1. #3736
    MVC Lid

    Reacties
    7
    06-01-2015

    Borden/glazenset, handdoeken, gastendoekjes, kandelaren, spiegel, Marokkaans dienblad, bestek en heeeeeeeeel veeeeeeell
    lingerie

    Ik heb vast nog veel meer ingekocht maar dat is allemaal opgeborgen en inmiddels vergeten.

  2. #3737
    MVC Lid

    Reacties
    61
    11-10-2014

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Heel knap meiden tbarkallah hlikom jullie kopen dingne in die ik nu nog niet thuis heb of nu pas koop

    Je hebt niet veel nodig hoor in het begin en met je huis ben je altijd bezog als ben je 30 jaar getrouwd

    Ik wil echt van alles hebben. Mijn man en ik hebben gezamenlijke vrienden en we komen regelmatig bij elkaar over de vloer. Daarnaast vind ik het fijn om voor mensen te koken etc.. heerlijk ontspannen.
    Elhamdoullilah 3ala koli 7aal

  3. #3738
    MVC Lid

    Reacties
    216
    19-12-2014

    We hebben vandaag een wasdroger en vaatwasser aangeschaft.
    Als het goed is komen vrijdag de woonkamermeubels binnen, kan niet wachten

    Hoe ver zijn jullie?

  4. #3739
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    This chick

    De grote spullen zoals bed banksrel tv meubel salon tafel eettafel
    Tv koelkast gasfornuis magnetron tostiaparaat koffiezet aparaat gordijnen in heel het huis lampen wat servies en wat bestek en glazen meer niet

    Lees hier ma sha allah zelfs decoratie en frustels wat je nodig hebt is d ebasis als je er woont ga je zat alles veranderen
    Ik heb in bijna 2 jaar huwelijk 2 verachillende servkes en bestek aangeschaft raak er op uitgekeken en zeker wel 5 keer me decoratie handoeken ook ensovoort
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #3740
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door ZoeteDrop Bekijk reactie
    We hebben vandaag een wasdroger en vaatwasser aangeschaft.
    Als het goed is komen vrijdag de woonkamermeubels binnen, kan niet wachten

    Hoe ver zijn jullie?
    wij hebben afgelopen week onze boxspring en hoekbank binnen gekregen. Tv-meubel en salontafel is ook gemonteerd. Het huis ziet er nu eindelijk goed uit haha.

    Vaatwasser, koelkast en gasfornuis hadden we al gekregen van een familielid. Dat staat nu ook in de keuken.

  6. #3741
    MVC Lid

    Reacties
    216
    19-12-2014

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    wij hebben afgelopen week onze boxspring en hoekbank binnen gekregen. Tv-meubel en salontafel is ook gemonteerd. Het huis ziet er nu eindelijk goed uit haha.

    Vaatwasser, koelkast en gasfornuis hadden we al gekregen van een familielid. Dat staat nu ook in de keuken.
    Ah kei lief, besaha. Dat zijn nog eens cadeaus en scheelt jullie weer
    Vaatwasser zit bij ons al in de keuken zelf (maar moesten we kiezen bij woningbouw en iets meer bij betalen vanwege de kleur) Koelkast hebben we maar gewoon een tijdelijke, omdat hij er toen alleen woonde. Is opzich een leuke en goede koelkast maar wil 'm in dezelfde kleur (rvs) als het fornuis die we laatst gekocht hebben. Tijdelijk, omdat met die btw vrije dagen we een nieuwe gaan halen. Dan halen we ook gelijk een tv. Hij heeft er al een maar die is best klein, dus die mag de andere kamer in die fungeert als studie/werkkamer. Kan ik onder t huiswerken toch m'n series kijken

    Ja kan me goed voorstellen. Onze woonkamer meubels hebben we nog niet binnen, dus het ziet er nog erg kaal uit

  7. #3742
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    hoelang van te voren hadden jullie een huisje? wij trouwen in augustus inshAllah en willen rond maart april huisje gaan kijken en huren.. we gaan particulier doen dus dan is het veel borg betalen, maar dan heb je wel snel een huisje..
    21-10-2009

  8. #3743
    Mister_Naoufal (L)

