1. #3511
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Zijnvrouwtje15 Bekijk reactie
    Ooh ja wij hebben onze meubels bij decor wonen, ze hebben leuke spullen en voor beginners ook geen extreme dure prijzen en kwalitatief dan andere winkels.. We hebben alles daarvandaan (slaapkamer, bank, woonkamerset)
    Daar heb ik toevallig vandaag onze hoekbank en boxspring vandaan gehaald vandaag.

  2. #3512
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Hoe lang hebben jullie er in totaal over gedaan om alles in te richten?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #3513
    MVC Lid

    Reacties
    1.645
    13-11-2008

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Ik ben vandaag geslaagd heb een mooie antraciet kleurige hoekbank gekocht en een zwarte boxspring
    Bsaha! Wat waren de prijzen daar voor hoekbanken ongeveer?

  4. #3514
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sherazade_ Bekijk reactie
    Bsaha! Wat waren de prijzen daar voor hoekbanken ongeveer?
    De mijne was 700 euro. Je hebt ze vanaf 600 euro. Maar ligt maar net aan wat je wil. Ik heb korting gehad omdat ik ook boxspring heb gekocht.

  5. #3515
    MVC Lid

    Reacties
    593
    05-11-2013

    Citaat Geplaatst door N_Voorschoten Bekijk reactie
    sorry dat ik het moet zeggen maar jij gaat zwaar spijt krijgen van seats en sofas. het zijn de grootste oplichters die er zijn. als je naar revieuws gaat googlen dan kom je alleen maar negatieve reactie's tegen. wij hebben ook een bank bij hen gekocht met lounge. hij begon na 1 maand al te pluizen. terwijl ik 1 van de duurste stoffen had uitgekozen. we hebben hem terug gebracht en gebruik gemaakt van de garantie. hij zou binnen 12 weken opnieuw worden bekleed. 12 weken later hadden wij nog steeds geen bank terug en hebben we maar gebeld. steeds zouden ze terug bellen en deden ze dat niet. op een gegeven moment is mijn man er heen gegaan en heeft daar herrie geschopt. toen gingen ze uitzoeken wat de status was van de bank en ze konden hem niet eens vinden. uiteindelijk hebben ze besloten om ons een nieuw zelfde bank te geven. deze begon na een paar dagen al te pluizen. ze lokken je met lage prijen en als je eenmaal daar bent dan kom je op een heel hoog bedrag uit, door de knopen op de achterzakken van mijn spijkerbroeken blijf ik wel eens aan de bank wast zitten en trek ik zo een touwtje mee van het stof. ik wil je niet laten schrikken maar omdat ik lees dat jij een groot huis hebt en veel moet investeren wil ik je behoeden. het is echt goed bedoeld.

    voor hoogglans kan je bij de leenbakker terecht of bij jysk,ik hou persoonlijk niet van leenbakker meubels. bij de haco kan je mooie betaalbare meubels kopen. ik heb voor 1000 euro een eettafel, salontafel,wandmeubel,boekenkast en tv meubel gekocht. ik vind het zelf goedkoop. ze zijn ook van hoog kwaliteit en erg mooi.

    ik heb whitwash laminaat in mijn huis. eerste keer gezien bij de praxis voor 13,95 per m2. een paar dagen later kregen we een folder bij de leenbakker met precies dezelfde laminaat. precies dezelfde naam en dikte in de actie voor 7 euro per m2. subhanllah. heel snel erheen gegaan en maar gehaald. scheelde ons ruim 1200 euro. als je laminaat koopt, kies voor minimaal 7 mm dikte en laat het lang genoeg uitlopen alvorens je de plinten gaat plaatsen, anders krijg je naden die te zien zijn en springt de vloer ergens in het midden in en krijg je bobbels.
    Lieve zuster wat verschrikkelijk dat je dit mee mocht maken. Ik heb ook de duurste stof genomen en heb 170 aanbetaald en de bank kost 1200 heb wel wat flink onderhandeld met hem. Wij zijn wel echt helemaal verliefd op de bank. Ik kon nergens zo'n mooie bank vinden als bij hun. Die bank was best heel lang als show room en het zag er prima uit. Daarom ook wilde ik het bestellen. Ben nu best wat bang geworden maar ze hebben zo veel klante en blijven maar klanten krijgen. Insha Allah zal alles goed komen.

    Is het nog wel gelukt met jou banken? Zou ik mogen vragen hoeveel je er kwijt aan was? Iemand had lere baken bij ze gekocht en ze hebben ze al zeven jaar en nog in perfecte staat. Zouden ze probleem hebben met alleen stof?
    Getrouwd.

  6. #3516
    MVC Lid

    Reacties
    593
    05-11-2013

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Laminaat is deze week voor €4,- by de leenbakker Subhanallah de laminaat die ik wil.
    Ze doen het elke keer weer in de aanbieding een twee weken geleden was het ook in de aanbieding.

    Dat is wel met alles zo heb ik gemerkt. De laatste weken hou ik bijna dagelijks de folder app bij en ik zie elke keer dat alle aanbiedingen telkens maar weer terug komen.
    Getrouwd.

  7. #3517
    MVC Lid

    Reacties
    593
    05-11-2013

    N_voorschoten
    ik heb inderdaad even Googeld en er zijn veel negatieve reacties over dat er banken zijn ingezakt van mensen.
    Nou ben ik best bang geworden of ik de bank wel zou moeten kopen of niet. Ik ben dol blij de bank heb nog geen 1x zo mooie bank gevonden en verheug me der erg op. Maar ik ben zo bang dat het ineens gaat inzaken of iets zoals alle klachten. Ik weet me ni echt geen raad meer.

