik nog op zoek naar een simpele bestekset of anders bestek met goede kwaliteit maar niet te prijzig.
    Ik kan helaas niet echt wat vinden dus tips zijn welkom.

    Ook vraag ik me af waar je niet al te prijzig een starters serviesset kunt halen.

    Alvast bedankt voor de info .

    Groetjes
    Ik heb een 52 delige set gekocht van Sola € 35,00.

  6. #3786
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Wat moet je allemaal nog halen?
    Pff veel, waar moet ik beginnen?
    Klerenkast, schoenenkast, andere woonkamermeubels, andere bankstel, gordijnen en lampen (er hangen wel tijdelijke maar vind ze niet mooi), servies etc. Hij woont al 3 jaar op zichzelf en heeft haast alles maar het is niet mijn smaak, dus wil alles veranderen.

    Enige complete is de keuken omdat het een inbouw is en de washok op zolder haha:

  7. #3787
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Pff veel, waar moet ik beginnen?
    Klerenkast, schoenenkast, andere woonkamermeubels, andere bankstel, gordijnen en lampen (er hangen wel tijdelijke maar vind ze niet mooi), servies etc. Hij woont al 3 jaar op zichzelf en heeft haast alles maar het is niet mijn smaak, dus wil alles veranderen.

    Enige complete is de keuken omdat het een inbouw is en de washok op zolder haha:
    Hahaha, helemaal van nul beginnen dus? Ook pannen, servies en borden? Of laat je die er wel staan.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #3788
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahaha, helemaal van nul beginnen dus? Ook pannen, servies en borden? Of laat je die er wel staan.
    Nee dat ook weer niet Pannen en servies hebben we laatst allemaal nieuw gehaald. Heb die van hem idd weggedaan. Hij had alle soorten en kleuren, niets wat bij elkaar past

    Meubels zijn hoogslans wit, in principe nog nieuw want hij gebruikt ze amper. Maar vind hooglans en witte meubels echt ugly
    Klerenkast is ook zo goed als nieuw alleen best klein, wij vrouwen hebben nu eenmaal een grote kast nodig haha.

    Maar komt goed inshAllah. Telkens in delen een kamer aanpakken tot het naar wens is

    Hoe staat het met jullie huisje?

  9. #3789
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Nee dat ook weer niet Pannen en servies hebben we laatst allemaal nieuw gehaald. Heb die van hem idd weggedaan. Hij had alle soorten en kleuren, niets wat bij elkaar past

    Meubels zijn hoogslans wit, in principe nog nieuw want hij gebruikt ze amper. Maar vind hooglans en witte meubels echt ugly
    Klerenkast is ook zo goed als nieuw alleen best klein, wij vrouwen hebben nu eenmaal een grote kast nodig haha.

    Maar komt goed inshAllah. Telkens in delen een kamer aanpakken tot het naar wens is

    Hoe staat het met jullie huisje?
    Hahaha geweldig! Vind hoogglans ook niks. Wil je alles vervangen hebben voor je er gaat wonen of kan dat ook gewoon tijdens het huwelijk?

    Ik ben nog niet verloofd, maar heb voor mezelf al een hele uitzet. Moet alleen nog tv, wasmachine, koelkast, kamer, kast en woonmeubelen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #3790
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahaha geweldig! Vind hoogglans ook niks. Wil je alles vervangen hebben voor je er gaat wonen of kan dat ook gewoon tijdens het huwelijk?

    Ik ben nog niet verloofd, maar heb voor mezelf al een hele uitzet. Moet alleen nog tv, wasmachine, koelkast, kamer, kast en woonmeubelen.
    Oh nee gewoon erna hoor. Heeft geen haast. De bruiloft is 25 april al. Doen het gewoon rustig in delen, eerst de woonkamer en slaapkamer aanpakken en dan de rest. Wil wel voor de ramadan alles af hebben

    Ah zo! Netjes hoor. Heb zelf niet aan een uitzet gedaan.
    Wel al een hubby?

  11. #3791
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Oh nee gewoon erna hoor. Heeft geen haast. De bruiloft is 25 april al. Doen het gewoon rustig in delen, eerst de woonkamer en slaapkamer aanpakken en dan de rest. Wil wel voor de ramadan alles af hebben

    Ah zo! Netjes hoor. Heb zelf niet aan een uitzet gedaan.
    Wel al een hubby?
    Oh das ook al bijna! Wordt snel aan het werk gaan.

    Ja, al wel een liefde/vriendje.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #3792
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oh das ook al bijna! Wordt snel aan het werk gaan.

    Ja, al wel een liefde/vriendje.
    Leuk, Allahikemelbighair inshAllah..
    Wat vinden je ouders ervan dat je al huisspullen hebt etc? Mijn ouders zouden echt denken huh, wat mot dat?!

  13. #3793
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Leuk, Allahikemelbighair inshAllah..
    Wat vinden je ouders ervan dat je al huisspullen hebt etc? Mijn ouders zouden echt denken huh, wat mot dat?!
    Verstandig en slim. Ik investeer mijn geld in nuttige dingen en dat juichen ze alleen maar toe. Scheelt later als ik op mezelf ga of ga trouwen enorm in geld.

    Amien. Heyda me7ek!!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #3794
    MVC Lid

    Reacties
    75
    27-02-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Verstandig en slim. Ik investeer mijn geld in nuttige dingen en dat juichen ze alleen maar toe. Scheelt later als ik op mezelf ga of ga trouwen enorm in geld.

    Amien. Heyda me7ek!!
    Haha oke, mooi Handig inderdaad.

  15. #3795
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Parel92 Bekijk reactie
    Haha oke, mooi Handig inderdaad.
    Ja he! En slim.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'