    Reacties
    243
    02-04-2014

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    hoelang van te voren hadden jullie een huisje? wij trouwen in augustus inshAllah en willen rond maart april huisje gaan kijken en huren.. we gaan particulier doen dus dan is het veel borg betalen, maar dan heb je wel snel een huisje..
    Hoe werkt dat particulier?
    " Als Allah jou wil zegenen met goede dingen, is er niemand die dat kan tegenhouden… Zelfs al zouden alle wereldbewoners helpen om dit tegen te werken.
    En als Allah jou wilt beproeven, is er niemand die het kan beletten… Zelfs al zouden alle wereldbewoners je bijstaan. Ghair Insha’ Allah! "

  9. #3744
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mrs.Naoufal Bekijk reactie
    Hoe werkt dat particulier?
    je hebt verschillende makelaars, die bieden huizen aan en daar kan je dan een bezichting voor plannen. als de huur bv 600 euro is, betaal je vaak dubbele aan borg. dus 1200 euro aan borg en 600 euro aan huur. dit betaal je gelijk, dus 1800 in 1x, daarna maandelijks gwn de huur en als je weggaat en niks kapot is krijg je de 1200 terug.. wij gaan in belgie wonen, komen beide uit nl.. dus moeten wel particulier!
    21-10-2009

  10. #3745
    Vaderskindje

    Reacties
    1.777
    20-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Leuk zeg om te lezen hoever jullie allemaal zijn. Wij zitten nog in de verf. De deuren zijn deze week geverfd. We willen een muur plaaten tussen de woonkamer en keuken en dan kan er geverfd worden eindelijkm verven gebeurd in 1 dag van zolder tot beneden muren en plafond. En dan kunnen we eindelijk aan de gang met inrichten en inkopen. Keuken hebben we al uitgekozen en moet besteld worden bij de woningbouw. En tussendoor het regelen vd bruiloft. We doen alles door elkaar! Wil t zsm achter de rug hebben zeg. Echt drukke tijden. Ik trouw 2 mei in shaa Allah.

    Moge Allah subhanahoe wa ta3ala het voor een ieder vergemakkelijken. Ameen!

    Anas Ibn Malik zei :''Als ik ooit in mijn leven zou roddelen, dan zou ik roddelen over mijn ouders''. Zij hebben meer recht op de beloning van zijn goede daden, die naar zijn ouders gaat, omdat hij over ze roddelde.


  11. #3746
    MVC Lid

    Reacties
    61
    11-10-2014

    ik trouw eind volgende maand en heb het huis nog niet ingericht. Alles zit nog in dozen maar ik ben te lui om alles uit te pakken, telkens komt er wat tussen. Ik heb het geluk dat ik geen bruiloft ga geven, hoef bijna niks te regelen behalve een etentje met familie, thats it.
    Elhamdoullilah 3ala koli 7aal

  12. #3747
    MVC Lid

    Reacties
    160
    21-11-2014

    Het is inderdaad leuk om te lezen hoe ver jullie al zijn met jullie huis. In ons huis zijn we nog bezig met alles stukadoren. En mijn man doet het allemaal zelf omdat het zijn baan is. En overal door het huis moeten er decor plafons komen met alle sfeerverlichting en spotlight. Dat neemt net veel tijd allemaal in beslag. Ik hoop maar dat het huis klaar zal zijn voordat we gaan trouwen. Hihi. Ik ben ook aan het wachten op de btw dagen bij de mediamarkt.

    Elghair insha Allah lieve dames.
    Trouwen met de liefde van mijn leven.

  13. #3748
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Weet iemand al wanneer de btw vrije dagen zullen zijn bij de mediamarkt?

  14. #3749
    Onbereikbaar

    Reacties
    1.527
    04-02-2006

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Weet iemand al wanneer de btw vrije dagen zullen zijn bij de mediamarkt?
    Als het goed is rond woensdag 28 januari (maar zou het wel even in de gaten houden)

  15. #3750
    Zachtaardig

    Reacties
    1.338
    02-03-2011

    Hello lady's!! Ik ben opzoek naar een wasmachine. Welke hebben jullie (op het oog ) ? Welke is goed ?

    Typfoud