    Je krijgt toch garantie voor als er iets gebeurd??

    Het gekke is wel dat het tientallen jaren al bestaat en wereldwijd. Als het zoveel gigantische klanten zijn dan zou het toch allang niet meer bestaan lijkt mij??
    Getrouwd.

  8. #3518
    MVC Lid

    Reacties
    315
    05-05-2014

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    Daar heb ik toevallig vandaag onze hoekbank en boxspring vandaan gehaald vandaag.
    haha subhan Allah toevallig ze hebben best mooie dingen he

  9. #3519
    MVC Lid

    Reacties
    432
    09-06-2014

    hoe gaat het met het inrichten ladiesss

    Our day 18102014


  10. #3520
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Zijnvrouwtje15 Bekijk reactie
    haha subhan Allah toevallig ze hebben best mooie dingen he
    ja hele mooie dingen. heb een antraciet kleurige bank zal vast mooi passen met de rest.
    Citaat Geplaatst door Bride_2014 Bekijk reactie
    hoe gaat het met het inrichten ladiesss
    Morgen krijgen we de sleutels van ons huisje en dan kan het beginnen

  11. #3521
    MVC Lid

    Reacties
    432
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door SweetLove- Bekijk reactie
    ja hele mooie dingen. heb een antraciet kleurige bank zal vast mooi passen met de rest.

    Morgen krijgen we de sleutels van ons huisje en dan kan het beginnen
    Insha allah! Heeel veeeeell succes haha en geniet er ook van

    Our day 18102014


  12. #3522
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Citaat Geplaatst door Bride_2014 Bekijk reactie
    Insha allah! Heeel veeeeell succes haha en geniet er ook van
    Dank je wel

  13. #3523
    Perfectioniste

    Reacties
    1.035
    04-12-2009

    Citaat Geplaatst door Steun Bekijk reactie
    N_voorschoten
    ik heb inderdaad even Googeld en er zijn veel negatieve reacties over dat er banken zijn ingezakt van mensen.
    Nou ben ik best bang geworden of ik de bank wel zou moeten kopen of niet. Ik ben dol blij de bank heb nog geen 1x zo mooie bank gevonden en verheug me der erg op. Maar ik ben zo bang dat het ineens gaat inzaken of iets zoals alle klachten. Ik weet me ni echt geen raad meer.

    Je krijgt toch garantie voor als er iets gebeurd??

    Het gekke is wel dat het tientallen jaren al bestaat en wereldwijd. Als het zoveel gigantische klanten zijn dan zou het toch allang niet meer bestaan lijkt mij??
    . Ik begrijp jouw zorg volkomen. Iedereen in mijn omgeving heeft zo een spijt wat bij heb te hebben gekocht. Ze bieden zulke lage prijzen waardoor mensen toch daar gaan kopen. Ik in ieder geval nooit meer. Mijn volgende bank koop ik bij montel inshallah. Je krijgt indd garantie .als je bank brengt dan houden zij hem daar 3 maanden wat ondertussen van hè garantie af gaat. Want als je hen terug krijgt krijg je de 3 maanden dat je bank niet hebt gebruikt niet terug of wordt de garantie voor die periode verlengd. Het is verloren tijd en ze houden de bank zo lang mogelijk zodat de garantie periode zo snel mogelijk afloopt. Ze nemen pas actie wanneer je tig keer belt. Het inzakken zal niet zou gebeuren denk ik maar verwacht wel dat die na een maand niet meer mooi is.


    Gezegend met twee prachtige dochters Al Hamdoulillah


  14. #3524
    MVC Lid

    Reacties
    41
    20-07-2014

    Dames iemand ervaring met een keramisch/inductie fornuis?
    Zo ja welke hebben jullie en is ie aan te raden?

  15. #3525
    MVC Lid

    Reacties
    593
    05-11-2013

    Citaat Geplaatst door N_Voorschoten Bekijk reactie
    . Ik begrijp jouw zorg volkomen. Iedereen in mijn omgeving heeft zo een spijt wat bij heb te hebben gekocht. Ze bieden zulke lage prijzen waardoor mensen toch daar gaan kopen. Ik in ieder geval nooit meer. Mijn volgende bank koop ik bij montel inshallah. Je krijgt indd garantie .als je bank brengt dan houden zij hem daar 3 maanden wat ondertussen van hè garantie af gaat. Want als je hen terug krijgt krijg je de 3 maanden dat je bank niet hebt gebruikt niet terug of wordt de garantie voor die periode verlengd. Het is verloren tijd en ze houden de bank zo lang mogelijk zodat de garantie periode zo snel mogelijk afloopt. Ze nemen pas actie wanneer je tig keer belt. Het inzakken zal niet zou gebeuren denk ik maar verwacht wel dat die na een maand niet meer mooi is.
    ik heb wat mensen gesproken bij ons in de familie en allemaal hebben er juist goede ervaringen mee gehad. Moet wel zeggen dat hun leer hadden gekocht. Ja snap wel dat het natuurlijk niet een kei goede winkel is maar als ik er vijf jaar van heb genoten dan mag het wel stuk gaan. Maar als het binnen een jaar al niks is. Dan zal ik echt spijt krijgen. Alleen helaas ben ik gek op die bank geworden. Heb overal gezocht en als ik het vindt dat is het boven de 2000 en hier betaal ik 1200 voor. Elghair insha Allah.
    Getrouwd.